ik snap de redenatie ook niet....
toch een mooie auto zo'n 928! en zeker dit exemplaar en V8 en behoorlijk rap, en MRB vrij wat wil je nog meer...
Never enough is niet waar en of wat ik zoek/bedoel en heb je mij waarschijnlijk verkeerd begrepenTim N schreef:Weet ik, laatst nog bij hem op bezoek geweest en over al zijn exen gebabbelt. (auto's dan he)
Het lijkt me alleen ook voor Rene zo frustrerend om een auto te zien en dan dan keer op keer te denken , turbo, V8, Supercharger, jet engine. it's never enough
niet perse, in deze S4 zit al wel een V8(das al goedTristan schreef:Jezus, Rene! Moet nou overal een V8 of een Supercharger in?) doch naar huidige maatstaven en wat ik zoek en of gewend ben ist wat weinig in verhouding tot het gewicht en mechanische grip.
Niet dat het hard moet gaan, doch de acceleratie en of tussen versnellingen of bij inhalen e.d. das gewoon super als je dat dan goed voelt, geeft een extra smile.
neem deze porsche, 1520kg dacht ik en 320pk das 1pk per 4.75kg...
zoiets moet toch minimaal rond de 1pk voor in de 3kg uit komen wil het extra DF geven.
maar snap natuurlijk ook de puristen, no offence.
ik zoek geen auto met onbenullige tuning zeg 800+ pk oid, das wel een keer leuk om te proberen maar niet voor een meer allround auto wat wat ik leuk vind, moet wel een beetje betaalbaar en betrouwbaar blijven en bovendien "bruikbaar"
@Dennis, wat ik schets is meer als ik het geld had natuurlijk, dus wel in redelijke zin mocht het mogelijk zijn, wat ik leuk zou vinden zeg maar, los van of ik het geld zou hebben:drieling:
Dit draadje is meer voor opties/mogelijkheden en of wie weet ooit eens proberen en of kijken wat er te koop is of om ideeën op te doen etc
:drinking:GTRene schreef:
of je moet een oude lichte Lotus Europa kopen of Elan (RWD) die dingen van zeg 650kg als je daar een zeg 260pk NA 2.3/2.5 in hebt zitten zal het ook snel genoeg zijn lijkt me...en dan wellicht minder kosten ivm minder dure delen?
zeg maar zoiets
of iets als een elan 26R replica
licht en vlot, helemaal met een vlotte motor, zoiets is ook een optie doch dan moet het chassis goed zijn...
en sommige hebben dat al verzinkt e.d.
Meer dan 300 pk is al geen eis meer, dat moet 600 pk zijn en een verbruik van 1:15.Spijkerhard schreef:Rene, je zoekt 't schaap met de 5 poten...
25 jaar oud een méér dan 300+pk, wordt al een kort lijstje.
Dan óók nog betrouwbaar én lage onderhoudskosten....
Had je al een shortlist gecreerd om die speld in de hooiberg op MP/PH/AS24/Mobile te vinden?
Noem eens een optie met lage onderhodskosten...?
Net zo....Dennis Cavallino schreef: Maar ja, ik wil zoveel...
Ik heb zo´n auto letterlijk binnen een jaar zien wegroesten. Bij mijn vorige huis in de straat had iemand er een aangeschaft. Hij kon hem niet binnen stallen en stond altijd buiten. Binnen een jaar ging de kleur van groen naar bruinRuben schreef::drinking:GTRene schreef:
of je moet een oude lichte Lotus Europa kopen of Elan (RWD) die dingen van zeg 650kg als je daar een zeg 260pk NA 2.3/2.5 in hebt zitten zal het ook snel genoeg zijn lijkt me...en dan wellicht minder kosten ivm minder dure delen?
zeg maar zoiets
of iets als een elan 26R replica
licht en vlot, helemaal met een vlotte motor, zoiets is ook een optie doch dan moet het chassis goed zijn...
en sommige hebben dat al verzinkt e.d.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Majestic-12 [Bot], Wout309t en 4 gasten