Fiat Bravo 1.4 op gas EXIT! Intro Punto Evo.
- SteV6
Re: Fiat Bravo 1.4 op gas EXIT! Intro Punto Evo.
Veel veilige kilometers ermee Hielke!
Stephan
Stephan
- Mark 320iS
Congrats!
Heb zelf ook 4 jaar in een Grande Punto gereden. Een sport met de 1,9jtd met 130pk. Ben er altijd wel tevreden over geweest. 1,9 was natuurlijk wel wat zwaar in de neus, met onderstuur als gevolg. Beetje veel windgeruis, met name achterin omdat de achterste wielkasten niet goed geisoleerd zijn. De rammeltjes waar Wouter het over heeft kan ik niet beamen, in die van mij heeft eigenlijk nooit echt structurele rammeltjes of kraakjes gehad. Zo nu en dan hoorde je wel iets, maar dat viel reuze mee.
Kwa betrouwbaarheid... 1 keer de dynamo kapot gehad. De auto had een structurele stotter / hield in bij 1.500 toeren, dat heeft de dealer nooit voor langer dan een week kunnen oplossen. Daarnaast zijn de gloeibougies vervangen bij 100.000 kilometer.
Enne, wat betreft de kleur, een blauwe is wel mooi. Kan helaas geen plaatjes vinden van die van mij.
Heb zelf ook 4 jaar in een Grande Punto gereden. Een sport met de 1,9jtd met 130pk. Ben er altijd wel tevreden over geweest. 1,9 was natuurlijk wel wat zwaar in de neus, met onderstuur als gevolg. Beetje veel windgeruis, met name achterin omdat de achterste wielkasten niet goed geisoleerd zijn. De rammeltjes waar Wouter het over heeft kan ik niet beamen, in die van mij heeft eigenlijk nooit echt structurele rammeltjes of kraakjes gehad. Zo nu en dan hoorde je wel iets, maar dat viel reuze mee.
Kwa betrouwbaarheid... 1 keer de dynamo kapot gehad. De auto had een structurele stotter / hield in bij 1.500 toeren, dat heeft de dealer nooit voor langer dan een week kunnen oplossen. Daarnaast zijn de gloeibougies vervangen bij 100.000 kilometer.
Enne, wat betreft de kleur, een blauwe is wel mooi. Kan helaas geen plaatjes vinden van die van mij.
- Hielke
De enige echte rode Fiat Bravo 1.4 op gas wordt hier op DF te koop aangeboden!
Wie iets aparts wil moet er snel bij zijn.
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... =5&t=21096" onclick="window.open(this.href);return false;
Wie iets aparts wil moet er snel bij zijn.
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... =5&t=21096" onclick="window.open(this.href);return false;
- Macboy
Zie nu pas dit draadje en heb me suf gelachen om alle reacties in het begin hahah. Die van Peter over de teller die na 100.000km weer op 0 gaat vond ik legendarisch 
Jammer dat al mijn moeite voor niets is geweest, maar toch gefeliciteerd !

Jammer dat al mijn moeite voor niets is geweest, maar toch gefeliciteerd !
- Hielke
Je moeite in het geval van het bekijken van de twee Smart Roadsters is zeker niet voor niets geweest. Kort na je bezichtigingen waren beide auto's verkocht. Ik heb op een gegeven moment een van de verkopers gebeld om een bod te doen, maar de auto was toen al verkocht. Die Smart Roadster blijft een voorliefde van me, ik probeer je vast wel weer eens op pad te sturen
Nogmaals bedankt.

Nogmaals bedankt.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Hielke, ben je lid van de ANWB? Zoja, dan gelijk de TomTom voorbereiding erbij bestellen en je gratis TomTom bij de dealer ophalen 

- Hielke
Nee, ben ik niet (ik reed immers Bravo) maar ik was op de hoogte van aktie.
Hoe was het ook alweer, wat kost een anwb lidmaatschap en tot wanneer loopt de aktie? In het dorp Nederland nooit behoefte aan zo'n ding gehad maar als het gratis is........
Hoe was het ook alweer, wat kost een anwb lidmaatschap en tot wanneer loopt de aktie? In het dorp Nederland nooit behoefte aan zo'n ding gehad maar als het gratis is........

- Arthur
Actie loopt t/m 31-12-2010. Systeem zou, volgens de dealer, 350,- kosten? Lid worden kost 17,- (http://www.anwb.nl/wegenwacht/waar-kunt ... dmaatschap" onclick="window.open(this.href);return false;) En anders koop je eens een nieuwe jas, trui of weet ik veel wat in de ANWB winkel en je lidmaatschap is er weer uit
Alleen ANWB lid is voldoende, wegenwacht hoeft daar niet bij. En als de TomTom niet werkt of dat je hem alsnog niet krijgt kun je gratis wegenkaarten van heel Europa halen in de ANWB winkel 

- Hielke
Heb er achteraan gebeld. Blijkt dat je eerst bijna 250 euro voor andere goodies uit moet geven voordat de 'gratis' TomTom werkt. Moet maar niet.
Heb nog wel de kleur van progressive black naar tech house grey (zilvergrijs) gewijzigd. Vind het zwart in deze winterse omstandigheden erg doods aandoen.
Heb nog wel de kleur van progressive black naar tech house grey (zilvergrijs) gewijzigd. Vind het zwart in deze winterse omstandigheden erg doods aandoen.
- Arthur
Tech house grey heb ik ook. Nu weer wijzigen?
Ik weet alleen dat een TomTom aansluiting 100,- kost. Wat moet er dan nog meer bij? Ik heb nl zelf een demo gekocht waar al het 1 en ander op zat zoals Blue&me, TomTom voorbereiding, dynamic pluspakket en allerlei dingetjes in kleur of contrasterende kleur en wat sierlijstjes.

Ik weet alleen dat een TomTom aansluiting 100,- kost. Wat moet er dan nog meer bij? Ik heb nl zelf een demo gekocht waar al het 1 en ander op zat zoals Blue&me, TomTom voorbereiding, dynamic pluspakket en allerlei dingetjes in kleur of contrasterende kleur en wat sierlijstjes.
- Hielke
Arthur,
kun je eens een foto van je auto posten of mij toesturen aub.
kun je eens een foto van je auto posten of mij toesturen aub.
- Arthur
Net ff 2 plaatjes geschoten. Is dit de bedoeling of wil je wat anders zien? Die ooievaar bij de buren kan ik niets aan doen

- Petrolhead Tom
Heb je eigenlijk een drie- of een vijfdeurs besteld?
- Hielke
Bedankt Arthur,
dat is de goede kleur, de kleur die ik in gedachten had. Online op de PDF lijken die Fiat kleuren nergens op. Ik heb de goede keus gemaakt.
Het wordt een driedeurs. Is wat dynamischer en dan kan oude en slecht ter been zijnde mem er ook beter in en uitkomen. Zwarte sierlijst zou ik er eventueel later nog wel op kunnen laten zetten.
Auto wordt zoals hieronder:

dat is de goede kleur, de kleur die ik in gedachten had. Online op de PDF lijken die Fiat kleuren nergens op. Ik heb de goede keus gemaakt.
Het wordt een driedeurs. Is wat dynamischer en dan kan oude en slecht ter been zijnde mem er ook beter in en uitkomen. Zwarte sierlijst zou ik er eventueel later nog wel op kunnen laten zetten.
Auto wordt zoals hieronder:
-
Die grijze kleur komt minder goed tot ze recht op een punto. Misschien is een zwarte toch mooier.
Zet es even 2 foto s onder elkaar van een zwarte en grijze.
Zet es even 2 foto s onder elkaar van een zwarte en grijze.
- Arthur
Als ik een nieuwe had gekocht had ik Underground Grey genomen, donkergrijs. Zilvergrijs is wel erg onopvallend. Maar aan de andere kant, daar is het de auto (in mijn uitvoering) ook naar
Zwart vond ik irl ook niet alles.

-
Laat net de foto van die grijze punto aan me vrouw zien. En die zegt he is dat opa s auto wat doet die op driving-fun.
Grijs is wel mooi op sportieve auto s. Maar als je even rondkijkt op de openbare weg dan zie je eigenlijk te vaak deze grijze kleur met opa s achter het stuur.
Vrouw heeft weer gelijk:)
Grijs is wel mooi op sportieve auto s. Maar als je even rondkijkt op de openbare weg dan zie je eigenlijk te vaak deze grijze kleur met opa s achter het stuur.
Vrouw heeft weer gelijk:)
- Hielke
Grijs op Duitse auto's is inderdaad voor hen op leeftijd.
Zilvergrijs op Italiaanse auto's is stijl, gratie, kunst. Die hele auto is kunst, dat zilvergrijze laat dat juist extra sterk uitkomen.
En moet je nou eens horen wie dat zegt, de grijze dakduif!
Zilvergrijs op Italiaanse auto's is stijl, gratie, kunst. Die hele auto is kunst, dat zilvergrijze laat dat juist extra sterk uitkomen.
En moet je nou eens horen wie dat zegt, de grijze dakduif!

-
Ter nagedachtenis van de Bravo kan Kerstma bijna niet anders dan een rode nemen.
- Hielke
Had ik ook wel graag willen doen maar het rode op de Punto is meer oranje en van het metallic bordeauxrode kom ik in een begrafenisstemming. Zwart of zilver moest het worden. Ik heb de juiste keuze gemaakt nu. Zal 'm van't zomer eens over een circuit blaffen met wel 4500 tpm en bijna 150 km/h op het rechte end, na zo'n demonstratie heeft niemand het meer over een opa kleur. Yeah!m@rco schreef:Ter nagedachtenis van de Bravo kan Kerstma bijna niet anders dan een rode nemen.
-
lol
Kerstma is vandaag jarig jongens. We moeten hem niet zo plagen vandaag.
Kerstma is vandaag jarig jongens. We moeten hem niet zo plagen vandaag.
- Snipe
Dat valt nog maar te bezien, want in de Autovisie-test grijpt de Punto snoeihard naast de winst. Kun je 'm nog inruilen voor een Corsa?Hielke schreef:Ik heb de juiste keuze gemaakt nu.
- Arthur
Er zijn toch ook potente Audi's beter/sneller dan potente BMW's?

- Michel P
Een persoonheid als Hielke, die wil toch geen slOPEL!
Michel
Michel
- Hielke
Ik zag het al aankomen. Daarom heb ik eind vorig jaar m'n abbo op de Autovisie alvast opgezegd.Snipe schreef:Dat valt nog maar te bezien, want in de Autovisie-test grijpt de Punto snoeihard naast de winst. Kun je 'm nog inruilen voor een Corsa?Hielke schreef:Ik heb de juiste keuze gemaakt nu.
Vrouwen en Werner Pudding als redacteuren, dat moest wel een Opel als overwinnaar worden

Ik zie hierboven trouwens een foto van een zilvergrijze Evo staan. Wordt 'm niet. Ik heb er toch maar weer Progressive zwart van gemaakt.