Oh jee.
-
Re: Oh jee.
Das Robin zn auto
- RVV
Zometeen rijden in mijn nieuwe M3 (over 2 jaar) 

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
René130i schreef:Das Robin zn auto

-
- Auto: M3P, 130i
Maar dan met de nieuwe M3's.

- Sperdy
O jee, ik heb een 'deja vu'. ferdinandindobesar schreef:
Maar dan met de nieuwe M3's.
-
- Auto: M3P, 130i
Ferdinand, wanneer zien we filmpjes van de 135i full lock over het Prins Claus plein? :banaan:
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Ja inderdaad. Wanneer komt de GODVERDOMME WAT MOOI - DEEL II
.
Robin, André????

Robin, André????
- Arthur
- Auto: Nr.51
Wanneer komer er platen van die auto?
- Jelmer850i
Ja Mark ga eens platen maken luie donder 

- Macboy
Ik heb gisteren meegereden met Andre en ik heb er geen woorden voor. Andre heeft een wagenbeheersing waarmee hij zich volgens mij met de top van de wereld kan meten. En nee, natuurlijk heb ik niet met veel anderen meegereden van de top van de wereld, maar zoals hij kan driften met dat ding, die preciezie en die snelheid
daar kun je enkel maar respect voor hebben.
Uiteraard zelf ook nog stuk gereden en het bevestigd toch wel dat dit een (te dure) droomauto is. Die facelift is geweldig. Dikke achterkant, gave en onopvallende kleur. De mooie 19" erbij. Het interieur met half stof is geniaal. Je hebt de voordelen van leder zonder de nadelen.
De motor kende ik al uit de rit met Romo, het blijft een beest in het vooronder, niet normaal.
Geen gas = geen geluid en bij gas geven breekt de hel los. Unleash the beast ...
En die M-instellingen van dempers, stuur, gasrespons is echt briljant. Op de klaverbladen kon ik het verschil zeer duidelijk merken.
Daarna moest ik even snel mijn ei kwijt, bedankt Mark

Uiteraard zelf ook nog stuk gereden en het bevestigd toch wel dat dit een (te dure) droomauto is. Die facelift is geweldig. Dikke achterkant, gave en onopvallende kleur. De mooie 19" erbij. Het interieur met half stof is geniaal. Je hebt de voordelen van leder zonder de nadelen.
De motor kende ik al uit de rit met Romo, het blijft een beest in het vooronder, niet normaal.
Geen gas = geen geluid en bij gas geven breekt de hel los. Unleash the beast ...
En die M-instellingen van dempers, stuur, gasrespons is echt briljant. Op de klaverbladen kon ik het verschil zeer duidelijk merken.

-
uhhh wat voor ei moest je kwijt en wat moet mark in het verhaal van het ei:)

- Sjoerd
Foto's van Andre's monster online! Zie hier voor het resultaat!
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Ik kreeg een hyperventilerende Ilija aan de lijn gisteravondAndre schreef:uhhh wat voor ei moest je kwijt en wat moet mark in het verhaal van het ei:)

LOL @ Sjoerd

Gaat er binnenkort nog zeker wel eens van komen.Jelmer850i schreef:Ja Mark ga eens platen maken luie donder
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Fantastisch verhaal weer.............................nou Ilija, geheel onvoorbereid was je idd nietMacboy schreef:Ik heb gisteren meegereden met Andre en ik heb er geen woorden voor. Andre heeft een wagenbeheersing waarmee hij zich volgens mij met de top van de wereld kan meten. En nee, natuurlijk heb ik niet met veel anderen meegereden van de top van de wereld, maar zoals hij kan driften met dat ding, die preciezie en die snelheiddaar kun je enkel maar respect voor hebben.

-
haha die sjoerd.
Ik moet zeggen ik ben vanavond even wat hoger in toeren geklommen staat bijna 2000km op nu. Maar wat een fun machine heerlijk in een powerslide. En lekker weer rustig cruisen met een mp3 muziekje erop naar huis. De combinatie is heerlijk en precies wat ik zoek in een auto. Nu alleen nog 150kg eruit:) dan zou ie perfect zijn.
GT3 is misschien een overtreffende trap op de race aspiraties. Maar als daily drive en die instellingen van de dempers stuur etc en 8400rpm en dat diff tovert de m3 om naar een redelijke hooligan auto.
De wegligging van de M3 is beslist niet slecht en de auto voelt niet als een boot aan ondanks het toch relatief zware gewicht en das toch knap gedaan van bmw M
Ik moet zeggen ik ben vanavond even wat hoger in toeren geklommen staat bijna 2000km op nu. Maar wat een fun machine heerlijk in een powerslide. En lekker weer rustig cruisen met een mp3 muziekje erop naar huis. De combinatie is heerlijk en precies wat ik zoek in een auto. Nu alleen nog 150kg eruit:) dan zou ie perfect zijn.
GT3 is misschien een overtreffende trap op de race aspiraties. Maar als daily drive en die instellingen van de dempers stuur etc en 8400rpm en dat diff tovert de m3 om naar een redelijke hooligan auto.
De wegligging van de M3 is beslist niet slecht en de auto voelt niet als een boot aan ondanks het toch relatief zware gewicht en das toch knap gedaan van bmw M
- romo
De wegligging van de M3 is beslist niet slecht
Das wel weer het understatement off the year.............................onderkoelde Noordelijke humor ook

- Sperdy
Rij dan maar eens ook met mij mee ...Macboy schreef:.. En nee, natuurlijk heb ik niet met veel anderen meegereden van de top van de wereld..
-
- Auto: Fun Damn Mentally
LOL @ Sjoerd. Liever een lame boat dan een platte kever met koelingsproblemen op 'n driftdagje. ROFLOL
*hoeveel staat FC Twente(8e) eigenlijk tov SC Heerenveen(5e)
*
morgenavond
:banaan:
*hoeveel staat FC Twente(8e) eigenlijk tov SC Heerenveen(5e)

morgenavond
:banaan:

Gisteravond ook eentje gespot rijdend over de Kaden.. sloeg af en het gas ging er even goed op,.... klinkt super zon ding..
Jammer dat er een dikke flapdrol uit de buurt in rijdt
Jammer dat er een dikke flapdrol uit de buurt in rijdt
-
Andre schreef:. Maar als daily drive en die instellingen van de dempers stuur etc en 8400rpm en dat diff tovert de m3 om naar een redelijke hooligan auto.
Andre
Heb je dat originele BMW sper erop of een achteraf gemonteerd sper??
Als het origineel is weet je het max % sper??
-
- Auto: Fun Damn Mentally
origineel. max 100% M diff.(variabel)
-
ok
dus dat is goed te driften :banaan: :banaan:
dus dat is goed te driften :banaan: :banaan:
-
ja leonard wanneer kom je naar het hoge noorden voor koffie en driften:)