Die prioriteiten geloof ik wel. Zo gaat dat hier ook helaas. Moet nog altijd het huis opknappen. Maar een middagje sauzen of rijden... Keuze is dan snel gemaakt, niet?

Bert: Yvo heeft imho zeker een punt hoor.Overigens zou ik me op straatbanden al helemaal geen zorgen maken om je toe links. Als ze echt ZO slecht waren had er ongetwijfeld een recall geweest voor alle modellen of een serie. Voorts worden dit soort wagens, neem ik iig aan, gebruikt waarvoor ze bedoeld zijn. Gewoon raggen. Dan gaat er weleens wat stuk. Daarbij zal ik overigens ook nooit posten dat ik heel blij ben dat m'n stuurrek al 25 jaar in de auto zit, zonder een centje pijn. Gaat er wat stuk of is er wat versleten wil je weleens info inwinnen. Dus komt er een post en lijkt het allemaal erger dan het is. Zolang iemand gewoon een leuke buffer aanlegt is er niets aan de hand wanneer er wat kapot gaat.
Vorig jaar een gloednieuw motorblok laten inlepelen bij de 5. Had er iets van 215.000 km op gereden waar anderen met gemak over de 4 ton mee kunnen gaan. Feit is wel dat ik hem na warmrijden gewoon gewoon op z'n staart blijf trappen. Niet verwonderlijk dat het wat eerder de geest geeft. Tuurlijk heb je op zo'n moment irritatie maar na een week of wat ga je relativeren en wordt alles logisch. Bij 'juist' gebruik heb je gewoon hogere slijtage.