Rico raakt vanaf morgen die Power-knop nooit meer aan....Thomasss schreef:Als ik M5board een beetje heb gevolgd 'hebben ze dit toch allemaal'?

Rico raakt vanaf morgen die Power-knop nooit meer aan....Thomasss schreef:Als ik M5board een beetje heb gevolgd 'hebben ze dit toch allemaal'?
Fernando schreef:Rico raakt vanaf morgen die Power-knop nooit meer aan....Thomasss schreef:Als ik M5board een beetje heb gevolgd 'hebben ze dit toch allemaal'?
JWD schreef: Misschien kan de dealer een leuk prijsje maken voor een nieuwe X5 M :playcar: .
Nog wel meer denk ik, persbericht van BMW 13 november 2006.. BMW bouwt 20000e V10 motor.. dat is bijna 3 jaar geleden..Ravin ///M schreef:Zijn er 25000 M5/6 verkocht wereldwijd?
Ik sta daar regelmatig in de file dus dat ben ik geweestMark Nauta schreef:Volgens mij heb ik je vorige week nog gezien in Rotterdam. Je stond vrijdagochtend in de file op de Molenlaan in Rotterdam. Kan dat kloppen?
Zo ja....wat een heerlijk geluid. Ik hoorde hem gewoon stationair rustig 'brullen'. Ik reed je tegemoet vanaf de andere kant.
Ik hoor geen verschil met een nieuwe, alleen rijdt hij een pietseltje beterRico schreef:En voelt hij nog steeds zo fris als een hoentje aan ? De mijne nu met 71000 km iig wel.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 4 gasten