iPhone applications
- RVV
Re: iPhone applications
Ja toevallig heb ik hem net terug gekregen. En hij pakt gelijk het KPN netwerk. Heb afgesproken als zoiets weer voorkomt ik hem gewoon weer terug kan sturen. Best wel nette, snelle en correcte service.
Nu maar beginnen met het grote instellen/overzetten/synchroniseren.
Nu maar beginnen met het grote instellen/overzetten/synchroniseren.
- Tom V
Mooizo, nu veel plezier ermee. Ik ben inmiddels al een maand aan het wachten op een vervangen toestel, einde nog niet in zicht..
- RVV
Nog even een vraagje, ik wil een hoesje kopen, is er voor een 3GS een ander hoesje nodig dan de 3G ?
- Tom V
Nee, die zijn hetzelfde.
- MartijnGizmo
Wat Tom zegt, fysiek hetzelfde. Ik heb net een hoesje binnen van http://www.beyzacases.com" onclick="window.open(this.href);return false;, mooi spul van echt leer.
- RVV
- MartijnGizmo
En hij's net opgehaald... dat ging vlot.Martijn Koevoets schreef:Ik heb mijn iPod maar vast te koop gezet: http://link.marktplaats.nl/269661124" onclick="window.open(this.href);return false;

- RVV
Ding heeft blauwe tand.. maar hij maakt geen kontakt met mijn andere telefoon, terwijl die wel de Iphone herkent. Is dit normaal ?
- MartijnGizmo
Ja, blauwe tand is er alleen voor headsets/koptelefoon.
-
Blauwe tand is alweer zo 2006 Rico. 

- RVV
Nee nee.. Blauwe tand is er om de Iphone verbinding te laten maken met de M5.
- MartijnGizmo
Zo, vanmorgen dus een witte 32GB 3GS gehaald. Alle tsjak van m'n iPod Touch kon er feilloos op als restore.
En de zwarte 8GB 3G van m'n vriendin was ook terug van reparatie voor haarscheurtjes aan de achterkant, heeft gewoon een nieuwe gekregen. Ik voelde me net zo'n telefoonturk, met 3 telefoons in m'n broekzakken. 

- RVV
Wit leek me ook wel wat.. Maar toch zwart gekozen. Net even een mooie lederen hardcase gehaald bij de Mediamarkt.

Ik perfect zonder luchtbelletjes de screen protector opplakken.. echt nog nooit zo netjes gebeurt.. ik trek het laatste folietje er af.. KUT trek ik alles mee.. weer stof er onder
Al met al word het wel een dik gebeuren in de broekzak, helemaal in vergelijk tot de I touch. Aan de andere kant, 2 2 toestellen meer meenemen.
Instellingen allemaal geregeld. Ik moet zeggen..dat het makkelijk ging.. zo mooi systeem, alles overpompen vanuit I tunes.
Ik perfect zonder luchtbelletjes de screen protector opplakken.. echt nog nooit zo netjes gebeurt.. ik trek het laatste folietje er af.. KUT trek ik alles mee.. weer stof er onder

Al met al word het wel een dik gebeuren in de broekzak, helemaal in vergelijk tot de I touch. Aan de andere kant, 2 2 toestellen meer meenemen.
Instellingen allemaal geregeld. Ik moet zeggen..dat het makkelijk ging.. zo mooi systeem, alles overpompen vanuit I tunes.
-
Waarom zo'n case en screenprotector eromheen? Ik heb m'n iphone 3g nu bijna een jaar (sinds ie uitkwam) en hij ziet er nog perfect uit. Bewust geen case of protector en ook geen verzekering (had es uitgerekend wat zo'n verzekering mij bespaard heeft tot nu toe...... heb nooit een verzekering gehad voor telefoon).
Let wel altijd op dat ik nooit iets in m'n zak heb en m'n telefoon nergens neerleg waar ie kan krassen. En ik ben ook geen bouwvakker natuurlijk
Let wel altijd op dat ik nooit iets in m'n zak heb en m'n telefoon nergens neerleg waar ie kan krassen. En ik ben ook geen bouwvakker natuurlijk

- RVV
Tom ik wil zo'n ding nog wel eens laten vallen.. op straat.. daar word je niet vrolijk van.
Verzekering heb ik ook nog nooit afgesloten.
Verzekering heb ik ook nog nooit afgesloten.
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Ik heb nu gewoon zowel op de voor als de achterkant een folie. Die gaat het krassen tegen, iets wat ik wel zonde vind. Laten vallen doe ik net
als Tom ook niet, en ik let ook altijd op dat als ie in mijn zak zit, er niets anders bij in zit. Daarnaast let ik ook op waar ik hem neer leg.
als Tom ook niet, en ik let ook altijd op dat als ie in mijn zak zit, er niets anders bij in zit. Daarnaast let ik ook op waar ik hem neer leg.
- Tom V
Wat een riskante uitspraak.Mark Nauta schreef:Ik heb nu gewoon zowel op de voor als de achterkant een folie. Die gaat het krassen tegen, iets wat ik wel zonde vind. Laten vallen doe ik net

- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Ja, dat jij aan de wereldkampioenschappen iPhone slingeren mee doet.......Tom V schreef:Wat een riskante uitspraak.Mark Nauta schreef:Ik heb nu gewoon zowel op de voor als de achterkant een folie. Die gaat het krassen tegen, iets wat ik wel zonde vind. Laten vallen doe ik net

-
Ik heb een hoesje in de vorm van een autoband.
Gebruik het overigens zelden. Vind krasjes in de behuizing niet spannend, gezien ik niet iemand ben die met het nieuwste rond moet lopen. Zal het ding dus gebruiken tot het komt te overlijden. Een screenprotector heb ik dan weer wel. Het is namelijk niet ongewoon dat ik m'n sleutels in dezelfde broekzak doe. Tegen de tijd dat de folie er weer eens beroerd uitziet, vervang ik dat.

Gebruik het overigens zelden. Vind krasjes in de behuizing niet spannend, gezien ik niet iemand ben die met het nieuwste rond moet lopen. Zal het ding dus gebruiken tot het komt te overlijden. Een screenprotector heb ik dan weer wel. Het is namelijk niet ongewoon dat ik m'n sleutels in dezelfde broekzak doe. Tegen de tijd dat de folie er weer eens beroerd uitziet, vervang ik dat.

- MartijnGizmo
Ik heb uit de VS een screenprotector meegenomen. Extra mat, en dat is ideaal, want spiegelt nauwelijks en je ziet bijna geen vingerafdrukken/-vegen!
- RVV
Ik heb toch net iets te vaak wat laten vallen
ben ik ook redelijk handig in.. servies thuis dunt ook al lekker uit.. gebruikskrasjes boeien me niet zo.. maar als er door het vallen butsen, danwel stukken gewoon afbreken.. daar kan ik wel goed ziek van worden. Verder blijft het natuurlijk duur spul.. kreng kost me 675 ex.. een beetje bescherming is wel op zijn plaats.
Oja de connectie met de M5 is ook perfect gelopen.

Oja de connectie met de M5 is ook perfect gelopen.
- RVV
De iPhone lijkt wel de M5 onder de telefoons, man man man, wat zuipt dat ding stroom zeg, in 7.5 uur 50 procent.. En dan heeft ie Alleen 2,5 uur een blue thooth verbinding met de auto gehad, half uur muziek, 10 minuten netwerk internet en 45 minuten wifi internet. Paar foto's genomen en 1,minuut een filmpje.
Locatievorzieningen uitgeschakeld, wifi verbinding uit toen er geen wifi netwerk in de buurt was.
Zijn er nog meer tips om stroom te besparen? Moet toch minstens een 24 uur kunnen redden zonder te laden toch ?
Locatievorzieningen uitgeschakeld, wifi verbinding uit toen er geen wifi netwerk in de buurt was.
Zijn er nog meer tips om stroom te besparen? Moet toch minstens een 24 uur kunnen redden zonder te laden toch ?
-
Je vind hem gaaf he?
Verbruik is inderdaad het enige nadeel.
- Tom V
Accuduur is het grootste nadeel van het ding, als je 3G uitzet scheelt dat een boel.Rico schreef:De iPhone lijkt wel de M5 onder de telefoons, man man man, wat zuipt dat ding stroom zeg, in 7.5 uur 50 procent.. En dan heeft ie Alleen 2,5 uur een blue thooth verbinding met de auto gehad, half uur muziek, 10 minuten netwerk internet en 45 minuten wifi internet. Paar foto's genomen en 1,minuut een filmpje.
- RVV
Nandor de iPod touch had ik zo'n beetje 24 uur per dag bij, voor zover niks nieuws voor mij, hoewel die wel een stukje zuiniger met de stroom was. Grootste winst zit hem in het bij je dragen van 1 apparaat ipv 2 (geen losse GSM) maar het blijven superaparaten iPhone en i pod touch.Nandor schreef:Je vind hem gaaf he?