Staat bovenaan het filmpje...Captain_Kirk schreef:Ik kan niet zo 123 ontdekken of dit de 730pk MTM is. Maar die rijdt inderdaad erg goed
edit: moet wat vaker F5-en....

Zei u Hans Anders?MartijnGizmo schreef:Dat staat rechts boven in beeld...
Sorry hoor, maar er zijn maar heel weinig mensen waarbij ik achterin durf te zitten, laat staan 250+ 8)Erik K. schreef:M@rcel gewoon een chauffeur meenemen en jij je nu eens laten rijden voor het deel in NL bijvoorbeeld.M@rcel schreef:Edit: 900 km moet ik ook nog even over nadenken hoor, moet de volgende dag wel fit zijn voor mijn werk.
Ik neem ook iemand mee die het leuk vind om zo af en toe eens te sturen, kan ik mooi genieten van de omgeving met ~290km/u
Standaard 580 Fernando?Fernando schreef:Vandaag alvast wat opgepoetst voor zondag...![]()
owja, dat zou best mooi zijn, ik dacht eerst vanRVV schreef:Rene kom anders naar de verzamellocatie je kunt altijd wel met iemand meerijden. Ben je er toch een dagje gezellig uit.
Ziet er goed uit! Maar als je hem echt weer wilt laten glimmen moet je maar even een PM sturenFernando schreef:Vandaag alvast wat opgepoetst voor zondag...![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten