De vergrendeling van de passagierdeur.M@rcel schreef:Wat was het cv probleem dan?
Sterkte zaterdag

Heb Dennis al gesproken over een evt. ander onderstel.
Bedankt Marcel.
De vergrendeling van de passagierdeur.M@rcel schreef:Wat was het cv probleem dan?
Sterkte zaterdag
Heb ik ook een keertje gehad, kei harde slagregen die zowat horizontaal tegen de auto aan regende, de volgende dag viel er toevallig iets achter de passagierstoel (de kant waar de regen tegenaan sloeg) en toen merkte ik dat de vloer helemaal nat was. Ik heb er verder niks aan gedaan, wel in de gaten gehouden of het nog vaker is gebeurd, maar dat is niet het geval geweest. (zo'n extreme bui heb ik ook niet meer meegemaakt)M@rcel schreef: Helaas ook een probleem geconstateerd![]()
Afgelopen weekend een nieuw setje matten in de auto gelegd, blijkt de vloer voor de achterbank nat te zijn.
Merkte al dat toen ik de achterdeur opende, dat er wat vocht op de dorpellijstje zat.
Nu heeft het hier de afgelopen dagen een paar keer heel hard geregent, kan het aan de deurrubbers liggen?
Bovenstaande kwam ik tegen op Myreview van Autoweek.nl.PROBLEMEN (164.000 km)
- Lekkage deurrubbers rechtsachter: na een nachtje regenen is de vloer achter druifnat
- Webasto Thermotop Z/C (motorbijverwarming) waarschijnlijk defect
Eerder een kapotte brandstofpomp gehad, verholpen onder garantie van de handelaar.
Blijkbaar achtervolgt deze auto mij.....M@rcel schreef:Audi6 schreef:@Marcel, bij Auto Leitner staat een (op het oog) zeer strakke 525i Touring, in de bijzondere kleur Kalaharibeige (I like it)![]()
http://www.autoleitner.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Deze auto stond enkele weken op marktplaats. Stond te koop in Limmen N.H. voor 11.500 euro.
Ik twijfelde toen al om er heen te gaan, ik had er een goed gevoel over en had het linkje zelfs op één van de eerste pagina's geplaatst. Voor 10.500 had ik de auto misschien wel meegekregen?
Omdat er geen schuifdak in zat bleef ik er maar een beetje omheen draaien....de kleur vind ik in ieder geval erg mooi.
Zo zie je maar weer...heb er nu al spijt van dat ik niet ben wezen kijken.
Zie je gelijk wat de marge bij Leitner op zo'n auto is voor simpelweg doorverkopen....ik denk gewoon 4500 euro voor de handelaar in zijn pocket.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten