Zaten een aantal ronden leuk met elkaar te 'vechten' op Assen

geweldige beelden! E36 ben ik, probeerde die e46 voorbij te komen. Hij reed alleen nogal wonderlijke lijnenKees Bunk schreef:
Zaten een aantal ronden leuk met elkaar te 'vechten' op Assen
Yep. Is een Austin Healey Sprite Lenham GT. Oorspronkelijk een Austin Healey Frogeye en nadat hij jaren als eye catcher op het dak van autofabriekje op Wight had staan wegrotten als Lenham GT racer opgebouwd. De auto is van Ton Blankespoor en we waren gisteren eerst met z'n 3-en en later met z'n 2-en aan het buitenspelen.Marcel H. schreef:Ja dat viel me ook op: in het midden van de achterkant verloor ie vloeistof.EmielS60 schreef:Wat was dit voor een auto? Was lekker aan het![]()
Verloor wel iets vloeistofachtigs uit de achterkant...net getankt? aan het einde van de dag kwam er iig niks meer uit..
Hij ging met een hoog tempo de baan over.
Maar hij stonk wel als je erachter reed..
Yeps, rook naar verbrande olie.nielsgerrits schreef: Maar waar stonk hij naar als je er achter reed? Er zit net een nieuwe motor in en die heeft er wel flink wat olie uit gegooid. Waarschijnlijk bij de achterste krukasafdichting... Was het verbrande olie???
Ok... Thanx...RVV schreef:Prachtige auto ook
Verkeerde "Quote" knoppie gedrukt.Marcel H. schreef:Yeps, rook naar verbrande olie.nielsgerrits schreef: Maar waar stonk hij naar als je er achter reed? Er zit net een nieuwe motor in en die heeft er wel flink wat olie uit gegooid. Waarschijnlijk bij de achterste krukasafdichting... Was het verbrande olie???
Je zag geen blauwe of zwarte walmen, maar je rook het wel.
Bij dezenLuco schreef:Het zal niet veel zijn, maar graagRobS schreef:Luco, heb je de beelden nog nodig?
Hij was nog aan het opwarmen, maar dat het stuurhuis gebroken is kan nog een gevolg zijn van de schade op zandvoort of gewoon een zwakke plek, bij de Monsters was die destijds na de schade ook aan stukken.Hielke schreef:Dat viel nog wel mee met de Seat en die curb. Hij raakte 'm op het laagste gedeelte. Sommige Aprisco's gaan vol over het hoogste middengedeelte van die plateau's. Nooit lekker voor de wielophanging natuurlijk.
Die mogelijkheid van het afsnijden blijft een thema waar circuit Assen nodig iets aan moet gaan doen.
Ziet er goed uit Luco, lijkt allemaal zo gemakkelijk als je de beelden ziet, maar knappe jongen die dit bijhoud.Luco schreef:Als het goed is wel, al rijdt ferry natuurlijk gewoon een stuk beter als ik, daarom jammer dat we de dag niet hebben kunnen afmaken,.
Had ik veel van kunnen leren.
Maar ik heb nu 80 pk meer dan eerst en koppel van +400nm is nu over het hele bereik beschikbaar, het zou dus wat moeten brengen.
Dank U voor het mooie plaatje.Matthijs schreef:
Deze RS500 stond nog op de parkeerplaats:
Jah, 1 auto op de baan was wel even genoeg.Snipe schreef:Ik was eigenlijk een klein beetje teleurgesteld dat 'ie alleen maar stil stond te staan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten