Mark, jij snapt het weer eens niet. Er is een heel klein select groepje DF-ers die heel soms op een hele geheime plek afspreken om 's nachts des heren wegen onveilig te maken. Dit is al zo sinds het begin van DF en het groepje kan en mag niet groter worden, DIT is ECHT underground stuff man.................. 8)Mark Nauta schreef:Maik.....over een tunnelrun hoor je binnenkort meerMaik schreef:Hey Hans, wat heb je laten repareren? Zie het circuitrij-topic... Of is het die gaskabel?
Wanneer doen we weer een mini-tunnelrun trouwens?. Daar hebben Andrew (The Farmer) en ik een leuk idee over, om samen met een paar mensen van DF dat eens te doen binnenkort in Rotterdam. Ik heb al een leuke route met een mooi aantal tunnels. Binnenkort meer
Maik schreef:Mark, jij snapt het weer eens niet. Er is een heel klein select groepje DF-ers die heel soms op een hele geheime plek afspreken om 's nachts des heren wegen onveilig te maken. Dit is al zo sinds het begin van DF en het groepje kan en mag niet groter worden, DIT is ECHT underground stuff man.................. 8)Mark Nauta schreef:Maik.....over een tunnelrun hoor je binnenkort meerMaik schreef:Hey Hans, wat heb je laten repareren? Zie het circuitrij-topic... Of is het die gaskabel?
Wanneer doen we weer een mini-tunnelrun trouwens?. Daar hebben Andrew (The Farmer) en ik een leuk idee over, om samen met een paar mensen van DF dat eens te doen binnenkort in Rotterdam. Ik heb al een leuke route met een mooi aantal tunnels. Binnenkort meer
![]()
HahaMaik schreef:Mark, jij snapt het weer eens niet. Er is een heel klein select groepje DF-ers die heel soms op een hele geheime plek afspreken om 's nachts des heren wegen onveilig te maken. Dit is al zo sinds het begin van DF en het groepje kan en mag niet groter worden, DIT is ECHT underground stuff man.................. 8)Mark Nauta schreef:Maik.....over een tunnelrun hoor je binnenkort meerMaik schreef:Hey Hans, wat heb je laten repareren? Zie het circuitrij-topic... Of is het die gaskabel?
![]()
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, jvb, PetervdH, vester86 en 10 gasten