Hoort ie overigens zo hoog stationair te lopen of ben ik een beetje verpest met mijn 6 cilinder?
BMW E81 123d M-sport --> 3 jaar
-
Dexter
Een 1-serie is een lelijk 'doorgezakt' hok om te zien......en dat roep ik al sinds de dag dat ik er voor het eerst een zag.Mark Nauta schreef:Wie nu nog beweert dat een 1-serie niet mooi is verdient een ban!!
Vraag maar aan Rico....... :twisted:
@Tristan: Gefeliciteerd met je auto! Veel rijplezier ermee!
(want lekker rijden doen ze wel die 1-series.....
- frank de jonge
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
- Sjaak Langendoen
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
-
Martijn
Een 1 Serie op zijn mooistromo schreef:Nou kom maar op dan........................Mark Nauta schreef:Wie nu nog beweert dat een 1-serie niet mooi is verdient een ban!!
Proficiat, dat dan weer wel.................................
En ik neem niets van mijn woorden terug...................................![]()
-
siegerdehaan89
- Auto: Land Rovers / Alfa Romeos
- Pikey
- >>>Dennis<<
- Tristan
Nu ca. 500km gereden en nog steeds met een big smile achter het stuur. Tov de Leon geeft deze auto meer rust, maar voelt net zo sportief en over het geheel is het gewoon meer auto. Maar wat me vooral opvalt is de kracht onderin. Onder de 1000 rpm gasgeven en de motor pakt moeiteloos op. Zoveel souplesse heb ik zelden meegemaakt en dat voor een 2-liter diesel! Ben nog niet wezen stampen maar op de snelweg voelt hij behoorlijk snel aan, alleen voelt het niet zo omdat het zo makkelijk en moeiteloos gaat. Raar ook dat het blok er pas echt zin in heeft na 3000rpm, waarbij de meeste diesels het redelijk ophoudt. Dus loont wel om lekker door te halen. Wel moet de bak en koppeling beetje los komen, want gaat nog redelijk zwaar. Maar het is een ontzettende fijne auto als je sportief wilt rijden maar toch met het verbruik in de achterhoofd (nu ca. 6,8 L/100km).
Oja, en auto trekt aardig wat aandacht. Gister stond de auto op de boulevard in Noordwijk en stonden regelmatig mensen stil om even te kijken.
Oja, en auto trekt aardig wat aandacht. Gister stond de auto op de boulevard in Noordwijk en stonden regelmatig mensen stil om even te kijken.
- RVV