ik ben zelf ook altijd wel merkentrouw geweest, vooral Duits spul, maar dat wil zeker niet zeggen dat ik andere merken niet kan waarderen.
Lol @ Tom.

Dat verschil haal je er na een jaar of 3 er echt wel uit. Heb helemaal niks tegen de Vette maar zullen nooit waardevast zijn zoals een Porsche. Dat is een feit, geen mening.dvh schreef:
@Tristen, mooie grap natuurlijk.
Een Corvette Z06 - ZR1 kost tussen de 150 - 200k Een Porsche 911 Turbo - GT2 kost tussen de 210 - 270k
Dat is toch ff 60-70k verschil in aanschafprijs.. En die Porsche schrijft in geld meer af dan de Corvette...
Ben zelf helemaal geen merken fanaat, in de zin van ik moet persé een Mercedes, of Audi, of BMW .. of wat. Dat doet me niks. Waar ik wél gevoelig voor ben is dat sommige produkten - binnen merken - gevoelswaarde hebben gekregen. Wel nu, die gevoelswaarde vind ik zeker wat waard voor mijzelf, als ik overweeg een 'auto voor de fun' te kopen. In beginsel vind ik alles meer dan een Fiat Panda, of anders een Lada met grote kofferbak, overbodig en dus een auto 'voor de fun'.indobesar schreef:Tsja Ferdi, voor mij is Porsche geen Holy Grail...Ik zie mijzelf als autoliefhebber, niet als merkfanaat...
+1000Tom schreef:Daar koop je toch geen bepaald type auto voor? Sowieso zijn dat juist het type mensen dat niet verder kijkt dan hun eigen merkje.. heb ik vaak helemaal niks mee.///Joost schreef:
De Porsche community is gewoon een totaal andere wereld. En dan heb ik het niet over het rijdersimago, maar meer het enthousiasme dat Porsche rijders met elkaar delen.
The Porsche 911 is dead, long live the Porsche 911. The German automaker's latest and greatest has taken to the Nürburgring where old marks have fallen hard. The 2012 Porsche 911 Carrera S was sent through the Green Hell, where it promptly beat the time achieved by the prior 997 version by a whopping 13 seconds.
With a time of 7:40, the 2012 911 matches the mark set by the previous 911 GT3. If you happen to own a previous generation 911 GT3, we'll pause here for a moment while you go out to smash something with a hammer.
Back? Great. You shouldn't fret too much, because this just means the next-generation GT3 should be a land rocket capable of blistering the surface of the 'Ring. GT2 guys, your numbers are still safe... for now.
Volgens mij komt die langere wielbasis de gewichtsverdeling ten goede voor zover ik er vanallesennogwat over las , de motor achter de achteras 'verschuift' hierdoor meer naar óp die achteras zogezegd. Dat de kar 'n paar centimeter langer is dan z'n voorganger, misschien heb je er 1 a 2 cm bij qua binnenruimte, op die kinderzitjes achterin, maar dan is 't nog krap.FerdiACS1 schreef:Goeie kar hoor zo'n nieuwe 911. Zeg, wat anderrs: de wielbasis is dus wat langer, ten gunste van de binnenruimte. Hebben we hier dan ook te maken met een ruime vierzitter ???
Tuurlijk heb ik liever een 458, FF of Aventador, hell zelfs liever 'n F10 M5(functionaliteit in mijn geval), maar als instapper in het echte sportwagensegment is een 991S gewoon uber imo.Ruben schreef:Vond het dé tegenvaller van de beurs gisteren. Misschien kwam het door de vele mensen om de auto's heen, maar wat een saaie auto.
Koesteren die GT3 RS 4.0 als je 'm hebt en ze zoeken het verder maar uit.
+1, behalve zou ik toch voor de Spyder velgen gaan, en een blauwe zoals hier op de video. irl, ziet de 991 er toch wel heel erg goed uit vind ik. Allemaal subtiele details, maar de auto is een stuk strakker geworden.Hielke schreef:Die PDF is fantastisch.
Ik ben er nu ook uit. Een kale Carrera met de standaard vijfspakige velgen en in de kleur GT zilver metallic. Misschien nog een variatie van sportstoel.
Wat een machine!
gaaf, de nwe Cayman lijkt nog wat dikker dan de oudeApolo2 schreef:Wat van die turbodingen en een shot van de Cayman op het einde
http://www.youtube.com/watch?v=N6MIiHfe ... r_embedded
foto? die met ducktail...Teunis schreef:Net met configurator gespeeld, weet nog niet zo goed wat ik van Aero Package vind... Jullie? Vind de ducktail wel gaaf
CaymanGTRene schreef:gaaf, de nwe Cayman lijkt nog wat dikker dan de oudeApolo2 schreef:Wat van die turbodingen en een shot van de Cayman op het einde
http://www.youtube.com/watch?v=N6MIiHfe ... r_embedded![]()