Zo te zien hebben jullie een hoop lol gehad maar dat kan ook nie anders dan wanneer de DF hertjesjager erbij is

Favoriete golf locatie? Corsica :banaan:Tommy schreef:geeft term golfplaatdak weer andere betekenis
AbsoluutTommy schreef:geeft term golfplaatdak weer andere betekenis
Kgroot.nl schreef:AbsoluutTommy schreef:geeft term golfplaatdak weer andere betekenis![]()
Heeft u hagelschade???
Nee was een golfbal
Ff dimmen he kerelBrianV schreef:Kgroot.nl schreef:AbsoluutTommy schreef:geeft term golfplaatdak weer andere betekenis![]()
Heeft u hagelschade???
Nee was een golfbal
Leef jij ook nogof heeft yolanda je gedumpt
dont feed the trolls :twisted:Kgroot.nl schreef:Ff dimmen he kerelBrianV schreef:
Leef jij ook nogof heeft yolanda je gedumpt
![]()
Tuurlijk leef ik nog was alleen ff een tijdje druk
Wel echte alleen glazen op sterkte, daardoor rayban logo vervallenEJGT3CS schreef:
Niet eens echte Ray Ban?
Tsssss....!!
Boyd schreef:WTF is jullie probleem? Tel je hier alleen maar mee als je dure accessoires kan veroorloven? Als student heb ik al mn centen in mn auto's gestoken ipv de biertijger uit te hangen. Soms kwam het dan wel eens voor dat je gewoon de goedkoopste optie koos
Zo te zien heb jij er een groter probleem meeBoyd schreef:WTF is jullie probleem? Tel je hier alleen maar mee als je dure accessoires kan veroorloven? Als student heb ik al mn centen in mn auto's gestoken ipv de biertijger uit te hangen. Soms kwam het dan wel eens voor dat je gewoon de goedkoopste optie koos
Erik K. schreef:Mannen,
Er moet natuurlijk wel een fatsoenlijke toeter op hè!!
Zoiets als dit, daar maar je echt lieflijke vrienden mee:
Wat een gelul. Heb drie stuks (2x RB3186 en 1x RB8302 Carbon met zwaardere sterkte erin dan in het gekromde montuur van de 3186 kan) met originele glazen op sterkte. Er zit geen logo op het glas. Als het er wel zat zou ik dat er namelijk ogenblikkelijk afslopen. Dus zit niet te zeiken en laat die poetser lekker in z'n waarde!Metchu schreef:dus te gierig om orignele rayban glazen op sterkte te nemen... das net zoiets als een cabrio waarvan het dak niet open kan
FF dimme bojo, anders nemen we jou ook ff te pakken met je nep brilsteve smith schreef:Wat een gelul. Heb drie stuks (2x RB3186 en 1x RB8302 Carbon met zwaardere sterkte erin dan in het gekromde montuur van de 3186 kan) met originele glazen op sterkte. Er zit geen logo op het glas. Als het er wel zat zou ik dat er namelijk ogenblikkelijk afslopen. Dus zit niet te zeiken en laat die poetser lekker in z'n waarde!Metchu schreef:dus te gierig om orignele rayban glazen op sterkte te nemen... das net zoiets als een cabrio waarvan het dak niet open kan
Downforce Hans schreef:FF dimme bojo, anders nemen we jou ook ff te pakken met je nep brilsteve smith schreef:Wat een gelul. Heb drie stuks (2x RB3186 en 1x RB8302 Carbon met zwaardere sterkte erin dan in het gekromde montuur van de 3186 kan) met originele glazen op sterkte. Er zit geen logo op het glas. Als het er wel zat zou ik dat er namelijk ogenblikkelijk afslopen. Dus zit niet te zeiken en laat die poetser lekker in z'n waarde!Metchu schreef:dus te gierig om orignele rayban glazen op sterkte te nemen... das net zoiets als een cabrio waarvan het dak niet open kan![]()
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 3 gasten