E92 BMW 335i DCT! (update: pagina 7)
- Michel P
Re: BMW 335i DCT! (update: pagina 7)
Veel plezier met de auto!! Maar wel ff rap foto's plaatsen.
Michel
Michel
- Maus335i
(Edit: shit wat een verhaal geworden hahah)
Bedankt voor jullie enthousiaste reacties!!
@Ruben, helaas wel een fotograaf mee maar batterij van de camera leeg. Jammergenoeg kom je daar pas achter als je bij de dealer zit en je ook de oplader vergeten bent...
De 335i in een woord: SKITTEREND
Hij overtreft echt ELKE verwachting die ik van die auto had. Ik heb al enkele keren in de 335i van Erik gereden, maar dan is het niet je eigen auto. Dat voelt toch heel anders. Bovendien stond de auto er met het Mpakket en de normale uitlaten. Het uiterlijk en geluid bleef nog een beetje een verrassing.
De nieuwe iDrive werkt intuitief en erg gemakkelijk. Je kan duidelijk zien dat BMW de knoppen van Audi heeft afgekeken maar das alleen maar mooi. Nu werkt de iDrive ook gewoon lekker
Grafisch is de nieuwe iDrive een aardig hoogstandje, mooie menu's en overzichten.
Toen we terug naar huis wilde rijden wilde ik de CD's achterin de cd-wisselaar zetten.... maar die was er niet?! Ik kreeg meteen dat gevoel van: "waarom laat je dat in godsnaam op zon auto weg" tot Erik de prachtige opmerking "vind je het gek" maakte omdat er een harde schijf in de auto zat. Die wisselaar heb je niet nodig... owja
Naar huis was een waar feest met beide coupé's en trok blijkbaar voldoende aandacht van een aantal militairen om regelmatig ons voorbij te rijden en weer te laten inhalen. Die gasten lachen en klappen
Ik kan niet vaak genoeg zeggen hoe positief ik verrast ben over de handeling, weggedrag, geluid (uitlaten), stuurgevoel enz. enz. Ik heb zelf bijna alleen maar Audi gereden tot nu toe, in ieder geval nooit BMW en ik heb het gevoel wel iets gemist te hebben. Elke bocht snij je aan met de "angst" dat de achterkant je voorbij komt zetten (en das alleen maar leuk) in plaats van de vraag of je niet onderstuurt en je alleen maar rechtdoor gaat. Wát een verschil in rijbeleving.
De performance uitlaten klinken echt onwijs goed! Het geluid is binnen niet aanwezig tijdens 160 op de cruise control, maar als je het gas flink intrapt breekt de hel los. Vooral buiten schijnt dat goed te horen te zijn
Maar dat is me wel bekend. Ook al zijn mijn uitlaten niet hetzelfde als die van Erik, zijn brom hoor ik ook boven mn radio uit als hij het gas vloert. Perfect dus!
Ik als Audi man weet nu bijna zeker dat ik de juiste keus heb gemaakt. En als jullie het niet erg vinden, ga ik nu weer de weg op. Elk uurtje dat die auto stilstaat is zonde van de dag
@Foto's, die ga ik nu schieten! Komen er vanmiddag aan.
@Casper: nouja Prison Break is een slecht voorbeeld. Dat moet je continu blijven volgen omdat er steeds iets gebeurd. Maar onderweg naar huis vanuit Barcelona vorig jaar hebben we de hele weg Friends zitten kijken. Die 1800km waren binnen notime voorbij en ik heb nooit het gevoel gehad niet op de weg te letten. Je volgt het met een half oog (net zoals je op de navigatie kijkt) en kijkt domweg niet als het even spannend wordt. Mijn aandacht gaat 100% uit naar de weg wanneer het drukker wordt en de tv leidt mij niet af. Hoewel ik me kan voorstellen dat het andere mensen misschien wel afleidt.
@ischa, leuk dat je je aanmeld man!
Volgende week met Mark en Erik335i even de beide coupé's shooten, dat worden mooie plaatjes!
Bedankt voor jullie enthousiaste reacties!!
@Ruben, helaas wel een fotograaf mee maar batterij van de camera leeg. Jammergenoeg kom je daar pas achter als je bij de dealer zit en je ook de oplader vergeten bent...

De 335i in een woord: SKITTEREND

Hij overtreft echt ELKE verwachting die ik van die auto had. Ik heb al enkele keren in de 335i van Erik gereden, maar dan is het niet je eigen auto. Dat voelt toch heel anders. Bovendien stond de auto er met het Mpakket en de normale uitlaten. Het uiterlijk en geluid bleef nog een beetje een verrassing.
De nieuwe iDrive werkt intuitief en erg gemakkelijk. Je kan duidelijk zien dat BMW de knoppen van Audi heeft afgekeken maar das alleen maar mooi. Nu werkt de iDrive ook gewoon lekker

Toen we terug naar huis wilde rijden wilde ik de CD's achterin de cd-wisselaar zetten.... maar die was er niet?! Ik kreeg meteen dat gevoel van: "waarom laat je dat in godsnaam op zon auto weg" tot Erik de prachtige opmerking "vind je het gek" maakte omdat er een harde schijf in de auto zat. Die wisselaar heb je niet nodig... owja

Naar huis was een waar feest met beide coupé's en trok blijkbaar voldoende aandacht van een aantal militairen om regelmatig ons voorbij te rijden en weer te laten inhalen. Die gasten lachen en klappen

Ik kan niet vaak genoeg zeggen hoe positief ik verrast ben over de handeling, weggedrag, geluid (uitlaten), stuurgevoel enz. enz. Ik heb zelf bijna alleen maar Audi gereden tot nu toe, in ieder geval nooit BMW en ik heb het gevoel wel iets gemist te hebben. Elke bocht snij je aan met de "angst" dat de achterkant je voorbij komt zetten (en das alleen maar leuk) in plaats van de vraag of je niet onderstuurt en je alleen maar rechtdoor gaat. Wát een verschil in rijbeleving.
De performance uitlaten klinken echt onwijs goed! Het geluid is binnen niet aanwezig tijdens 160 op de cruise control, maar als je het gas flink intrapt breekt de hel los. Vooral buiten schijnt dat goed te horen te zijn

Ik als Audi man weet nu bijna zeker dat ik de juiste keus heb gemaakt. En als jullie het niet erg vinden, ga ik nu weer de weg op. Elk uurtje dat die auto stilstaat is zonde van de dag

@Foto's, die ga ik nu schieten! Komen er vanmiddag aan.
@Casper: nouja Prison Break is een slecht voorbeeld. Dat moet je continu blijven volgen omdat er steeds iets gebeurd. Maar onderweg naar huis vanuit Barcelona vorig jaar hebben we de hele weg Friends zitten kijken. Die 1800km waren binnen notime voorbij en ik heb nooit het gevoel gehad niet op de weg te letten. Je volgt het met een half oog (net zoals je op de navigatie kijkt) en kijkt domweg niet als het even spannend wordt. Mijn aandacht gaat 100% uit naar de weg wanneer het drukker wordt en de tv leidt mij niet af. Hoewel ik me kan voorstellen dat het andere mensen misschien wel afleidt.
@ischa, leuk dat je je aanmeld man!
Volgende week met Mark en Erik335i even de beide coupé's shooten, dat worden mooie plaatjes!
Laatst gewijzigd door Maus335i op 10 jan 2009, 12:42, 1 keer totaal gewijzigd.
-
het is je gegund man!Ik als Audi man weet nu bijna zeker dat ik de juiste keus heb gemaakt. En als jullie het niet erg vinden, ga ik nu weer de weg op. Elk uurtje dat die auto stilstaat is zonde van de dag
NICE!
N.
- Casper
Mooi verhaal! BMW FTW 

-
mooi verhaal
wees er zuinig op en heb er veel
van
wij willen foto's :banaan: :banaan:
wees er zuinig op en heb er veel

wij willen foto's :banaan: :banaan:

- Erik335i
zo maar even wat video's maken! nog een middagje geduld! 

- StefanW
- Auto: 106 Rallye S2
ben benieuwd naar de pics. Machtige wagen zeg!
- RVV
Het "licht" zag ik in 2003, toen ik de S3 wegdeed voor een e46 323i sedan. En sindsdien alweer de 8e BMW op de stoep,, never nooit meer een seconde naar een Audi terug verlangt.Ik kan niet vaak genoeg zeggen hoe positief ik verrast ben over de handeling, weggedrag, geluid (uitlaten), stuurgevoel enz. enz. Ik heb zelf bijna alleen maar Audi gereden tot nu toe, in ieder geval nooit BMW en ik heb het gevoel wel iets gemist te hebben. Elke bocht snij je aan met de "angst" dat de achterkant je voorbij komt zetten (en das alleen maar leuk) in plaats van de vraag of je niet onderstuurt en je alleen maar rechtdoor gaat. Wát een verschil in rijbeleving
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Van Vorsprung durch Technik naar Freude am Fahren........................................ook wel voortschrijdend inzicht genoemdIk als Audi man weet nu bijna zeker dat ik de juiste keus heb gemaakt. En als jullie het niet erg vinden, ga ik nu weer de weg op. Elk uurtje dat die auto stilstaat is zonde van de dag

Heel veel geluk en plezier met deze kar...........................
-
och jee koren op de molen van onze bmw evangelisten.
Koop een Prius, dan zie je het licht pas. Nog feller dan kerkbezoek.
Ik gun je het uiteraard nog steeds van harte

Koop een Prius, dan zie je het licht pas. Nog feller dan kerkbezoek.
Ik gun je het uiteraard nog steeds van harte

- Erik K.
Gefeliciteerd!
De performance uitlaat is inderdaad geweldig, vorige week een witte 135i afgeleverd met zo'n pijp gewoon geil!
De performance uitlaat is inderdaad geweldig, vorige week een witte 135i afgeleverd met zo'n pijp gewoon geil!

-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Topic van het jaar 2009 is ook al klaarMaurice Graber schreef: Ik kan niet vaak genoeg zeggen hoe positief ik verrast ben over de handeling, weggedrag, geluid (uitlaten), stuurgevoel enz. enz. Ik heb zelf bijna alleen maar Audi gereden tot nu toe, in ieder geval nooit BMW en ik heb het gevoel wel iets gemist te hebben. Elke bocht snij je aan met de "angst" dat de achterkant je voorbij komt zetten (en das alleen maar leuk) in plaats van de vraag of je niet onderstuurt en je alleen maar rechtdoor gaat. Wát een verschil in rijbeleving.
De performance uitlaten klinken echt onwijs goed! Het geluid is binnen niet aanwezig tijdens 160 op de cruise control, maar als je het gas flink intrapt breekt de hel los. Vooral buiten schijnt dat goed te horen te zijnMaar dat is me wel bekend. Ook al zijn mijn uitlaten niet hetzelfde als die van Erik, zijn brom hoor ik ook boven mn radio uit als hij het gas vloert. Perfect dus!
Ik als Audi man weet nu bijna zeker dat ik de juiste keus heb gemaakt.

Geweldig Maurice, ik ben nu toch ook wel enorm benieuwd. Kwam vanmorgen bij Genève nog een witte M-pakket 335i tegen, wat een apparaat zeg! Moest meteen aan jouw slagroom gebakje denken. Kom sowieso komende week even naar kantoor!
-
Nice Maurice! 8)
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Heel gaaf Maurice!! Ik ben echt heel nieuwsgierig naar de wagen. Jammer dat ik dit weekend niet in de buurt was, maar volgende week gaan we dat zeker even goed maken met de 335 van Erik er ook bij
.

- Erik335i
Vandaag erg leuke dag gehad, met de 2 335i's op pad
Mooie videos gemaakt (denk ik), eerst wat foto's:

Meer op http://www.335i.nl/g.php/11" onclick="window.open(this.href);return false;

Meer op http://www.335i.nl/g.php/11" onclick="window.open(this.href);return false;
- Leen
mooi apparaat ,
doet me ergens aan denken
doet me ergens aan denken

- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Wat een BRUTE BRUTE kar!!!
Schitterend geheel zo met die bumpers en spoiler, en die velgen zijn echt dikke top!!!!
Schitterend geheel zo met die bumpers en spoiler, en die velgen zijn echt dikke top!!!!
- Fernando
Wat een sublieme combo zeg!!! Echt skitterend hoor.... 

-
OoooooooooOooooooooo wat SKON 

- Joop
Dat aero-pakketje staat 'm goed, overigens op de 335i van Erik ook.
Die velgen zijn natuurlijk gewoon super!
Die velgen zijn natuurlijk gewoon super!
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Velgen helemaal goed, de voorspoiler had ik van het M pakket willen hebben, die is echt veel mooier IMHO.....................
Verder helemaal top natuurlijk..................
Interieur pics ? ( ik zal Macboy even voorzijn
)
Verder helemaal top natuurlijk..................
Interieur pics ? ( ik zal Macboy even voorzijn

-
Wat een gave wagen zeg. Top dag gehad vandaag met 2 erg gave wagens. BMW Performance uitlaat blijkt ook een echte must te zijn op de 335i
Ben benieuwd hoe de video's gelukt zijn..

- RVV
Stoer ding hoor, veel plezier ermee !
-
OnlineADV
nice bakkie maus!
Ben je woensdag op kantoor? Kom ik even langswippen!
Ben je woensdag op kantoor? Kom ik even langswippen!
- Niels
- Auto: Prius+
Mooi ding Maurice! Heel wat anders dan een comfi limo