Kom je vast wel eens tegen bij een leuk evenement. Maakt ook wel een mooi paar. Zwarte Viper naast een witte pony

De weg kwijt in DenemarkenMarc RS4 schreef:Hoe gaat het ermee Ray?
Dat hebben ze toen eens gedaan met een engelse coureur waarvan ik niet op de naam kan komen met mijn brakke kop. Had toen ergens gepost... Kreeg ie allemaal commentaar over een race ed... Was wel grappigjaydee schreef:Nep of niet, ik zou in zijn positie ook niet meer reageren, geloof ik...
Op Pistonheads hebben ze de "custard test"... Dat zouden we hier ook kunnen proberen natuurlijk
Eric H schreef:Rico had toch contact met Ray.
Dusdanig zelfs dat Rico overtuigend ( en wettig ) aangetoond vond dat Ray geen faker was.......
Dus nou kunnen er twee dingen aan de hand zijn :
1 : Rico is makkelijk te overtuigen![]()
Hallo Ray, zo via PB kan het ook. Zondag 26 juni gaan we weer de CBR11 rijden. Een snelle doch gezellige autobahn run door Duitsland heen. We maken hier ook een reportage van. De rit kost kost behalve brandstof en je eigen consumpties onderweg niets. Regelmatig zullen we stoppen om te tanken en te pauzeren. Mocht je meewillen dan is het een kwestie van op tijd aanwezig zijn. Hieronder de tijd, locatie en route die we gaan rijden.
Hartelijk dank. Schrijf mij maar in met de 458. Mijn compagnon heeft er ook wel oren naar en wil graag meerijden met zijn RS5. Als het erg mooi ( lees droog en zonnig ) weer is haalt hij zijn 360CS van stal. Hij is nogal precies met zijn 360 dus dit is alleen als de zon en de maan op de juiste afstand van elkaar verwijderd zijn
Welke gegevens heb je van mij ( ons ) nodig?
Misschien is het leuk als wij als bedrijf de lunch aanbieden? Hoeveel auto's cq mensen rijden er in totaal mee?
Groeten,
Ray
Hoi Ray, we werken niet met een inschrijving oid. Het karakter van de dag is informeel. Er is ook geen sprake van een organisatie. Het is namelijk niet toegestaan om georganiseerd hoge snelheidsritten te houden op de Duitse autobahn, als de politie in Duitsland daar lucht van krijgt dan stoppen ze het feestje gelijk (denk maar aan de gumball rally) Daarom is de insteek dan ook dat iedereen op individuele basis gaat rijden die dag. In de praktijk blijven we als rijders wel bij elkaar in de buurt natuurlijk. Maar we gaan ons niet als formeel als groep manifisteren.
Sterker nog ik hou ook geen lijst bij van auto's die mee zullen rijden. Er doen denk ik pak em beet 15 tot 20 auto's mee, wel allemaal mensen die ik (bijna allemaal) persoonlijk ken. Dus ik weet ook wat ik aan die mensen heb. Mensen die vooral met hun verstand meerijden en vooral gaan voor de leuke dag er om heen.
De Audi RS5 en Ferrari 360 zijn ook welkom.
Ik heb verder geen gegevens van jullie nodig, je weet de locatie en tijd.
Een lunch aanbieden is aardig aangeboden, ik denk gewoon even ter plaatse bij een rastette aan de autobaan bespreken wie dat wel of niet wil.
mvg Rico
Hoi Rico,
Wij zijn er bij met de 458 en de 360CS. Bij regen dus de 458 en de RS5.
De locatie is vlak om de hoek dus we zullen op tijd zijn.
Goed geregeld!
Groeten Ray
Geen resultaten gevonden op:
•Gerelateerde personen
•Facts
•Hyves
•MySpace
•Flickr Profielen
•Blogger
•Digg
•Google Profielen
•Ning