Brandstofprijs
- Hans
Re: Brandstofprijs
Langs de snelweg? :twisted:
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Jazeker!
Dus de mensen klagen bij ons nog veel meer over de prijs.
Maar zelfs ik vind de prijs te gek voor woorden om eerlijk te zijn.
Ik gooi hem morgen weer lekker vol met V-Power bij de onbemande concurrent
Dus de mensen klagen bij ons nog veel meer over de prijs.
Maar zelfs ik vind de prijs te gek voor woorden om eerlijk te zijn.
Ik gooi hem morgen weer lekker vol met V-Power bij de onbemande concurrent

- marcokers
Sja... heb daar zo mn contactjes hèJP schreef:Sinds wanneer krijg je na het tanken van je personenauto (zeg 30-40liter) een bakje koffie?
Als ik met de VrachtWaggel 500liter tank, kan er al vaak geen bakkie meer vanaf.......

Zelfs in de complete 8 jaar was er al gezeur en gezanik over de hoge prijzen...
Toen hoorde je al mensen "als de benzine meer dan fl 2,50 wordt, stop ik met autorijden... nu 10 jaar later is t al meer dan dat en mensen rijden meer dan ooit tevoren en klagen nog steeds, zal een (voorlopig) niet verdwijnend euvel zijn. En zoals Tom zei (en zijn (mijn voormalig) werkgever) "Beter duur dan niet te koop"
- Robin Hartog
Crisis, net op het nieuws; gemiddelde brandstofprijs nu €1.69,7/liter.
Gisteren "gelukkig" nog getankt voor 1,58.9...

- GTRene
knieperdRobin Hartog schreef:Crisis, net op het nieuws; gemiddelde brandstofprijs nu €1.69,7/liter.Gisteren "gelukkig" nog getankt voor 1,58.9...

BP Ultimate vooral hiero in Almelo is nu denk weer duurder dan 1.75...magoed nog niet weer getankt 8)
- VLA
Diesel is ook fokking duur zeg, 1.30 EUR ! Nog even en het is nog duurder dan benzine.
- Miesjel
- Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4
2 km voor de grens : euro 95 voor 1,61
3km na de grens (Maasmechelen) : euro 95 voor 1,42

3km na de grens (Maasmechelen) : euro 95 voor 1,42

- GTRene
zo dan, dat scheelt nog al.
- Gijs Evo
Op naar de 2 Euro waarscheinlijk 

- Joy
Jup. De verwachting is dat Euro95 ergens tussen de 1.80 en 1.90 per liter gaat pieken.
- Joy
Ik zag trouwens dat de 12 jaar oude Lupo 3L gewoon weer belastingvrij is geworden. Dat is toch humor. 81 gram co2 per km, wat nog steeds minder is dan alle hedendaagse zuinigerds. Je ziet het wel terug in de prijs, minstens 5000 euro.
- Maus335i
In principe is dat niet zo gek..... Het OV was 8 jaar terug geen optie, en nu nog steeds niet. Mensen blijven wel rijden maar houden geen geld meer over voor andere goederen/producten.marcokers schreef:Sja... heb daar zo mn contactjes hèJP schreef:Sinds wanneer krijg je na het tanken van je personenauto (zeg 30-40liter) een bakje koffie?
Als ik met de VrachtWaggel 500liter tank, kan er al vaak geen bakkie meer vanaf........... Of zou het er mee te maken hebben dat ik er 8 jaar heb gewerkt
![]()
Toen hoorde je al mensen "als de benzine meer dan fl 2,50 wordt, stop ik met autorijden... nu 10 jaar later is t al meer dan dat en mensen rijden meer dan ooit tevoren en klagen nog steeds, zal een (voorlopig) niet verdwijnend euvel zijn. En zoals Tom zei (en zijn (mijn voormalig) werkgever) "Beter duur dan niet te koop"
-
OnlineMartijn_bmw
+1 vervoer en daarmee auto rijden blijft voor de meeste mensen een noodzakelijk kwaad maar kan ook niet zonder dus iedereen blijft rijden maar de binnen gekomen eurootjes kunnen maar 1x uitgegeven worden dus de overheid zorgt er zo zelf voor dat mensen geen/minder geld uitgeven aan andere dingen...Maus335i schreef:In principe is dat niet zo gek..... Het OV was 8 jaar terug geen optie, en nu nog steeds niet. Mensen blijven wel rijden maar houden geen geld meer over voor andere goederen/producten.marcokers schreef:Sja... heb daar zo mn contactjes hèJP schreef:Sinds wanneer krijg je na het tanken van je personenauto (zeg 30-40liter) een bakje koffie?
Als ik met de VrachtWaggel 500liter tank, kan er al vaak geen bakkie meer vanaf........... Of zou het er mee te maken hebben dat ik er 8 jaar heb gewerkt
![]()
idd bizar! helemaal als je zo'n ding dus al 12 jaar hebt, heb je netjes 12 jaar de MRB betaald hoeft het ineens niet meerJoy schreef:Ik zag trouwens dat de 12 jaar oude Lupo 3L gewoon weer belastingvrij is geworden. Dat is toch humor. 81 gram co2 per km, wat nog steeds minder is dan alle hedendaagse zuinigerds. Je ziet het wel terug in de prijs, minstens 5000 euro.

dat hoor ik idd vaker mensen roepen maar vreemd er zit al zo'n 3 jaar 30 cent tussen benzine en diesel en dat veranderd nauwelijks dus stijgt niet harder dan benzineVLA schreef:Diesel is ook fokking duur zeg, 1.30 EUR ! Nog even en het is nog duurder dan benzine.

Laatst gewijzigd door Martijn_bmw op 03 mar 2011, 20:31, 2 keer totaal gewijzigd.
- duifjes.com
Benzineprijs recordhoogte lang leve de 740iL
en als roker nog minder blij.......graaiengraaiengraaien.......omdat het mag...wankers!

-
Hier kost diesel `1.34 

- wjn
Wees blij, dat is niet in alle landen zo.Martijn_bmw schreef:dat hoor ik idd vaker mensen roepen maar vreemd er zit al zo'n 3 jaar 30 cent tussen benzine en diesel en dat veranderd nauwelijks dus stijgt niet harder dan benzine.....
In Polen kosten diesel en super 95 inmiddels hetzelfde...
(SuperPlus 98 nog steed rond de € 1,35

-
OnlineMartijn_bmw
mij maakt het niet uit ik rij benzinewjn schreef:Wees blij, dat is niet in alle landen zo.Martijn_bmw schreef:dat hoor ik idd vaker mensen roepen maar vreemd er zit al zo'n 3 jaar 30 cent tussen benzine en diesel en dat veranderd nauwelijks dus stijgt niet harder dan benzine.....
In Polen kosten diesel en super 95 inmiddels hetzelfde...
(SuperPlus 98 nog steed rond de € 1,35)

maar idd in alle scandinavische landen is diesel ook even duur als benzine.
het is ook niet zo dat benzine in de basis duurder is dan diesel maar puur omdat de overheid extra ccijns zet op de benzine ontstaat het prijsverschil....
eigenlijk raar dat ze dat zo doen, ik zou zeggen MRB gelijk, accijns gelijk en laat de markt ze werk doen wanneer wat goedkoper is.
zie je in frankrijk ook, diesel/benzine houden zijn geen verschillende kosten en diesel is iets goedkoper aan de pomp dus rijdt bijna iedereen diesel daar...
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Dan hebben de dames het wat makkelijker.
Let op NSFW linkjes
http://www.sexjobs.nl/a.php?a=2524847" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.sexjobs.nl/a.php?a=2543825" onclick="window.open(this.href);return false;
Let op NSFW linkjes
http://www.sexjobs.nl/a.php?a=2524847" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.sexjobs.nl/a.php?a=2543825" onclick="window.open(this.href);return false;
-
OnlineMartijn_bmw
OMGsmiley schreef:Dan hebben de dames het wat makkelijker.
Let op NSFW linkjes

- duifjes.com
En het werkt echt!Martijn_bmw schreef:OMGsmiley schreef:Dan hebben de dames het wat makkelijker.
Let op NSFW linkjes
http://www.sexjobs.nl/a.php?a=2543825" onclick="window.open(this.href);return false;dat je daar zelfs een site voor hebt..
-
OnlineMartijn_bmw
ervaringduifjes.com schreef:En het werkt echt!Martijn_bmw schreef:OMGsmiley schreef:Dan hebben de dames het wat makkelijker.
Let op NSFW linkjes
http://www.sexjobs.nl/a.php?a=2543825" onclick="window.open(this.href);return false;dat je daar zelfs een site voor hebt..

- Femme
Ik tank lekker voor 63 cent per liter en doe mijn woon-werkkilometers per openbaar vervoer. Scheelt me 900km per week aan zinloos rijden. Ik kan mijn tijd nuttig besteden terwijl ik in de trein zit en het is véél goedkoper dan een auto, of je moet in een koekblik gaan rijden. Wat dan nog de fun moet zijn van aansluiten in de file is mij onduidelijk.
-
OnlineMartijn_bmw
tja OV moet maar net een optie zijnFemme schreef:Ik tank lekker voor 63 cent per liter en doe mijn woon-werkkilometers per openbaar vervoer. Scheelt me 900km per week aan zinloos rijden. Ik kan mijn tijd nuttig besteden terwijl ik in de trein zit en het is véél goedkoper dan een auto, of je moet in een koekblik gaan rijden. Wat dan nog de fun moet zijn van aansluiten in de file is mij onduidelijk.

waarom rij je trouwens op gas als je de auto alleen gebruikt voor een prive rondje om de kerk??
woon-werk met de auto is voor mij altijd file vrij en 25min rijden 30km enkele reis.
dezelfde stuk met OV duurt (zonder!) vertraging 1,5 uur enkele reis... dan is de keuze makkelijk he

traject is Baarn-Almere

- InjectTheVenom
Een optie? Jij maakt grapjes
Als je auto wacht op restauratie dan moet je wel met de bus van en naar het werk... vandaag heb ik hem weer even gestart om te kijken wat het resultaat van een nieuwe luchtmassameter was, gelukkig zit er nu weer een beetje meer leven in als eerst.

- dvh
Openbaarvervoer... verschrikkelijk.
Als het alleen van treinstation naar station is, ok.
Maar wanneer er buswerk bij komt kijken, no way..
Dan maar 1.5 uur in de file, met een tankstationbroodje en een blikje redbull, in m'n koekblik.
Voordeel van mijn 1.0'er is dat benzineprijzen niet zo'n pijn doen, en mrb kent ie ( nog ) niet.
Maar de schok zal des te groter zijn wanneer ik terugkom in het echte leven, en weer een fatsoenlijke auto koop......
Als het alleen van treinstation naar station is, ok.
Maar wanneer er buswerk bij komt kijken, no way..
Dan maar 1.5 uur in de file, met een tankstationbroodje en een blikje redbull, in m'n koekblik.
Voordeel van mijn 1.0'er is dat benzineprijzen niet zo'n pijn doen, en mrb kent ie ( nog ) niet.
Maar de schok zal des te groter zijn wanneer ik terugkom in het echte leven, en weer een fatsoenlijke auto koop......