Steven Nauta schreef:Ik ga vanavond naar The Hangover, heb er nu al zin in![]()
Not at the table, Carlos!
Steven heel veel plezier! Laat weten wat je ervan vond

@ transformers, ik ga waarschijnlijk volgende week 8)
Steven Nauta schreef:Ik ga vanavond naar The Hangover, heb er nu al zin in![]()
Not at the table, Carlos!
Wat vond je vooral van het ligbad scene?Martijn Koevoets schreef:Gisteravond Seven Pounds gekeken met Will Smith, maakte beswel indruk op me!
dit was mijn reactie paar pagina's terug:Martijn Koevoets schreef:Gisteravond Seven Pounds gekeken met Will Smith, maakte beswel indruk op me!
Metchu schreef:Ik heb vanavond Seven Pounds gekeken, serieuze tegenvaller... de film is erg traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag en er is niets verrassends aan... Ik snap de hype niet en waarom mensen huilen op het einde. Ik heb gehuild bij armageddon, maar niet bij seven pounds
Roman schreef:Transformers gezien gisteren, best wel veel humor. Zaten best grappige stukken tussen. Al met al best goed vond ik. Erg goede CGI
Echt een uber Turk ben je soms hahaha Transformers serieus nemenMetchu schreef:Inderdaad ERG veel humor, misschien zelfs iets teveel... je wilt toch de film serieus nemen zeg maar.
Ik ben het wel met Metchu eens. Natuurlijk willen ze net als vroeger er ook speelgoed mee verkopen(al is ie wel PG13, net als Terminator Salvation), maar het had nog wel wat donkerder gemogen. Nou is hij wat het laatste betreft toch al beter dan de eerste film(Prime is bijvoorbeeld nu een Bad-ass MF), maar toch maakt de humor het teveel een massa-produkt(niet echt voor de fans en niet echt diepgaand wat met al het bronmateriaal toch echt wel kan). Niet heel erg vreemd aangezien de regisseur Michael Bay(Schiete tiete en exploooooosssiiiieess) het script voor een groot deel uitgewerkt heeft(vanwege de writers strike) en hij waarschijnlijk ook voor een groot deel van de niet altijd even volwassen(op zich heb ik daar geen probleem mee) humor verantwoordelijkk was. Wat ook irritant is is dat je best veel over de mensen weet(persoonlijkheid e.d.) en niet over de robots... Ik vind het best dat mensen het belangrijkst zijn in 99,9% van de andere films, maar in deze had ik het graag anders gezien.Macboy schreef:Metchu over Transformers:Echt een uber Turk ben je soms hahaha Transformers serieus nemenMetchu schreef:Inderdaad ERG veel humor, misschien zelfs iets teveel... je wilt toch de film serieus nemen zeg maar.![]()
Transformers vond ik een briljante film, met een briljant wijf erin en met briljante humor. Helemaal top dus![]()
En Hangover was ook mega gaaf, vooral het eind
Heb hem gisteren ook gezien in de IMAX versie (kwaliteit van de IMAX viel dit keer best tegen vond ik, vergeleken met eerdere IMAX films), en vond het wel een leuke film, maar wat je zegt, er zit gewoon teveel humor in waardoor het gelijk al een hele andere sfeer krijgt. Ik snap dat het voor een breed publiek moet zijn, maar dit ging me net wat te ver. Kibbelende tweeling robots, en een mini decepticon als huisdiertje... nee sorry dat is te overdone. In deel 1 was het iets serieuzer aangepakt (denk aan de helicopter scene in het begin).Metchu schreef:Roman schreef:Transformers gezien gisteren, best wel veel humor. Zaten best grappige stukken tussen. Al met al best goed vond ik. Erg goede CGI
heb em vanavond gekeken! Inderdaad ERG veel humor, misschien zelfs iets teveel... je wilt toch de film serieus nemen zeg maar. Maar ik heb hartelijk gelachen. CGI was inderdaad erg mooi. Vermakelijke film, maar de effecten maken de film zeg maar... Ik geef het een 7.5
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bakker, Bob Gervais, ED35, Henk Jan, Kasteel, Semrush [Bot] en 11 gasten