René130i schreef:Doe maar contant meenemen. Lunch kost 15 euro.
Voor 1 tosti en een glas melk

René130i schreef:Doe maar contant meenemen. Lunch kost 15 euro.
Laurens schreef:Van de week nog ff m'n bumper een beetje aan elkaar plakken en een paar "verse" bandjes er om heen trekken dan ben ik er klaar voor...
Vandaag de hele dag op droog Zandvoort gedrift, en dat heeft me 3 setjes achterbanden gekost en een achterbumper die door een klapband los werd geslagen
foto's !Laurens schreef:Van de week nog ff m'n bumper een beetje aan elkaar plakken en een paar "verse" bandjes er om heen trekken dan ben ik er klaar voor...
Vandaag de hele dag op droog Zandvoort gedrift, en dat heeft me 3 setjes achterbanden gekost en een achterbumper die door een klapband los werd geslagen
RegenSteven Nauta schreef:Pff ik heb er ook bijzonder veel zin in. Het moet deze week nog even regenen, kan ik nog even oefenen met m'n sperdiff
Ik neem 3 setjes mee, maar als je met een set nieuw begint moet het makkelijk kunnen, nadeel is wel mocht je lek rijden dat je dan stil staat..Aiko schreef:Ik neem aan dat de baan nat is? Hoeveel achterbanden moet je meenemen?
Kein probleem, laat maar weten hoe & wat.Luuk schreef:Ik ga er ook heen om het een en ander te filmen en fotograferen. Als het niet anders kan ga ik met de trein, maar als het mogelijk is om met iemand vanaf ongeveer Den Bosch mee kan rijden, zou dat helemaal top zijn. Anyone?
Dit is duidelijk een artikel 5 en zal dus ook mijn burger plicht uit moeten oefenen en de veldwachter te zandvoort moeten verwittigen, SorryMathieu schreef:Laurens,
Je geeft teveel gas, de auto breekt uit
Zou dat het zijn waarom ik steeds door de zijruit moet kijkenMathieu schreef:Laurens,
Je geeft teveel gas, de auto breekt uit
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten