Martijn - Megane RS Trophy - Clio 3 - Mondeo [13-7 Touristenfahrten]
- Petrolhead Tom
Re: Martijn met z'n 106 S2 Rallye
Mooi waardeloos! Verzamel zoveel mogelijk gegevens. Adres gegevens en dat soort zaken. Let ook even op met PB's. Op sommige fora worden die na een tijdje gewist. Mocht je ze nog hebben zorg dan dat je ze veilig opslaat.
- Martijn M
PB's staan allemaal opgeslagen in een word bestand. Ik heb een adres en een telefoon nummer maar hoe ver die kloppen weet ik ook niet. Van degene die de kooi heeft opgehaald krijg ik het telefoon nummer en het adres waar hij het heeft opgehaald. Dus we gaan het zien. Ben bang dat ik er niks van terug krijg, maar niet geschoten is altijd mis.
- Petrolhead Tom
Ik zou de verkoper een paar dagen de tijd geven voordat je aangifte gaat doen. Misschien dat dat werkt. Stuur een brief naar zijn huisadres zodat hij weet dat jij weet waar hij woonachtig is.
-
Aangifte hoef je niet te doen.
Internet aankopen doen ze niks mee.
Internet aankopen doen ze niks mee.

- Joopieboy
Ow jewel, als er meerdere zijn dan kun je best je geld terug krijgen. Kijk maar eens bij de stichting opgelicht op internet.
- Petrolhead Tom
Dat is natuurlijk bullshit Erik. Als je niks doet weet je ook zeker dat er niks gebeurt.
-
Feit; Maar been there done that.Petrolhead Tom schreef:Dat is natuurlijk bullshit Erik. Als je niks doet weet je ook zeker dat er niks gebeurt.
Zeker in het buitenland.

- ///Joost
Dit.Petrolhead Tom schreef:Dat is natuurlijk bullshit Erik. Als je niks doet weet je ook zeker dat er niks gebeurt.
Tis klote, maar eerste stap is toch aangifte doen. Daarna kun je altijd nog een legio aan mogelijkheden overwegen.
Wel balen zeg...Als je de ballen hebt even bij m langs gaan. Kan nooit kwaad.
- Ferdi
- Auto: Pajero 3.2 Di-D
Wordt alleen wel een dure trip om alleen even langs te gaan.
Balen is het zeker!
Balen is het zeker!
-
- Auto: Land Rovers / Alfa Romeos
ErikS schreef:Feit; Maar been there done that.Petrolhead Tom schreef:Dat is natuurlijk bullshit Erik. Als je niks doet weet je ook zeker dat er niks gebeurt.
Zeker in het buitenland.
Not. heb een keer winterbanden gekocht in duitsland en gozer leverde niet. Na veel uitzoek werk buren gebeld, politie gebeld en die hebben hem even opgehaald. Wielen heb ik kort erna ontvangen...........
Hij smeekte of ik de aanklacht niet wilde intrekken maar helaas voor hem.....

In Nederland al aantal keer aangifte gedaan maar hier zijn het luie klootzakken....

- Macboy
Klote zeg ... sowieso aangifte doen natuurlijk !
-
Ik deed aangifte in Nederland nog wel, en er werd niks mee gedaan want internet oplichting.
- Martijn M
Kreeg gister een bericht van een ander lid op het Rallye Register dat hij de kooi afgelopen zaterdag had opgehaald... Heb voor de zekerheid maar even om een foto gevraagd.

- Martijn M
Het gezeik met de kooi is bijna opgelost. Geld heb ik terug. Nu de rest nog afhandelen en dan zijn we daar ook weer vanaf...
Leuke update:
Vorige week reed ik op het TU terrein, was onderweg naar huis. Zat er opeens een zieke kuil in de weg van ik denk zo'n 20/30cm diep. Je raad het al. Die had ik niet gezien dus ik klapte er echt vol in met de draagarmbrug.
Auto maakte daarna een "vreemd" geluid. Vandaag dus maar even op de brug gezet:

Die is dus helemaal kromgeslagen, draagarmbrug hield de uitlaat zelfs omhoog! (Die stang hoort dus recht te zijn...) Door de spanning van het buigen is er zelfs verf losgekomen aan de zijkanten van de brug. Ook die ogen waar die door bevestigd worden zijn helemaal krom. Draagarmbrug eronderuit gehaald, die is rijp voor de schroothoop. Haal binnenkort wel weer een nieuwe.

Carterpan heeft ook een klap gehad... Gelukkig zit er geen gat in, maar er gaat wel een nieuwe onder tzt.

Toen die toch op de brug stond voor het eerst de Pugsport eens "gepoetst". Stukje frisser.
Leuke update:
Vorige week reed ik op het TU terrein, was onderweg naar huis. Zat er opeens een zieke kuil in de weg van ik denk zo'n 20/30cm diep. Je raad het al. Die had ik niet gezien dus ik klapte er echt vol in met de draagarmbrug.
Auto maakte daarna een "vreemd" geluid. Vandaag dus maar even op de brug gezet:
Die is dus helemaal kromgeslagen, draagarmbrug hield de uitlaat zelfs omhoog! (Die stang hoort dus recht te zijn...) Door de spanning van het buigen is er zelfs verf losgekomen aan de zijkanten van de brug. Ook die ogen waar die door bevestigd worden zijn helemaal krom. Draagarmbrug eronderuit gehaald, die is rijp voor de schroothoop. Haal binnenkort wel weer een nieuwe.
Carterpan heeft ook een klap gehad... Gelukkig zit er geen gat in, maar er gaat wel een nieuwe onder tzt.
Toen die toch op de brug stond voor het eerst de Pugsport eens "gepoetst". Stukje frisser.
- Petrolhead Tom
Heftig! En dan wil je hem nog lager zetten? 

- Martijn M
Ja
Maar dan komt het de wegligging vooral ten goede. Dan gewoon nog beter oppassen met kuilen/gaten/putdeksels.

Zou dus recht moeten zijn, is wel redelijk krom.

Ophangpunten zijn ook helemaal vervormd:

Zou dus recht moeten zijn, is wel redelijk krom.

Ophangpunten zijn ook helemaal vervormd:
- Petrolhead Tom
Lijkt me toch vervelend als je dan een keer een gat in de weg niet meer kunt ontwijken en een JeroenK pose kunt doen omdat je carter eraan is. Zo'n ding is gemaakt om zo hard mogelijk mee over B wegen te rossen. Dan moet je hem niet té laag leggen. Sterker nog ik zou hem wat hoger zetten, kun je harder.Martijn M schreef:JaMaar dan komt het de wegligging vooral ten goede. Dan gewoon nog beter oppassen met kuilen/gaten/putdeksels.

- Martijn M
Als die nog verder omlaag gaat komt er een beschermplaat onder m'n carter. 
En een gat in de weg is ook niet zo erg, maar zo'n sleuf of hoe je het ook wilt noemen, dat is het probleem.
Zal er wel een foto van maken als ik er weer ben.

En een gat in de weg is ook niet zo erg, maar zo'n sleuf of hoe je het ook wilt noemen, dat is het probleem.
- ///Joost
Die beschermplaat slaat dan gewoon je carter in, dus dat zal ook niet zo heel veel helpen denk ik. Ik ben het met de anderen eens...zou hem niet zo dramatisch laag zetten. Het is gewoon niet praktisch in NL.Martijn M schreef:Als die nog verder omlaag gaat komt er een beschermplaat onder m'n carter.
Overigens goed nieuws dat het gemekker met die kooi opgelost is.

- GTRene
zo dan, das minder leuk rijden...
wellicht (als je de energie er voor hebt) kun je de gemeente aansprakelijk stellen als het een gebrek aan weg onderhoud betreft oid?
wellicht (als je de energie er voor hebt) kun je de gemeente aansprakelijk stellen als het een gebrek aan weg onderhoud betreft oid?
- Tim N
Laat je niet van de wijs maken Martijn, omlaag met dat ding!!!
Wegbeheerder aansprakelijk stellen voor de schade mits de kuil al een tijdje aanwezig is.
Ook op standaard hoogte kun je door dat soort kuilen ook mooi je velg krom rijden.

Wegbeheerder aansprakelijk stellen voor de schade mits de kuil al een tijdje aanwezig is.
Ook op standaard hoogte kun je door dat soort kuilen ook mooi je velg krom rijden.
- Joopieboy
Die is mooi gewokkeld.
Maar lekker de wegbeheerder aansprakelijk stellen, dit is waanzin!

- ///Joost
Dit is inderdaad een goed idee!Joopieboy schreef:Die is mooi gewokkeld.Maar lekker de wegbeheerder aansprakelijk stellen, dit is waanzin!
- Martijn M
Dat ga ik straks even doen. Heb ondertussen al wat foto's gemaakt van de locatie. Er zit nog wat rode verf aan de grond en wat mooie krassen op de tegels.
Verder vanmorgen de buis van m'n airbox gespoten:

Ziet er een stuk beter uit dan dat chromen ding.
Verder vanmorgen de buis van m'n airbox gespoten:
Ziet er een stuk beter uit dan dat chromen ding.
- Robertdj
Mee eens, met die laatste toertocht in het noorden schraapte ik een paar keer over het wegdek op zo'n boeren weggetje, Pug is niet verlaagd. Moet wel bekennen dat de snelheid iets te hoog gegrepen was op dat wegdek, de bilstein dempers konden de g-krachten niet meer aanPetrolhead Tom schreef:Lijkt me toch vervelend als je dan een keer een gat in de weg niet meer kunt ontwijken en een JeroenK pose kunt doen omdat je carter eraan is. Zo'n ding is gemaakt om zo hard mogelijk mee over B wegen te rossen. Dan moet je hem niet té laag leggen. Sterker nog ik zou hem wat hoger zetten, kun je harder.Martijn M schreef:JaMaar dan komt het de wegligging vooral ten goede. Dan gewoon nog beter oppassen met kuilen/gaten/putdeksels.
![]()