AAN ALLE LONDON TUNNELRUNNERS !!!
- david
-
david schreef: Wat me verder opviel is hoe open minded en aardig die engelsen zijn. Daar kunnnen die duitsers nog wat van leren.
Dat is helemaal waar. Ik werk ondertussen al 3/4de jaar met duitsers en kan onderhand stellen dat het gros net een stel contactgestoorden zijn die in een eigen wereld blijven leven.
- Marc
Wat moet ik nou nog zeggen, na die foto's en filmpjes? Wat een prachtige collectie wagens zeg! Ongelooflijk mooi. Ik kon sowieso niet, maar besef nu pas wat ik gemist heb.... Shit. Niet dat ik op dit moment zelf een Tunnelrun waardige auto heb. Maar dat maakt het er geen minder leuk evenement op voor de echte auto liefhebber. Prachtig filmpje ook, Peter. Heel sfeervol. Zoiets wil ik dus ook echt nog een keer meemaken. Zo'n mooi collectie wagens. Het doet mij beseffen dat BMW-fappen erg eenzijdig en zielig is. Er is zoveel meer moois. Wat zeg ik, bijna lles wat ik voorbij zie komen is mooier, minder een poldermodel wagen dan de gemiddelde BMW
(PMW, polder model wagen)
Begrijp ik nou goed dat er plannen zijn om dit ook een keer in Nederland te organiseren? Dan denk ik dus dat er echt problemen met de politie komen. Helaas.

Begrijp ik nou goed dat er plannen zijn om dit ook een keer in Nederland te organiseren? Dan denk ik dus dat er echt problemen met de politie komen. Helaas.
-
- Marc
In Nederland kan niet veel, naar mijn idee. Veel mensen hebben geen bewondering voor wat 'wij' mooie auto's vinden, maar afschuw. Herrie, lawaai, gevaarlijk, asociaal, milieuvervuilend. Dat zijn volgens mij eerder de gedachten die bij de gemiddelde Nederlander opkomen.
Ik ben echt bang dat we voor zoiets alleen nog naar het buitenland kunnen.
Ik zag trouwens op sommige foto's en in sommige stukjes film nog wel politie staan. Een grijze subaru, die op een brug aangehouden leek te zijn en zo?
Ik zag trouwens op sommige foto's en in sommige stukjes film nog wel politie staan. Een grijze subaru, die op een brug aangehouden leek te zijn en zo?
-
- Michel P
Ik heb ook mijn twijvels of NL dit wel zou accepteren, de spruitjes lucht is weer helemaal in de mode aan het komen. Je hebt met je omschrijven hoe de gemiddelde NLer zou reageren in mijn ogen dus gelijkMarc schreef:In Nederland kan niet veel, naar mijn idee. Veel mensen hebben geen bewondering voor wat 'wij' mooie auto's vinden, maar afschuw. Herrie, lawaai, gevaarlijk, asociaal, milieuvervuilend. Dat zijn volgens mij eerder de gedachten die bij de gemiddelde Nederlander opkomen.

Er is een iemand aangehouden, voor 2 maal door rood licht rijden, waar je in NL een bon krijgt, krijg je in de UK en waarschuwing. Op de service meet kwam de politie even kijken, terwijl een stradale een een concert gaf, en deze agenten maakten foto's met hun mobiel. Een totaal andere beleving. In NL ben ja dan gelijk een straatracer ofwel top crimineel.
Michel
-
Mijn idee bij de Britse politie is dat ze in het allereerste belang letten op de verkeersveiligheid. Als iemand met 120dB+ door de binnenstad rijd is daar op zichzelf niets gevaarlijks aan, iemand die door een rood licht rijdt (inderdaad) is een stuk gevaarlijker.
Je ziet het volgens mij ook bij de Britse flitsstroken, die staan duidelijk aangegeven waardoor iedereen op die plek, zoals een tunnelingang, netjes de max snelheid rijdt. Dat is niet alleen veiliger maar zorgt ook voor een verkeersflow die veel nauwkeuriger te berekenen is. Al met al ben ik positief verbaasd over de UK en haar politie.
Een tunnelrun in NL lijkt me dan inderdaad niet zo´n geweldig idee. Niet dat de tunnelrunners zo´n geweldig crimineel volk zijn, maar in NL weet men dit soort ideeen niet zo te waarderen ben ik bang. Wellicht dat de heren organisatoren er betere ideeen over hebben. Een Anglo-Dutch Autobahnrun is misschien een beter idee?
Je ziet het volgens mij ook bij de Britse flitsstroken, die staan duidelijk aangegeven waardoor iedereen op die plek, zoals een tunnelingang, netjes de max snelheid rijdt. Dat is niet alleen veiliger maar zorgt ook voor een verkeersflow die veel nauwkeuriger te berekenen is. Al met al ben ik positief verbaasd over de UK en haar politie.
Een tunnelrun in NL lijkt me dan inderdaad niet zo´n geweldig idee. Niet dat de tunnelrunners zo´n geweldig crimineel volk zijn, maar in NL weet men dit soort ideeen niet zo te waarderen ben ik bang. Wellicht dat de heren organisatoren er betere ideeen over hebben. Een Anglo-Dutch Autobahnrun is misschien een beter idee?

- Dennis Cavallino
-
- Aram
- Locatie: n ʞuɐp 'ʞnɹʞ uɾıɯ do ƃnɹǝʇ uǝʌǝ uɐp ǝɯ ʇǝz 'uǝzǝl ʇunʞ ʇıp ǝɾ slɐ
Daar ben ik het dus absoluut niet mee eens, ik vind er namelijk geen zak aan, beetje hard rechtuit rijden kan iedereen in mijn ogen.Hazze schreef:Autobahn is natuurlijk "heaven" voor alle autoliefhebbers.
Ik zou zelf dan iets van een bergrit uitzetten in de Dolemieten, laatst in de Autovisie stond een verslag van een ritje daar met een Ferrari F430, that rings my bell!

Of op en rond de Nurburgring iets doen, maar vooral wat met bochten, geen snelweg.
Stelvio een ideetje misschien? 8)
- RVV
Hazze schreef:Autobahn is natuurlijk "heaven" voor alle autoliefhebbers. Dan is t alleen meer Canonballrun dan Tunnelrun.. Vind ik niet erg 8)
Hazze op de autobahn A31 waar we de cannonball run vorig jaar hebben gehouden ligt ter hoogte van Leer een prachtige tunnel van een kilometer lang ofzo onder de ems door.
Echt een serieuze tunnel hoor !
-
dinges schreef:Daar ben ik het dus absoluut niet mee eens, ik vind er namelijk geen zak aan, beetje hard rechtuit rijden kan iedereen in mijn ogen.Hazze schreef:Autobahn is natuurlijk "heaven" voor alle autoliefhebbers.
Ik zou zelf dan iets van een bergrit uitzetten in de Dolemieten, laatst in de Autovisie stond een verslag van een ritje daar met een Ferrari F430, that rings my bell!![]()
Of op en rond de Nurburgring iets doen, maar vooral wat met bochten, geen snelweg.
Stelvio een ideetje misschien? 8)
Ik hou ook meer van wat bochten, en spelen op de autobahn vind ik niks mis mee. London was "best ever" / geweldig, maar soms wel iets te druk. Op landweggetjes (niet TE smal) is het idd ook leuk om te rijden.
Das ook niet verkeerd. Tis allemaal vast wel te combineren.Rico v Velzen schreef:Hazze op de autobahn A31 waar we de cannonball run vorig jaar hebben gehouden ligt ter hoogte van Leer een prachtige tunnel van een kilometer lang ofzo onder de ems door.Hazze schreef:Autobahn is natuurlijk "heaven" voor alle autoliefhebbers. Dan is t alleen meer Canonballrun dan Tunnelrun.. Vind ik niet erg 8)
Echt een serieuze tunnel hoor !
- Downforce Hans
- Peter Tunissen
- Marc
Kijk, das mooi om te horen, Peter. Voor mij een extra motivatie om, als ik de mogelijkheid heb, privé toch een meeting-waardige auto aan te schaffen.
Zo'n 330d die ik nu heb, dat rijdt best lekker door. Zeker met chiptuning er in. Ziet er ook best aardig uit. Maar een gemiddelde Suzuki Alto heeft een imponerender uitlaatgeluid.
Zo'n 330d die ik nu heb, dat rijdt best lekker door. Zeker met chiptuning er in. Ziet er ook best aardig uit. Maar een gemiddelde Suzuki Alto heeft een imponerender uitlaatgeluid.
- Macboy
:!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
Betreft: 1e waarschuwing m.b.t. dataverkeer ilija.nl
Je ontvangt deze e-mail omdat je domeinnaam ilija.nl voor excessief dataverkeer zorgt. mijndomein.nl hanteert een Fair Use Policy (FUP) met betrekking tot dataverkeer. Dit houdt in dat je in principe ongelimiteerd dataverkeer hebt, binnen redelijke grenzen. Volgens ons meetprogramma heeft je domeinnaam deze grenzen echter ruim overschreden. Je ontvangt daarom deze waarschuwing.
Over een week zullen wij je dataverkeer nogmaals meten en je eventueel nogmaals waarschuwen. Genereert je domeinnaam daarna nog steeds een onredelijke hoeveelheid verkeer, dan zal mijndomein.nl genoodzaakt zijn om je domeinnaam af te sluiten.
met vriendelijke groet,
mijndomein.nl
Betreft: 1e waarschuwing m.b.t. dataverkeer ilija.nl
Je ontvangt deze e-mail omdat je domeinnaam ilija.nl voor excessief dataverkeer zorgt. mijndomein.nl hanteert een Fair Use Policy (FUP) met betrekking tot dataverkeer. Dit houdt in dat je in principe ongelimiteerd dataverkeer hebt, binnen redelijke grenzen. Volgens ons meetprogramma heeft je domeinnaam deze grenzen echter ruim overschreden. Je ontvangt daarom deze waarschuwing.
Over een week zullen wij je dataverkeer nogmaals meten en je eventueel nogmaals waarschuwen. Genereert je domeinnaam daarna nog steeds een onredelijke hoeveelheid verkeer, dan zal mijndomein.nl genoodzaakt zijn om je domeinnaam af te sluiten.
met vriendelijke groet,
mijndomein.nl
- Peter Tunissen
-
- Femme
Ik heb ook een filmpje geproduceerd van mijn videomateriaal. De beelden in het eerste deel (het tanken) zijn door Macboy gemaakt en van commentaar voorzien
.
Ik weet niet of onze Engelse vrienden er blij mee zullen zij als dit wijd verspreid wordt ivm kentekens van auto's die verkeersovertredingen begaan, dus ff binnen DF of gesloten PH-forums houden.

Ik weet niet of onze Engelse vrienden er blij mee zullen zij als dit wijd verspreid wordt ivm kentekens van auto's die verkeersovertredingen begaan, dus ff binnen DF of gesloten PH-forums houden.