http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 6&start=75" onclick="window.open(this.href);return false;Werkelijk wonderschoon deze.
Die had ik al eerder in deze draag gepost, prachtig close racen!!
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 6&start=75" onclick="window.open(this.href);return false;Werkelijk wonderschoon deze.
Allen zou je willen stoppen met deze arme jongen te spammenallen schreef:Speciaal voor de speedsterrijder die zo gek is op een V8. Geen Speedster, wel licht en misschien is dit haalbaar voor je. Forum heeft een positieve naam kwa financiën.![]()
http://locostusa.com/forums/viewtopic.p ... sc&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Exige KT250s Turbodrive, 262 PS, Kevlar/Carbon-Sitz M, Quickout-Lenkrad, 17" DTC rundum mit 70% KumhoV700, Öhlins FW "Race", Sportkupplung, Motorsport Ölwanne, RearPanel-Streben, Lotus Stage 2 Auspuff (1-Rohr), Tauschgetriebe inkl. LSD vor 200km (!), Shortshifter, Schaltkonsole erhöht, Sportkat/Hosenrohr, Wiechers Käfig (FIA-Zertifikat), KT KoBra4-2 HiSpec "Monster" Bremse mit Pagid Belägen, Scheiben vorne NEU, grosser KT Alu-Kühler, Toelink-Kit, Uniballs, Rennbatterie, Alu-Feuerlöscher, Zusatzinstrumente, 6 Punkt Gurt. Alles mit TÜV/Zulassung, alles eingetragen.
Diverse original Anbau-Teile vorrätig (Einstiegsleisten, Klimaanlage, und so weiter). Allein 2008 ca. 15.000,00 € investiert Aktuell sind ca. 85.000,00 € verbaut.
Ohne Rücksicht auf Kosten gewartet bei Lotus West Schweiz, KomoTec und Auto König. Wg. Umstieg auf Caterham/Radical zu verkaufen. Mwst. nur ausweisbar bei VK an Händler. Auto steht aktuell in Dresden und kann jederzeit besichtigt werden.
De Eend is lichter dan de Burton.....SteV6 schreef:LOL@Alex,
Maar ik moet toegeven dat ondanks het vermogen van een Eend zo'n Burton toch een flinke portie Driving Fun bood tijdens een proefritje!
Dat staat op de site van ze.Het gewicht van de Burton is ongeveer een derde lager en maakt remweg, acceleratie en vering nog beter als bij een eend.
Ik snap niet dat deze in je LONGLIST staan, 4 cylinders te weinig en minimaal 200pk te weinig........ verwijder deze eens rap uit je lijstGTRene schreef:@steV6 lol, das inderdaad een mooie en die heb ik ook al een tijdje in men bestand staan aan mogelijke opvolgers van de Hartge, dat lijstje is al gegroeid tot zo'n 60 kandidaten...elke keer als ik wat bijzonders zie dan sla ik al die gegevens op en grote foto's zodat ik later makkelijker kan vinden en of later mailen of die er nog is en of prijzen in de gaten houden![]()
Maar dank voor meedenken, leuke auto en razend snel, zoals je al zegt op een circuit vooral met korte lange stukken is deze auto een topper voor een kleine prijs
Michel P schreef:Ik snap niet dat deze in je LONGLIST staan, 4 cylinders te weinig en minimaal 200pk te weinig........ verwijder deze eens rap uit je lijstGTRene schreef:@steV6 lol, das inderdaad een mooie en die heb ik ook al een tijdje in men bestand staan aan mogelijke opvolgers van de Hartge, dat lijstje is al gegroeid tot zo'n 60 kandidaten...elke keer als ik wat bijzonders zie dan sla ik al die gegevens op en grote foto's zodat ik later makkelijker kan vinden en of later mailen of die er nog is en of prijzen in de gaten houden![]()
Maar dank voor meedenken, leuke auto en razend snel, zoals je al zegt op een circuit vooral met korte lange stukken is deze auto een topper voor een kleine prijs
Klopt,hij heeft de body gekocht.......die is wat langer en breder,hij gaat er weer mee racen....ipv met die witte exige...GTRene schreef:Ow? ben benieuwd, hij is de laatste tijd wel bezig dan, maja denk ook dat zijn verkoop wat terug zakt...?luco hornsveld schreef:Volgens mij is Jan van der Kooij nu een extra brede Lotus aan het bouwen met 270 pk, zou dus dit wel eens kunnen zijn.GTRene schreef:Ook leuk is de Lotus exige Concept die op wat beurzen stond, maar weet niet of ze die ook aan klanten leverden?
Hij is ook samen met een ander bedrijf bezig met de standaard Elise's ombouwen naar vol electrice, maar erg duur nog.