Ben je eindelijk van die heuvel af, prutser?partyondude schreef:Tssss, prutsers, zorg gewoon voor je eigen spullen

Elmario ...............Geweldig, want dat waren we bijna vergeten en dat zou dan weer helemaal niet aardig zijn tegenover DorithaElmar schreef:Ja, en met mijn accu....die ik weer van Doritha had geleend.Cor Dame schreef:Met mijn camera die Thommy had meegenomen en weer had uitgeleend aan AramMetchu schreef:Aram heeft et vastgelegd he
er is nog een videoverslag van de dag onderweg van mijn kant![]()
![]()
![]()
Gr. Cor
hej rustig aan, 1 ding tegelijk. De beelden van CPZ daar heb ik een streefdatum van 31 juli op neergezet. Als alles goed gaat en Peter alles ook in orde heeft hebben we op 31 juli de dvd's van cpz ookAram schreef:Ben em aan het downen!![]()
Hoever was je met de beelden van CPZ?
Merci, het moet ook leuk zijn voor de "neutrale" toeschouwerDexter schreef:@Metin: Gaaafff!!!! Onderhoudend en precies zoals ik de video's van je gewend ben.![]()
Ik ben rustig, ik heb niet gereden op Zandvoort weet je nog.Metchu schreef: hej rustig aan, 1 ding tegelijk. De beelden van CPZ daar heb ik een streefdatum van 31 juli op neergezet. Als alles goed gaat en Peter alles ook in orde heeft hebben we op 31 juli de dvd's van cpz ook
Ik ben niet boos op je hoor, alleen teleurgesteldAram schreef:Ik ben rustig, ik heb niet gereden op Zandvoort weet je nog.Metchu schreef: hej rustig aan, 1 ding tegelijk. De beelden van CPZ daar heb ik een streefdatum van 31 juli op neergezet. Als alles goed gaat en Peter alles ook in orde heeft hebben we op 31 juli de dvd's van cpz ook
De vraag stelde ik omdat je zelf op Spa zei dat je de beelden van CPZ eerst wilde doen.
Aha, deze dus.DR schreef:Ben er 's ochtends ontzettend hard af gegaan bij Pouhon. 3 tot 4 keer in de rondte. Gelukkig voor mij is daar een hele grote uitloopzone dus niets geraakt. Had net iemand ingehaald en zat op de verkeerde lijn met te koude banden (eigen fout dus). Rest van de dag toch maar wat rustiger aan gedaan.
ja dat ging ook maar net goedAram schreef:Aha, deze dus.DR schreef:Ben er 's ochtends ontzettend hard af gegaan bij Pouhon. 3 tot 4 keer in de rondte. Gelukkig voor mij is daar een hele grote uitloopzone dus niets geraakt. Had net iemand ingehaald en zat op de verkeerde lijn met te koude banden (eigen fout dus). Rest van de dag toch maar wat rustiger aan gedaan.
Ralph Wolf schreef:respect voor de film maker, gaat echt serieus tijd in zitten!
super film!
Neehoor, die loopt niet graag het risico om m'n ontbijt op z'n vloer terug te vindenOpa schreef:Ja en Cor gewooon nog 2 ronden doorrijden.Ralph Wolf schreef: LOL opmerking Metchu: dit is het laatste rondje dat mijn maag volhoud
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten