Het grote E46 M3 CSL (occasion) draadje
- markk
- RVV
Staat weer een te koop in NL, wordt in opdracht verkocht.
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/at ... id=4663895
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/at ... id=4663895
-
te duur 69k.
135i is 55k zoals ik hem zo willen. In de vele rijtest verslagen komt boven dat het onderstel niet sportief genoeg is van 135i. Met 2 graden camber en intrax en sperdiff. Is ie af. Ben ik onder de 60k kwijt en heb ik nieuw 2 jaar garantie. En nieuwste onderstel techniek. Heb nog even overweegd om een 2e hands csl te nemen maar de 135i dre edition lokt meer.
135i is 55k zoals ik hem zo willen. In de vele rijtest verslagen komt boven dat het onderstel niet sportief genoeg is van 135i. Met 2 graden camber en intrax en sperdiff. Is ie af. Ben ik onder de 60k kwijt en heb ik nieuw 2 jaar garantie. En nieuwste onderstel techniek. Heb nog even overweegd om een 2e hands csl te nemen maar de 135i dre edition lokt meer.
- RVV
nouja goedkoop is ie niet, maar omdat er eigenlijk geen aanbod is in NL vermelde ik hem maar even. Aande andere kant als je de eigenaar 62,5 bied hapt ie ook wel. (denk ik)
Is wel een importwagen gezien het kenteken.
Zal wel in januari 2004 in Duitsland op kenteken zijn gezet, want in 2004 zijn er geen CSL's gemaakt.
Zal wel in januari 2004 in Duitsland op kenteken zijn gezet, want in 2004 zijn er geen CSL's gemaakt.
-
Ze zakken nog wel wat maar niet zo hard.
Dez CSL staat al ee tijdje te koop en zou me prima passen.
http://www.mobile.de/SIDTKjbg-3TFMPKfN2 ... 1266209564&
Heb vandaag m'n E30 M3 verkocht ben aan het twijfelen wat ik het eerste ga kopen:
M3 CSL, mercedes 190 EVO2 of een mercedes 500E.
@ andré
10 k BPM aftikken en je hebt voor 55k je droomauto ZONDER turbo's
Dez CSL staat al ee tijdje te koop en zou me prima passen.
http://www.mobile.de/SIDTKjbg-3TFMPKfN2 ... 1266209564&
Heb vandaag m'n E30 M3 verkocht ben aan het twijfelen wat ik het eerste ga kopen:
M3 CSL, mercedes 190 EVO2 of een mercedes 500E.
@ andré
10 k BPM aftikken en je hebt voor 55k je droomauto ZONDER turbo's
-
- Auto: Fun Damn Mentally
een.35 motor is geen 2.0 TFSI(die van een Militek voorzien ook heerlijk is) of een 2.0 Boxer turbo(GTT) of een 2.0 4 pitter turbo(Mitsu EVO)leonard schreef:Weet ik robin,alleen als je testen leest komt de CSL nog steeds als superauto naar voren.Het lijkt me sterk dat de 135 beter is zeker voor iemand ls andré die m.i nog nooit positief is geweest over turbomotoren
Alle 4 motoren zijn bij Andre 'bekend'.
Ik zeg ook niet dat een 135i zelfs in Dre edition 'beter'is, maar de jaren gaan wel tellen voor de e46. Zeker op 't gebied van ondersteltechniek.
-
Klopt en daarom ga ik absoluut niet terug in de tijd en een e46 m3 rijden. Koop liever een te zware 1 serie coupe dan een CSL. Toen ik een 120d reed wist ik al dat ie veel beter stuurde dan welke e46 ook. 135i met een paar aanpassingen heeft voor mij de beste kans.
Kijk naar alle testen over de 130i die komt er ook niet goed qua onderstel onderstuur etc vanaf.
Elke bmw heeft dat standaard een M wordt iets sportiever af fabriek neergezet maar ook tevens nog conservatief. Daar betaal je dan wel de hoofprijs voor.
Men pakt een 130i of 135i maak er een beetje werk van en je zit qua wegligging beter als menig M model. Want ook bmw zelf zal nooit een M zo maken zoals mijn 130i nu is. En van 135i zou ik dat ook kunnen maken. Maar ga eerst een proefrit maken en dan bepaal ik of er een dre edition van komt.
Kijk naar de 130i cup 8j 18 velgen met 235 slicks rondom.
De 135i daar moet je gewoon 2 achtervelgen extra kopen 245/35 op de vooras zetten moet jij opletten wat er dan gebeurt dan wordt het ineens een hele andere auto. Die smalle voorvelgjes gebruik je voor smalle wanli en dan gaan die weer op de achteras voor drift sessies. Of koopt een complet set erbij.
gebruik je de smalle velgen voor de winterbanden en de brede velgen voor de zomerbanden

Kijk naar alle testen over de 130i die komt er ook niet goed qua onderstel onderstuur etc vanaf.
Elke bmw heeft dat standaard een M wordt iets sportiever af fabriek neergezet maar ook tevens nog conservatief. Daar betaal je dan wel de hoofprijs voor.
Men pakt een 130i of 135i maak er een beetje werk van en je zit qua wegligging beter als menig M model. Want ook bmw zelf zal nooit een M zo maken zoals mijn 130i nu is. En van 135i zou ik dat ook kunnen maken. Maar ga eerst een proefrit maken en dan bepaal ik of er een dre edition van komt.
Kijk naar de 130i cup 8j 18 velgen met 235 slicks rondom.
De 135i daar moet je gewoon 2 achtervelgen extra kopen 245/35 op de vooras zetten moet jij opletten wat er dan gebeurt dan wordt het ineens een hele andere auto. Die smalle voorvelgjes gebruik je voor smalle wanli en dan gaan die weer op de achteras voor drift sessies. Of koopt een complet set erbij.
gebruik je de smalle velgen voor de winterbanden en de brede velgen voor de zomerbanden

- Hans
Volgens mij lomt die auto uit Belgie, teminste die ene die hij een paar maanden geleden te koop had kwam daar vandaan.Rico v Velzen schreef:nouja goedkoop is ie niet, maar omdat er eigenlijk geen aanbod is in NL vermelde ik hem maar even. Aande andere kant als je de eigenaar 62,5 bied hapt ie ook wel. (denk ik)
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
- MartijnGizmo
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Nou, zo`n drama is het nu ook weer niet...........................komt bij dat er ook geen echte alternatieven zijn, zowel niet bij Audi als Mercedes, qua gewicht, power en prijs zit het dicht bij mekaar...................choose your poison zullen we maar zeggen.......................Rico v Velzen schreef:Goed punt. Maar het was wel een droom auto. Welke droomauto heeft bmw nu dan nog? Het zijn allemaal nachtmerrie's geworden lol

- RVV
Martijn Koevoets schreef:Ben benieuwd wanneer Rico zo'n airbox monteert.Tom schreef:Ik heb iig al een paar keer een CSL bij ons de oprit op zien draaien, bedrijf zit vlakbij m'n werk. Heerlijk om zo'n airbox te horen terwijl dat ding de snelweg opknalt.
Zijn wel hele serieuze grappen hoor, reken ongeveer op 7 tot 8 duizend euro als je het volgens het boekje via de BMW dealer laat doen.
- RVV
Tuurlijk snap ik wel dat mensen vooruitgang willen. Maar het feit is en blijft dat een CSL elke BMW, nieuw of gebruikt van de afgelopen 10 jaar op alle fronten de baas is. En nog steeds net zo sexy als Sophia Loren in 1960
En het ziet er gewoon niet naar uit dat BMW iets op de markt gaat brengen wat een CSL gaat overtreffen, tenzij ze serieus werk van de Tii gaan maken.

En het ziet er gewoon niet naar uit dat BMW iets op de markt gaat brengen wat een CSL gaat overtreffen, tenzij ze serieus werk van de Tii gaan maken.
-
- Auto: Fun Damn Mentally