Wouter81 schreef:Nog meer OT (maar dat mag vast wel in het geval van Robin) maar die Tag Heuers hierboven zijn echt ultiem mooi.Kost dat?
Even uit mijn hoofd; €5-6K
Wouter81 schreef:Nog meer OT (maar dat mag vast wel in het geval van Robin) maar die Tag Heuers hierboven zijn echt ultiem mooi.Kost dat?
romo schreef:Wouter81 schreef:Nog meer OT (maar dat mag vast wel in het geval van Robin) maar die Tag Heuers hierboven zijn echt ultiem mooi.Kost dat?
Even uit mijn hoofd; €5-6K
Op de testbank moet je rekenen op 325/330pk en tegen de 445Nm van wat ik lees,En vooral dat laatste maakt 'm smeuiger sneller en lekkerder dan m'n ex E90 M3 V8 wat DAT (daily driving) betreft dan he....GTRene schreef:schitterende auto en wow, wat rap is ie dan...M3 waardig (t/m E46)
Gefeliciteerd Robin!Robin schreef:Hebbum:)
En wat is ie ingetogen tov de 5er. En toch die BROBBEL in de uitlaat als je gaslost. Dat is 1M bijna Machtig! :banging:
Ik HAD er 8(traps) in die vorige, met flippers. Nu heb ik weer 'n handbak 6. Heerlijkheid om zelf dingen te bepalen. Volgens mij 120 in de twee, maar weeniezeker want nog nieuw:)GTRene schreef:damn, das rap en 8 versnellingen![]()
lekker geluidje zeg.
Gebruikers op dit forum: 1234pk6, EricYellow, jos_br, KoenM en 11 gasten