Hier zelfde probleem. Streetfire doet het bij niet, nooit gedaan ook. (weet niet of dit met Vista te maken heeft wat ik heb)Jorrit schreef:Ik heb 3x geprobeerd. Maar videos van streetfire doen het nooit. Site is zo rete traag. Niet alleen hier geprobeerd. Ook bij een vriend en bij m'n oom. Geprobeerd met internet explorer en firefox.Elmar schreef:http://videos.streetfire.net/video/3f4d ... 0d6eb0.htm
Meer mensen problemen met streetfire?
SBS6 Wegmisbruikers 26 aug as.
- Jeroen Watermulder
- Gijzer
Same here.Jeroen Watermulder schreef:Hier zelfde probleem. Streetfire doet het bij niet, nooit gedaan ook. (weet niet of dit met Vista te maken heeft wat ik heb)Jorrit schreef:Ik heb 3x geprobeerd. Maar videos van streetfire doen het nooit. Site is zo rete traag. Niet alleen hier geprobeerd. Ook bij een vriend en bij m'n oom. Geprobeerd met internet explorer en firefox.Elmar schreef:http://videos.streetfire.net/video/3f4d ... 0d6eb0.htm
- Elmar
Speciaal voor Jorrit, staat ie ook op YOUTUBEJorrit schreef:Ik heb 3x geprobeerd. Maar videos van streetfire doen het nooit. Site is zo rete traag. Niet alleen hier geprobeerd. Ook bij een vriend en bij m'n oom. Geprobeerd met internet explorer en firefox.Elmar schreef:http://videos.streetfire.net/video/3f4d ... 0d6eb0.htm

- Jelmer850i
- Gijzer
- Sander S.
- Jelmer850i
-
Was weer fraai....die Kessels met dat beige jasje zonder mouwen wordt de opvolger van Spee.... ik ken veel pennelikkers, maar deze spant de kroon.
Mensen aanhouden en iets bijbrengen, oke....maar dit soort types zijn echt fout bezig.
Verwonderd me niet als hij zelf een keer tegen de "lamp" loopt.
Want het mes snijdt aan twee kanten. Hij staat ook met naam en gezicht duidelijk voor de lens.
Ik vind dat hij wel iets genuanceerder commentaar kan geven, zeker voor een lopende camara.
Mensen aanhouden en iets bijbrengen, oke....maar dit soort types zijn echt fout bezig.
Verwonderd me niet als hij zelf een keer tegen de "lamp" loopt.
Want het mes snijdt aan twee kanten. Hij staat ook met naam en gezicht duidelijk voor de lens.
Ik vind dat hij wel iets genuanceerder commentaar kan geven, zeker voor een lopende camara.
-
dat was voor mij ook de reden om te kijken.GTRene schreef:ook gekeken omdat ze aankondigden dat er een stel Ferrari's gepakt werden alle rijbewijzen ingenomen was wel benieuwd wie dat waren..echter nu zeiden ze aan het einde dat het volgende week erop komt?! dus een beetje wegmisleiders...
Weet weer gelijk waarom ik zelf geen tv heb......... 25 minuten reclames ofzo in een programma van een uur. Opzouten met die kut reclames, ik irriteer me er kapot aan.
Zie het wel 'n keer op internet verschijnen.
- Jelmer850i
-
Ik zou gewoon never never nooit meer dure sportwagens op geel kenteken zetten. Na vanavond is dat weer helemaal bevestigd.
Die vuile nsb ers ja zo noem ik ze. Ik kan er geen ander woord meer voor bedenken. Ze zien ze staan voor de stoplichten. En ze weten dat ze gas gaan geven en ja als ze gas horen zijn ze er als de kippen bij dat deden hun opa s ook al. Gadver de gatver wat een stront lui. Al moest ik mijn leven water en brood vreten nooit maar dan ook nooit zou ik dat werk willen doen. Wat werken daar achterbakse uit de riool getrokken stront lui. En als het familie van mij was zou ik hem dat ook recht in zijn gezicht zeggen.
Ik zou ook puur om tegen gas te geven dus nooit en te nimmer een dure sport auto op geel zetten. Staat ontvangt bpm en btw dat gun je die vuile kut lui toch gewoon niet. Als je ferrari s kan kopen dan kan je ook wel een bv in duitsland opzetten. Laat ze hier de tering krijgen. Wat een is Nederland ongelooflijk afgegleden. Die auto heeft in nederland maar 1 functie das geld binnen harken voor de staat.
Bah Bah Bah.
Ik roep alle mensen met poen op om geen dure sport auto meer op geel kenteken te kopen.
Die vuile nsb ers ja zo noem ik ze. Ik kan er geen ander woord meer voor bedenken. Ze zien ze staan voor de stoplichten. En ze weten dat ze gas gaan geven en ja als ze gas horen zijn ze er als de kippen bij dat deden hun opa s ook al. Gadver de gatver wat een stront lui. Al moest ik mijn leven water en brood vreten nooit maar dan ook nooit zou ik dat werk willen doen. Wat werken daar achterbakse uit de riool getrokken stront lui. En als het familie van mij was zou ik hem dat ook recht in zijn gezicht zeggen.
Ik zou ook puur om tegen gas te geven dus nooit en te nimmer een dure sport auto op geel zetten. Staat ontvangt bpm en btw dat gun je die vuile kut lui toch gewoon niet. Als je ferrari s kan kopen dan kan je ook wel een bv in duitsland opzetten. Laat ze hier de tering krijgen. Wat een is Nederland ongelooflijk afgegleden. Die auto heeft in nederland maar 1 functie das geld binnen harken voor de staat.
Bah Bah Bah.
Ik roep alle mensen met poen op om geen dure sport auto meer op geel kenteken te kopen.
- Jelmer850i