Alledaagse ergernissen

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Luco

Re: Alledaagse ergernissen

Bericht door Luco » 22 dec 2011, 19:31

dvh schreef:
Net als mensen rondom scholen gewoon niet moeten zeiken wanneer er wat te doen is rondom een school.
Wat een onzin zeg.
Wij hebben in de binnenstad gewoond, waarbij er ook een school in de buurt was.
Op zich weet je dat als je in de binnenstad woont dat het soms druk is en er enige overlast is.

Maar ouders die kinderen wegbrengen zijn wel de ergste, midden op straat parkeren waardoor er niemand meer door kan.
Op plekken parkeren voor vergunninghouders terwijl ze geen vergunning hebben.
De strontluiers gewoon op straat flikkeren.
En dan ook gewoon nog ff drie kwartier blijven beppen op het schoolplein terwijl ze de straat afsluiten.
En dat terwijl er 200 meter verder een parkeergarage is maar ze te lui zijn om die metertjes te lopen.

Heeft dus niks te maken met wel of geen kinderen hebben, maar heeft te maken dat deze mensen denken dat ze alleen op de wereld zijn.

Nogmaals geeft dat niemand het recht een auto te bekrassen, maar kan me de ergernissen wel voorstellen.

Marco R.

Bericht door Marco R. » 22 dec 2011, 19:34

Dat is imo een +1 waard dvh :-).

Elise

Bericht door Elise » 22 dec 2011, 21:03

Luco schreef:
dvh schreef:
Net als mensen rondom scholen gewoon niet moeten zeiken wanneer er wat te doen is rondom een school.
Wat een onzin zeg.
Wij hebben in de binnenstad gewoond, waarbij er ook een school in de buurt was.
Op zich weet je dat als je in de binnenstad woont dat het soms druk is en er enige overlast is.

Maar ouders die kinderen wegbrengen zijn wel de ergste, midden op straat parkeren waardoor er niemand meer door kan.
Op plekken parkeren voor vergunninghouders terwijl ze geen vergunning hebben.
De strontluiers gewoon op straat flikkeren.
En dan ook gewoon nog ff drie kwartier blijven beppen op het schoolplein terwijl ze de straat afsluiten.
En dat terwijl er 200 meter verder een parkeergarage is maar ze te lui zijn om die metertjes te lopen.

Heeft dus niks te maken met wel of geen kinderen hebben, maar heeft te maken dat deze mensen denken dat ze alleen op de wereld zijn.

Nogmaals geeft dat niemand het recht een auto te bekrassen, maar kan me de ergernissen wel voorstellen.
Dat is imo een +100 waard Luco :-).

dvh

Bericht door dvh » 22 dec 2011, 21:17

+100% bullshit idd :roflol:

Luco

Bericht door Luco » 22 dec 2011, 21:28

Ach dvh, iedereen bekijkt het vanuit zijn standpunt, maar om nou te zeggen dat mensen niet moeten zeuren als ze bij een school wonen is wat kort door de bocht, overlast ala, maar als al die ouders de auto maar parkeren waar ze zin hebben is iets anders.

Zon stelling is net zo onzinnig als dat ik zou zeggen, ach je weet nu eenmaal dat er overvallen plaats vinden met name op juweliers, snackbars en vroeger benzinestations, dus als je dat vak kiest moet je niet zeiken als je overvallen wordt.

Beetje omgekeerde wereld he.

Marco R.

Bericht door Marco R. » 22 dec 2011, 21:52

Ik woon op hemelsbreed 200m van twee basisscholen, is mijn mening dan goud waard door 26 jaar ervaring? :clown: :thumbup:

Rupie

Bericht door Rupie » 22 dec 2011, 21:54

Ik zou nog graag de discussie aan willen gaan als ik niet het idee had dat het totaal zinloos zou zijn. Opmerking Rico over overlast en ergernis beperken klinkt als het juiste, daarentegen weet RVV ook de opmerking te maken: "wat wil je als de moeders ook MOETEN werken" (daar komt het op neer). Kansloze opmerking natuurlijk en des te kanslozer dat niemand er over valt. Een Macboy opmerking was eigenlijk het beste geweest. Met de opmerking, you have just been lawyered, om de discussie maar af te sluiten.

Sorry for the not very christmas thought :bag:

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 22 dec 2011, 22:41

Ik erger me kapot aan ouders die de kroost met de auto bij +30 graden naar school brengen.........mijn bedrijf staat naast een grote basis school (3 in 1 school). De wijk is van een proportie dat je of lopend, maar zeker fietsend makkelijk naar die scholen kan...........wat is de realiteit; elke dag om 8.30, om 12.00, om 13.30 en om 15.30 is het en onbeschrijfelijke CHAOS............wij hebben een prive parkeer terrein, alleen toegankelijk voor bezoekers...........nou vergeet het maar, gewoon parkeren, liefst scheef zodat er op 2 plekken 1 auto staat................en vervolgens ook nog leuk even de boodschappen halen bij de aanpalende AH........

Ze trekken zich van God en de hele wereld niets aan.................het is net als je in een winkelcentrum loopt, je moet altijd moeders met kinderwagens ontwijken, die willen ook nooit een mm aan de kant............

RVV

Bericht door RVV » 22 dec 2011, 23:03

Ruben schreef:Ik zou nog graag de discussie aan willen gaan als ik niet het idee had dat het totaal zinloos zou zijn. Opmerking Rico over overlast en ergernis beperken klinkt als het juiste, daarentegen weet RVV ook de opmerking te maken: "wat wil je als de moeders ook MOETEN werken" (daar komt het op neer). Kansloze opmerking natuurlijk en des te kanslozer dat niemand er over valt. Een Macboy opmerking was eigenlijk het beste geweest. Met de opmerking, you have just been lawyered, om de discussie maar af te sluiten.

Ruben met die opmerking wilde ik aangeven dat het vooral een probleem is wat door de maatschappij is gecreeerd. Iedereen moet maar van alles maar niemand denkt over de gevolgen na.

Robertdj

Bericht door Robertdj » 23 dec 2011, 01:51

Pff vertel mij wat, in mijn wijk (kleine wijk, 5min fietsen max) wordt ieder kind met de auto gebracht, gaat nergens over. Dat was 'vroeger' (14 jaar geleden) wel anders. Nu één grote puinhoop met huisvrouwen die voor de dagelijkse huis-school-AH ritjes nog aan de TomTom gekluisterd zitten.

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 23 dec 2011, 08:51

Maar op mijn auto zitten een paar flinke krassen! En dat ergert me! :clown: ... al bijna niet meer :)

NSXRS

Bericht door NSXRS » 23 dec 2011, 10:11

Stond deze er al bij:

Mensen die zonder zichtbare reden snelheid verminderen/langzamer gaan rijden (waarbij je je dan als achterligger zit af te vragen wat je mist) die dan plotseling en zonder iets aan te geven op de rem gaan en een inrit of parkeerplek insturen :hammer:

Rupie

Bericht door Rupie » 23 dec 2011, 10:40

RVV schreef:
Ruben schreef:Ik zou nog graag de discussie aan willen gaan als ik niet het idee had dat het totaal zinloos zou zijn. Opmerking Rico over overlast en ergernis beperken klinkt als het juiste, daarentegen weet RVV ook de opmerking te maken: "wat wil je als de moeders ook MOETEN werken" (daar komt het op neer). Kansloze opmerking natuurlijk en des te kanslozer dat niemand er over valt. Een Macboy opmerking was eigenlijk het beste geweest. Met de opmerking, you have just been lawyered, om de discussie maar af te sluiten.

Ruben met die opmerking wilde ik aangeven dat het vooral een probleem is wat door de maatschappij is gecreeerd. Iedereen moet maar van alles maar niemand denkt over de gevolgen na.
Dan zijn we het eens :peace:

jaydee

Bericht door jaydee » 23 dec 2011, 17:17

Al dat generaliseren en over een kam scheren irriteert me mateloos! Waar is de nuance?

Oscar29

Bericht door Oscar29 » 24 dec 2011, 22:45

Als je de laatste pagina van een grappige plaatjes/filmpjes/whatever topic gaat en er maar 1 post met HAHA staat of een quote van een plaatje/filmpje van de vorige pagina. Murderous rage :ninja:

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 24 dec 2011, 23:02

NSXRS schreef:Stond deze er al bij:

Mensen die zonder zichtbare reden snelheid verminderen/langzamer gaan rijden (waarbij je je dan als achterligger zit af te vragen wat je mist) die dan plotseling en zonder iets aan te geven op de rem gaan en een inrit of parkeerplek insturen :hammer:
Dit ben je zeker in een (kerk)dorp tegen gekomen?

Mark N

Bericht door Mark N » 25 dec 2011, 12:23

Dat gebeurt in de stad hier (Rotterdam) constant. Gevaarlijke situaties krijg je er door van mensen die (schijnbaar) zonder reden vol op de rem klappen.

Peric

Bericht door Peric » 25 dec 2011, 13:07

InjectTheVenom schreef:Dit ben je zeker in een (kerk)dorp tegen gekomen?
Vooroordelen van sommige mensen... :kotsen:

Kasteel

Bericht door Kasteel » 25 dec 2011, 13:25

Downforce Hans schreef:
Kasteel schreef:Die kut bij de pomp die iedere dag weer vraagt of je die kutaanbieding wilt. Bwegh
Is die kut bij de pomp toevallig niet in de aanbieding.........
Nja, volgens mij had ze het idee dat ze alleen voor de hoofdprijs weg ging :P.

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 26 dec 2011, 19:06

Peric schreef:
InjectTheVenom schreef:Dit ben je zeker in een (kerk)dorp tegen gekomen?
Vooroordelen van sommige mensen... :kotsen:
Van iemand die in zo'n dorp woont en het regelmatig meemaakt zeker :) ?

Peric

Bericht door Peric » 27 dec 2011, 12:20

En dan gebeurt het overal heh, als jij het regelmatig meemaakt..
Over kortzichtig gesproken..

ErikS

Bericht door ErikS » 27 dec 2011, 14:05

+ 20, mij ontgaat de combinatie kerk even....

delanom5

Bericht door delanom5 » 27 dec 2011, 14:21

afgelopen zaterdag: auto's die zonder richting aangeven op de linkerbaan op komen met 100km/u, terwijl ik met 160 km/u kom aanrijden! :shocking:

bij de 3e keer ben ik echt gaan twijfelen of mijn xenon wel genoeg licht geeft...........

tomgtr

Bericht door tomgtr » 27 dec 2011, 15:07

delanom5 schreef:afgelopen zaterdag: auto's die zonder richting aangeven op de linkerbaan op komen met 100km/u, terwijl ik met 160 km/u kom aanrijden! :shocking:

bij de 3e keer ben ik echt gaan twijfelen of mijn xenon wel genoeg licht geeft...........
Misschien dat je na de 2e keer in de gaten had kunnen hebben dat die plaats zich niet echt leent om 160 te rijden?

delanom5

Bericht door delanom5 » 27 dec 2011, 15:56

tomgtr schreef:
delanom5 schreef:afgelopen zaterdag: auto's die zonder richting aangeven op de linkerbaan op komen met 100km/u, terwijl ik met 160 km/u kom aanrijden! :shocking:

Misschien dat je na de 2e keer in de gaten had kunnen hebben dat die plaats zich niet echt leent om 160 te rijden?
hoezo die plaats? het was een rit van rotterdam naar duitsland

Plaats reactie