Dat is vrij ambitieus.Roy RS schreef:ik wil deze maand nog rijden als het ff kan
Je shopt in een zeer kleine snoepwinkel.
Waar sommigen jaren mee bezig zijn om het juiste speelgoed te vinden, geef jij jezelf een paar weken.
Dat is vrij ambitieus.Roy RS schreef:ik wil deze maand nog rijden als het ff kan
as usual...maar nog altijd gelukt en er staan natuurlijk al wat lijntjes uit, anders zou ik zulks niet zeggensmiley schreef:Dat is vrij ambitieus.Roy RS schreef:ik wil deze maand nog rijden als het ff kan
Je shopt in een zeer kleine snoepwinkel.
Waar sommigen jaren mee bezig zijn om het juiste speelgoed te vinden, geef jij jezelf een paar weken.
deze 2 heb je vast al gezien, die laatste heeft zelfs een ruitje, oke niet in NL maar misschien een optie, wel 300pk en meer.Roy RS schreef: Een Ariel is trouwens ook nog een optie, maar er staat er simpelweg geen op NL kenteken met de heftige spec die ik zoek...enkel een NA, zonder de juiste remmen, wielen, banden, rembalans enz, mist eigenlijk alle opties die ik zou willen.
Altijd prachtige wagens gevonden, die auto TV presentatrice Vicky vind het ook een super carThis car has competed in numerous Ginetta sprint championship event.
It is a very well known car with a lot of history and is one of the highest spec cars we have made.
At the heart is a 2 liter Ford Zetec Dare built race engine with 224 hp (camed for torque) many internal modifications and race parts, it is on Webber injection and with a Dare race exhaust system and silencer, a light weight fly wheel and hydraulic clutch, a Quaife alloy cased close ratio gearbox, a Quaife limited slip diff., alloy shock absorbers with up-rated springs, vented front disks and 4 pot calipers, Stack rev counter, FIA master switch and a race roll over bar.
It is a wide rear body with 7 inch wheels and 6 inch at the front; fitted with Yokohama's and with a very recent re-spray, the car looks like new.
All of this and it is registered (with a personal plate) MOT and taxed.
Price £19,995.00
Is een COC verplicht dan tegenwoordig?Roy RS schreef:ken ik beide, de eerste is een 2003 variant met de verkeerde EU, deze heeft geen OBD aansluiting wat sinds 2000 verplicht, dus je hoeft niet eens na te denken over een kenteken...(nieuwe ECU met kabelboom ga ik écht niet aan beginnen)
de tweede is een goeie, die suffe kleur is zo aangepast, maar Belgisch betekend evengoed importeren en omdat deze auto's geen officiele typegoedkeuring hebben, heb je ook geen COC, dus importeren is een blufpoker spel en daar heb ik 0,0 zin in, ik wil gewoon rijden.
hoewel ik de Ginetta's wel kan waarderen, is dat simpelweg niet serieus genoeg voor mijn gevoel.
ik kom zo wel allerlei dingen tegen waar ik niet zo 1,2,3 aan zou denken, dus thanx anyway
klopt, een COC is natuurlijk niet verplicht, ondanks dat een Atom al in de EU geregistreerd is, wil dat niet automatisch zeggen dat hij NL binnenkomt. Hoe het precies zit weet ik niet, maar ik weet wel dat mijn Atom die verkocht is aan Zweden, niet aan een Duitser verkocht kon worden om bovenstaand probleem. Zodra een keurmeester iets "opvallends" ziet waarover hij twijfelt, dan mag hij herkeuren ipv papieren overnemen...neem maar van mij aan dat dat bij een Atom al het geval is voordat je de loods binnengerold bent...koplampen achter de wielen, geen OBD en keurmeesters moeten maar net weten dat geen vooruit gewoon ok is, ga zo nog maar even door.Adwo schreef:Is een COC verplicht dan tegenwoordig?Roy RS schreef:ken ik beide, de eerste is een 2003 variant met de verkeerde EU, deze heeft geen OBD aansluiting wat sinds 2000 verplicht, dus je hoeft niet eens na te denken over een kenteken...(nieuwe ECU met kabelboom ga ik écht niet aan beginnen)
de tweede is een goeie, die suffe kleur is zo aangepast, maar Belgisch betekend evengoed importeren en omdat deze auto's geen officiele typegoedkeuring hebben, heb je ook geen COC, dus importeren is een blufpoker spel en daar heb ik 0,0 zin in, ik wil gewoon rijden.
hoewel ik de Ginetta's wel kan waarderen, is dat simpelweg niet serieus genoeg voor mijn gevoel.
ik kom zo wel allerlei dingen tegen waar ik niet zo 1,2,3 aan zou denken, dus thanx anyway
Mijn Evo 6 RS heb ik uit Engeland gehaald en zonder COC op kenteken gezet. Vroeger was het in ieder geval zo dat een kenteken afgegeven in de EU betekent dat de RDW ook een kenteken moet afgeven. Vandaar dat veel mensen de Engeland route kozen om een auto zonder Europese typegoedkeuring toch op kenteken in NL te kunnen krijgen...
Groet,
Adwo
ik verkocht ruim een jaar geleden mijn Atom voor hetzelfde geld als wat ze nu voor een kale rakker vragen, mijn auto had voor 25k extra's en 14 wielen met band...maar ja, zo gaat datMartijn_bmw schreef:jammer dat die regels steeds strenger worden![]()
dan is een huidige Atom op NL kenteken wel meer waard geworden denk ik...
Gebruikers op dit forum: Eric Z, Mark 320iS en 5 gasten