Het enige probleem wat nu optreedt is een blijvend brandend airbag lampje

Klopt.Tim N schreef:Of je bijrijdersstoel airbag sensormatje is kapot. (gebeurd iig veel bij E36) daar heb je een dingetje voor op Mp zodat er altijd gedacht wordt dat er iemand zit.
Nadeel, bij een ongeluk kan je bijrijders plofzak klappen, maar denk dat dat dan je minste zorg is bij deze bouwjaren als de klap zodanig is.
IddTim N schreef: maar denk dat dat dan je minste zorg is bij deze bouwjaren als de klap zodanig is.
Controleer nog eens of alle stekkers goed vastgeklikt zijn en probeer de fout nog eens te wissen. Normaal is er een specifieke fout voor de gordelspanners:Niels schreef:Na wat puzzelen zijn er drie verdachten:
1. Airbag mat
2. Stekker verbinding
3. Gurtstraffer (gordelspanner?)
http://www.ebay.de/itm/BMW-E36-E46-E39- ... 25772e3de0" onclick="window.open(this.href);return false;
Hoe en wat betreft die laatste ben ik nog aan het uitzoeken. Omdat het interieur uit een schade auto komt kan het zijn dat er bij de gordels iets is gebeurd waardoor misschien een stroomkring is onderbroken. Tenminste, imho is dat een mogelijkheid. Gordels overzetten is niet echt een hobby volgens mij...
Verder vandaag een doosje van mister-auto ontvangen. Alle filters, waterpomp (preventief) en thermostaat. Riemen en rollen gaan we ff bekijken als de auto op de brug staat. Morgen trouwens uitlijnen, dan wordt het wel wat zo langzamerhand
Niels schreef:Nou 28K vind ik niet een iets duurder gebakje![]()
Thanks, goede infoJussi schreef: Controleer nog eens of alle stekkers goed vastgeklikt zijn en probeer de fout nog eens te wissen. Normaal is er een specifieke fout voor de gordelspanners:
http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f18 ... ed-t65413/
Als dat niet werkt zou ik gewoon die weerstand bestellen en de fout proberen wissen om 1 en ander uit te sluiten. De mijne werd trouwens uitgelezen met BMW-apparatuur en als foutcode stond er alleen "Zij airbag rechts".
hoho, die A3 SB heeft ie geld aan verdiend he, of iniedergeval niets gekostNiels schreef:Een mooie 325ci![]()
Nee lekker oppotten totdat je iets tegenkomt waar je echt hebberig van wordt. Anders wordt het weer zo'n 130i-A3 SB verhaal. Kost geld en brengt niets substantieels. En om eerlijk te zijn, het is dat ik deze koers nu heb in gezet en wil afmaken want eigenlijk deed/doet de A6 zijn werk prima. Oftewel, ik ben gek er aan begonnen te zijn maar goed je weet hoe het werkt![]()
Thanks, goede infoJussi schreef: Controleer nog eens of alle stekkers goed vastgeklikt zijn en probeer de fout nog eens te wissen. Normaal is er een specifieke fout voor de gordelspanners:
http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f18 ... ed-t65413/
Als dat niet werkt zou ik gewoon die weerstand bestellen en de fout proberen wissen om 1 en ander uit te sluiten. De mijne werd trouwens uitgelezen met BMW-apparatuur en als foutcode stond er alleen "Zij airbag rechts".Weerstandje bestel ik sowieso, het lijkt me ook niet in de gordel(s) te zitten. Het deel wat in de kring zit heb ik vervangen met delen van de originele stoelen, het deel wat er nog inzit heeft geen connectie met een stroom kring (net ff bekeken).
Volgens mij zag ik je vanmiddag op het industrieterrein in Bedum. Reed een e46 cabrio met zwarte hardtop voor mijn auto. Ik reed achter mijn auto met de Einser.Niels schreef:Styling 45 en dan blijft de Touring maar ff op winterbanden staan![]()
Ik kijk elke dag naar een ander setje.....