Ja.. Dit was mijn indruk van DF
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 10&t=16552
Toen waren er nog geen Jeroen K's en Sebastiaans...

Michel P schreef:Optreden van Luco bij DF headquaters...... I want to BAN free
Geen van beiden, ik heet geen Michel P.Michel P schreef:Luco, hoeveel geld heb je naar DF BV over gemaakt om te ban ongedaan te laten maken, je bent zo verslaafd aan DF dat je dus mee moest en zou lezen en daarvoor zelfs een proxy gebruikte![]()
Of heb je een mega buk sessie gehad op DF headquaters......
Luco schreef:Geen van beiden, ik heet geen Michel P. Janken over DF commercieel, zielig een gummetje neerzetten, maar wel blijven hangen en meelullen met de meuteMichel P schreef:Luco, hoeveel geld heb je naar DF BV over gemaakt om te ban ongedaan te laten maken, je bent zo verslaafd aan DF dat je dus mee moest en zou lezen en daarvoor zelfs een proxy gebruikte![]()
duifjes.com schreef:Luco schreef:Geen van beiden, ik heet geen Michel P. Janken over DF commercieel, zielig een gummetje neerzetten, maar wel blijven hangen en meelullen met de meuteMichel P schreef:Luco, hoeveel geld heb je naar DF BV over gemaakt om te ban ongedaan te laten maken, je bent zo verslaafd aan DF dat je dus mee moest en zou lezen en daarvoor zelfs een proxy gebruikte![]()
Trouwens, nu ik er na ongeveer een jaar achter ben hoe ik direct bij de eerste ongelezen reactie kom,indobesar schreef:Je kunt de personen ook zelf op de 'zwarte' lijst zetten in het User Control Panel. Postings verschijnen dan voor jou niet in het forum. Werkt perfect~!
Je klikt toch gewoon op het draadje wat jij wilt....als je gamen ziet en het boeit je niet....niet op klikken...simpel toch.Spijkerhard schreef:Trouwens, nu ik er na ongeveer een jaar achter ben hoe ik direct bij de eerste ongelezen reactie kom,indobesar schreef:Je kunt de personen ook zelf op de 'zwarte' lijst zetten in het User Control Panel. Postings verschijnen dan voor jou niet in het forum. Werkt perfect~!![]()
![]()
![]()
) is er in plaats van een manier om een persoon te "blokken", ook een manier om een draadje te blokken?
Op die manier zou ik gaming draadjes, voedsel onzin en evt. ander non-DF gelu. -pardon- permanent uit de "ongelezen" listing kunnen weren... zou me handig lijken...
Of vraag ik nu te veel?
Doet me denken aan de Kit-Kat reclame waarin de Juffrouw iedereen de klas uit stuurt zodat ze rustig kan les gevenSpijkerhard schreef:...altijd op zoek naar nog simpeler... zou lekker opruimen...
Dan had jij er ook allang een moeten hebben.Hielke schreef:
Moderators hoeven voor een ban met slechts een enkele voorwaarde rekening te houden. Plaatst de poster wel of niet persoonlijke aanvallen op mede forummembers. Zo ja, bannen.
Luco schreef:Dan had jij er ook allang een moeten hebben.Hielke schreef:
Moderators hoeven voor een ban met slechts een enkele voorwaarde rekening te houden. Plaatst de poster wel of niet persoonlijke aanvallen op mede forummembers. Zo ja, bannen.
:happy birthday:Luco schreef:
Ik ben benieuwd waar dat oordeel dan op gebaseerd is.RVV schreef:Er komt een keihard oordeel straks
Jij bent bang dat jij EliseKRD zal worden he als hij een ban krijgt. Ik heb trouwens op niet bannen gestemdElise schreef:Ik ben benieuwd waar dat oordeel dan op gebaseerd is.RVV schreef:Er komt een keihard oordeel straks
Huidige stand van zaken is dat 56 personen het nodig vinden om Sebastiaan te bannen.
Kan iemand van die 56 personen mij eens aanwijzen welke posting(s) ervoor zorgen dat Sebastiaan gebanned moet worden?
http://www.driving-fun.com/forum/search ... 6&sr=posts
Toegegeven, de laatste posting over de prins schoot mij persoonlijk in het verkeerde keelgat maar lijkt mij geen reden om de banmachine aan te slingeren. Ik vind wel dat het Sebastiaan zou sieren als hij daar zijn excuus voor zou aanbieden.
En ja, al weer heel lang geleden had Sebastiaan een foute binnenkomer met het hele SKRD vehaaltje.
Maar wat ik me van dat 100 pagina's tellende topic kan herinneren is dat het grote gros van DF er smakelijk om gelachen heeft.....en was Sebastiaan het pispaaltje..... en daar wordt hij maar al te graag nog steeds aan herinnerd.
Kom maar op met uw motivatie.
Dit vind ik wel een vreemde, althans, zo ken ik het niet van andere fora. Ook ik heb wel eens een topic of post gemeld die ik te ver vond gaan, zonder me zelf in de discussie te willen mengen. Voorbeeld van hoe bijvoorbeeld op Tweakers met een 'onaangenaam' topic omgegaan dient te worden:RVV schreef:Verder mag iedereen voor zichzelf eens afvragen of het inderdaad nou wel zo nuttig is om ons het modteam steeds te "belasten" met opmerkingen en klachten over ander forumbezoekers tot aan banverzoeken aan toe.
Dit is dus expliciet niet de bedoeling op DF? Prima, dan maar rellen!Irriteert een topic je en het staat er nog niet in, meldt het dan. Is het al gemeld, hou je verder uit het draadje en laat het aan de moderator over.
Gebruikers op dit forum: Enzo, EricYellow, Twist en 4 gasten