Erg vet!
Sleepers...
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Re: Sleepers...
zag deze voorbij komen tijdens 1 van zoektochten.
Erg vet!

Erg vet!
- Tristan
Deze mag echt de naam 'sleeper' hebben... 8)
- MartijnGizmo
Een paar echte sleepers dan:
- GTRene

ook dat kleine truck ding...
kwam gister in uit een blad van 2001? 0f 2004? anyway ook zoiets tegen, een dik V10 viper block in een Chrysler pt cruzer geloof ik voor op een show....ff kijken of er ook wat op het net is.
- GTRene
ah, hier net zoiets

- GTRene
dit is ook wel funny
VW busje met V10

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=bdEg6QRZ ... re=related[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=2KTYsuzc ... re=related[/youtube]

VW busje met V10
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=bdEg6QRZ ... re=related[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=2KTYsuzc ... re=related[/youtube]
- dale vito
Die laatste twee zijn stoer maar moeilijk sleepers te noemen.. Bestaat dat filmpie van Tim Schrick in zijn e36 nog? :banaan: :banaan:
- Adje ///M3
- GTRene
een echte sleeper deze standaard looking MGB-GT very dull normaal 4 cill wellicht geen 100pk?

nee ook geen V8 maar Kyle Bingham's 1970 MGB-GT with Nissan SR20DET Engine
en zo te zien niet standaard de 220pk maar meer en dikkere turbo denk zo rond de 300pk wat ook al vrij makkelijk zou kunnen met de standaard turbo (kan ik uit eigen ervaring vertellen met 5 GTI-R's)

der staat niet echt bij of ie ook diens 4wd erop heeft.

http://www.britishv8.org/MG/KyleBingham.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
nee ook geen V8 maar Kyle Bingham's 1970 MGB-GT with Nissan SR20DET Engine
en zo te zien niet standaard de 220pk maar meer en dikkere turbo denk zo rond de 300pk wat ook al vrij makkelijk zou kunnen met de standaard turbo (kan ik uit eigen ervaring vertellen met 5 GTI-R's)
der staat niet echt bij of ie ook diens 4wd erop heeft.
http://www.britishv8.org/MG/KyleBingham.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
- Weiqun W.
- Auto: 200sx S14a, E87 118d
Lijkt me dat deze redtop SR20DET uit een japanse S13 komt en niet uit een GTI-R, omdat die bij een GTI-R dwars ligt en bij een S13 in de lengte, dus achterwielaandrijving lijkt me logischer. Maar wel cool!
- GTRene
zou inderdaad goed kunnen, ff niet aan gedacht, zag de motorcode en
wel grappig hoe mensen dat doen, iets japans in een engelse kar.
als ze een TVR rover V8 motor er in hangen lijkt weer logischer
ben wel eens wezen kijken voor een leuke brede MGB-GT met TVR V8 had iets van 300pk, maar ze hadden iets met het diff van die kar die het maar een paar duizend km uithield? ik dacht dat geouwehoer wil ik niet hebben dus laten staan, maar was wel een mooi ding.

wel grappig hoe mensen dat doen, iets japans in een engelse kar.
als ze een TVR rover V8 motor er in hangen lijkt weer logischer

ben wel eens wezen kijken voor een leuke brede MGB-GT met TVR V8 had iets van 300pk, maar ze hadden iets met het diff van die kar die het maar een paar duizend km uithield? ik dacht dat geouwehoer wil ik niet hebben dus laten staan, maar was wel een mooi ding.
- MartijnGizmo
Kun je niet tijdelijk 'smalle' bumpers en 17" staal op je M3 touring gooien?Adje ///M3 schreef:

- dale vito
thanks adje.. gaaf filmpje, leuk om weer eens te zien.
- Wout309t
- Auto: V70 III 270PS/Passat GTE
Hoort hier ook wel denk ik, bijna alle Volvo's zijn trouwens sleepers...
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=GTw-vuI- ... re=related[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=GTw-vuI- ... re=related[/youtube]
- GTRene
dat zijn wel sleepers
die eerste is nog mooi ook

die eerste is nog mooi ook

- Wout309t
- Auto: V70 III 270PS/Passat GTE
Idd, al zou ik persoonlijk die sticker eraf trekken en mooie chrome doppen op de wielen zetten.
Whitewalls eromheen en daar is weer een trouwauto geboren...
Whitewalls eromheen en daar is weer een trouwauto geboren...

- kurvenjeager
Heren,
Wellicht valt dit ook onder de noemer......
http://www.youtube.com/watch?v=LcMlB8oc738" onclick="window.open(this.href);return false;
Men neme een 3000+ kg oud ijzer uit 1977, laat er een bus zwarte industrielak overheen vallen, bestelt 80 m1 nieuwe raam en deur rubbers, stelt deze extra strak sluitend af vanwege.......
gm v8 9.51 liter motorinhoud, in combinatie met een 4 traps automatic gearbox, aangepast bij Autrans, achteras van een vrachtwagen was al aanwezig, resultaat per direct iets meer dan gemiddeld.
per weerstype 600 tot 630 ps en 945 tot 995 nm
In combinatie met een groot hart heb ik meerdere malen genoten van deze combinatie, te bedenken dat mr2drift na een aantal testruns niet meer bij kwam van het lachen, ik vragen waarom???
Ik kon er echt niet meer bij komen, en je constante snelheid totdat ik (mr2drift) weer bij was, was ca 210 km/h. gemeten vanuit zijn e36 325i met electronische modificatie.
Overigens heeft een dually genoeg grip op droog, 4 bandjes
Driften ging heerlijk met een dergelijke wielbasis, verbruik nog beter, zucht!!!!!
Maar superlol gehad een veeeeeeel geleerd tijdens het bouwen ervan.
Wellicht valt dit ook onder de noemer......
http://www.youtube.com/watch?v=LcMlB8oc738" onclick="window.open(this.href);return false;
Men neme een 3000+ kg oud ijzer uit 1977, laat er een bus zwarte industrielak overheen vallen, bestelt 80 m1 nieuwe raam en deur rubbers, stelt deze extra strak sluitend af vanwege.......
gm v8 9.51 liter motorinhoud, in combinatie met een 4 traps automatic gearbox, aangepast bij Autrans, achteras van een vrachtwagen was al aanwezig, resultaat per direct iets meer dan gemiddeld.
per weerstype 600 tot 630 ps en 945 tot 995 nm
In combinatie met een groot hart heb ik meerdere malen genoten van deze combinatie, te bedenken dat mr2drift na een aantal testruns niet meer bij kwam van het lachen, ik vragen waarom???
Ik kon er echt niet meer bij komen, en je constante snelheid totdat ik (mr2drift) weer bij was, was ca 210 km/h. gemeten vanuit zijn e36 325i met electronische modificatie.
Overigens heeft een dually genoeg grip op droog, 4 bandjes

Driften ging heerlijk met een dergelijke wielbasis, verbruik nog beter, zucht!!!!!
Maar superlol gehad een veeeeeeel geleerd tijdens het bouwen ervan.
- wjn
Dat blok is back to the rootsNutkees schreef:zag deze voorbij komen tijdens 1 van zoektochten.
Erg vet!

- 911-lover
Doet me denken aan mijn ex-autootje
Opel Corsa A
720kg , 208pk
Eerste A Corsa met zesbak

Opel Corsa A
720kg , 208pk
- Ravin ///M
Oeee die pickup van Nutkees hierboven.... wauw wat gaaf. Da's een ECHTE sleeper.
- Tim N
Geweldig toen ik 16 was heb ik daar ook aan zitten kwijlen, of het in de opgezet of in de gti, tuning & design van weleer was weet ik zo niet meer.911-lover schreef:Doet me denken aan mijn ex-autootje
Opel Corsa A
720kg , 208pk
Mooi vondt ik hem wel met die borbet wieltjes en dikke turbo blok (toch?)
- 911-lover
Zowel in Opgezet als GTI Tuning en design net als in andere buitenlandse bladen (zowel Duitse als Engelse)
Het was (doelbewust gekozen) geen Turboblok , maar een volledig bewerkt en tot 2.3l opgeboord nieuw 2.0 16V blok met coscastkop van een Kadett 16V .
Zesbak was een F28 van de Calibra Turbo omgezet op 2WD daar de uit de Engelse motorsport afkomstige koppeling het vermogen niet de baas kon .
Het was (doelbewust gekozen) geen Turboblok , maar een volledig bewerkt en tot 2.3l opgeboord nieuw 2.0 16V blok met coscastkop van een Kadett 16V .
Zesbak was een F28 van de Calibra Turbo omgezet op 2WD daar de uit de Engelse motorsport afkomstige koppeling het vermogen niet de baas kon .
- Tim N
Leeft dat beestje nog weet je dat?
- 911-lover
Neen , ik heb de wagen in onderdelen verkocht .
In de eerste plaats wilde ik niet dat iemand met mijn kind rondreed en in de tweede plaats bracht dit veel meer op dan in zijn geheel verkopen .
Ze was door de wetgeving en regelverandering in België toch niet meer op de straat te krijgen en daar was ze nu net voor gemaakt .
Ik heb wel onlangs van iemand een foto doorgstuurd gekregen van een wagen die optisch er zééér sterk op trok .
Was een foto uit Nederland .
Misschien heb ik ze ergens opgeslagen.
In de eerste plaats wilde ik niet dat iemand met mijn kind rondreed en in de tweede plaats bracht dit veel meer op dan in zijn geheel verkopen .
Ze was door de wetgeving en regelverandering in België toch niet meer op de straat te krijgen en daar was ze nu net voor gemaakt .
Ik heb wel onlangs van iemand een foto doorgstuurd gekregen van een wagen die optisch er zééér sterk op trok .
Was een foto uit Nederland .
Misschien heb ik ze ergens opgeslagen.
- Desmond Prins
Dit telt voor mij ook als sleeper.

RIjdend projectje van mijn werkgever. rond de 230 PK momenteel. Moet nog een andere intercooler in. En daarop aangepaste software, maar wel schofterig snel voor een '79-er. Grotere velgen vanwege geupgrade remmerij, en een sportuilaat verraden iets.
RIjdend projectje van mijn werkgever. rond de 230 PK momenteel. Moet nog een andere intercooler in. En daarop aangepaste software, maar wel schofterig snel voor een '79-er. Grotere velgen vanwege geupgrade remmerij, en een sportuilaat verraden iets.