Wegens minder leuke omstandigheden heb ik nu pas tijd gevonden om een kleine impressie van mijn kant neer te schrijven, mijn excuses daarvoor.
De circuitweek was echt helemaal super!
's morgens om half 6 eruit om met de 16 liter heel St. Nectaire wakker te maken. Althans dat is me alleen maandag gelukt. Dinsdag moest ik van Martin de truck verderop parkeren, de bewoners van het ydillische dorpje hadden geklaagd
Maar dat vroeg opstaan kon me echt niet schelen! Het was een voldoening gevende taak om dat beest door het prachtige landschap met (soms veel te krappe) dorpjes, bochten en stevige stijg- en daalpercentages te stoeien. Alleen al de road trips van en naar saint nectaire, en de verschillende circuits bevatten anekdotes die toehoren aan het boekje der onvergetelijkheden
De locaties waren allemaal first timers voor mij, maar hebben stuk voor stuk een diepe impressie nagelaten. Ik betrapte me er gisteren op dat ik nu al verlang naar de volgende editie!
De mensen, tja wat kan je daarover zeggen. De gezelligheid op het terras, aan tafel en in de auto's spreken boekdelen. Stuk voor stuk kom je in aanraking met ECHTE petrolheads en wat vooral belangrijk is, jongens en meisjes met het hart op de juiste plaats.
Ik kan iedereen alleen maar aanraden om gewoon mee te gaan de volgende keer!