Dit is inderdaad gaaf, maar aan die snuit kán ik maar niet wennen...

Als een M6 van 1800kg schoon-aan-de-haak het in 12,5 redt hoop ik niet dat dit een foutje is. Zou lullig zijn.....Ruben schreef:Is die nul tot 200 geen foutje?
Ik vind hem erg goed werken in dit wit.JP schreef:
Ding is al verkocht zoals ik begreep.Hans schreef:Mag DF ook een uitgebreide proefrit maken voor een mooi verslag?
Hij is anthraciet en 't interieur is in 't echt geen doorn in 't oog, al had ik gewoon zwart leder gewild OF helemaal beige. Maar storend? Echt niet. Er staat 'n supercar. Het allerbeste the 'cheaper'side of an Enzo Carrera GT of McLaren F1.Macboy schreef:Lelijke buitenkleur. Onbegrijpelijk dat je de 458 in het zwart wilt bestellen als ik naar die andere fotos hier kijk !
En dat interieur is echt zo smakeloos ... wie heeft dit in godsnaam zo gekozen ???
Eigenlijk had de onderzijde van het dashboard nog beige moeten zijn, voor de rest kan het best hoorMacboy schreef:Beige interieur is niks mis mee.
Zwart interieur is niks mis mee.
Beige en zwart interieur is ook niks mis mee.
Maar dit half zwarte interieur (dashboard, matten, tapijt, kleed) en alleen de deurpanelen en stoelen deels in beige is gewoon niet af en niet in harmonie.
Geloof mij maar, als ik een combo mocht maken van zwart en beige had je wel anders gepiept...
IRL kan het ook best hoor. Moeilijk uitleggen van plaatjes. Anthraciet wordt 'zwart'genoemd. Ja dan wordt 't al niks.ErikMartijn schreef:Eigenlijk had de onderzijde van het dashboard nog beige moeten zijn, voor de rest kan het best hoorMacboy schreef:Beige interieur is niks mis mee.
Zwart interieur is niks mis mee.
Beige en zwart interieur is ook niks mis mee.
Maar dit half zwarte interieur (dashboard, matten, tapijt, kleed) en alleen de deurpanelen en stoelen deels in beige is gewoon niet af en niet in harmonie.
Geloof mij maar, als ik een combo mocht maken van zwart en beige had je wel anders gepiept...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten