GTA IV draadje - Mooie video - 01-09-2009 trailer DLC#2

Alles over games. Hier kun je terecht met al je posts en vragen over sims als Assetto Corsa, Gran Turismo, Project CARS etc., maar ook voor niet-racegames.
Plaats reactie
Paul

Bericht door Paul » 13 jun 2008, 13:15

MMS autos? was dat?

Metchu

Bericht door Metchu » 13 jun 2008, 13:16

gelukkig heb ik online veel geoefend met de helicopter :lol:

@ paul, is dat niet de zaak van brucie?

atomchris

Bericht door atomchris » 13 jun 2008, 15:58

Paul schreef:MMS autos? was dat?
je krijgt dan een mms op je telefoon,met de foto van een auto en waar ie precies staat,zover als jij bent moet je er al 1 in je inbox hebben gehad......jatten en inleveren....

Ik heb al aardig wat jumps gehad,en bijna alle missies van mensen die gewoon op straat lopen(groen poppetje op je radar als je er langs rijdt...)

die heli missie is idd erg lastig...gewooon vaak doen... :roll:

Metchu

Bericht door Metchu » 13 jun 2008, 16:00

atomchris schreef:
en bijna alle missies van mensen die gewoon op straat lopen(groen poppetje op je radar als je er langs rijdt...)
die doe ik ook altijd als ik ze zie. Leuke afwisseling! :) Ik had er eentje geholpen, belde hij me weer later op :lol:

atomchris

Bericht door atomchris » 13 jun 2008, 16:44

Metchu schreef:
atomchris schreef:
en bijna alle missies van mensen die gewoon op straat lopen(groen poppetje op je radar als je er langs rijdt...)
die doe ik ook altijd als ik ze zie. Leuke afwisseling! :) Ik had er eentje geholpen, belde hij me weer later op :lol:
Ik heb er nu 2 gehad....idd ff wat ''anders'' in het spel

Roman

Bericht door Roman » 13 jun 2008, 17:24

Wat ook leuk zijn races op de "Heel and Toe" track in multiplayer.

Wereld parcours is dat 8)

Metchu

Bericht door Metchu » 13 jun 2008, 17:36

leuke missies met packie :D

Rodney

Bericht door Rodney » 14 jun 2008, 20:36

Idd op 66% heb je hem uitgespeelt..

al die extra missies ben ik nu mee bezig..

Ze noemen me ook archievement hoer op xboxlive :lol:

Mari Oh Oh!

Bericht door Mari Oh Oh! » 15 jun 2008, 14:34

Ik ben zoooo blij dat de PS3 geen achievements heeft. :)

Metchu

Bericht door Metchu » 15 jun 2008, 14:51

achievements zijn leuk hoor 8)

Mike S.
Auto: M135i

Bericht door Mike S. » 15 jun 2008, 20:54

Die archievements kan me echt weinig schelen, ik heb 1800 van de 10000 die ik kan halen ofzow haha

EJGT3CS

Bericht door EJGT3CS » 15 jun 2008, 21:11

Hoe zit het nou met die Storing in het spel die je PS3 kapot zou maken? Ik wil een PS3 komen met GTAIV maar is dat wel vertrouwd?

Rodney

Bericht door Rodney » 15 jun 2008, 21:30

Ernst Jan Dekker schreef:Hoe zit het nou met die Storing in het spel die je PS3 kapot zou maken? Ik wil een PS3 komen met GTAIV maar is dat wel vertrouwd?
Koop een Xbox360

Dan is het probleem opgelost :lol: :lol:

emiel307sw

Bericht door emiel307sw » 15 jun 2008, 23:44

ben inmiddels bij poging 4 voor de laatste missie en 4100 kills, en ik heb elke sportwagen uit liberty city voor mn appartementen staan :lol:

Roman

Bericht door Roman » 15 jun 2008, 23:59

BmwfreakieNL schreef:
Ernst Jan Dekker schreef:Hoe zit het nou met die Storing in het spel die je PS3 kapot zou maken? Ik wil een PS3 komen met GTAIV maar is dat wel vertrouwd?
Koop een Xbox360

Dat denk je, heb meerdere Xbox-en het lootje zien leggen met GTA IV erin.

Beide consoles kunnen problemen krijgen. Xbox-en zijn nog altijd de zwakste van de 2.

Als geld niet uitmaakt, ga voor de PS3. Is echt de betere koop.

Heb zelf zowel een PS3 als Xbox. Wat zeg ik, inmiddels zijn we hier al aan de 3de Xbox. Geweldig produkt van Microsoft weer :roll:

atomchris

Bericht door atomchris » 16 jun 2008, 08:08

Roman schreef:
BmwfreakieNL schreef:
Koop een Xbox360

Dat denk je, heb meerdere Xbox-en het lootje zien leggen met GTA IV erin.

Beide consoles kunnen problemen krijgen. Xbox-en zijn nog altijd de zwakste van de 2.

Als geld niet uitmaakt, ga voor de PS3. Is echt de betere koop.

Heb zelf zowel een PS3 als Xbox. Wat zeg ik, inmiddels zijn we hier al aan de 3de Xbox. Geweldig produkt van Microsoft weer :roll:
FANBOY :evil:

Mari Oh Oh!

Bericht door Mari Oh Oh! » 16 jun 2008, 09:47

LOL!

De problemen zijn vooral met de 60GB PS3, maar ook bij mij(40GB) bleef hij bij de eerste keer laden in een eindeloze loop hangen.

De X-box heeft wel meer hardware problemen(al zijn die er voor de PS3 ook gewoon hoor), maar daar staat dan ook een tot 3 jaar verlengde garantie tegenover(ding een paar weken kwijt zijn is natuurlijk nooit fijn). Alleen heeft hij ook veel meer (goede) spellen en ook al veel meer in de aanbiedingen bak. De selectie die hier voor de PS3 in de gemiddelde winkel staat is gewoon om te huilen zo erg, wat dat betreft krijg ik een PSP deja vu. Als je hem puur voor de spellen koopt dan is een 360 naar mijn mening de betere keuze. Voor de 360 staat bovendien vast dat er nog een redelijke uitbreiding voor GTA IV aankomt, of de PS3 die ooit gaat krijgen is afhankelijk van het contract tussen MS en R*.

Overigens zijn er verschillende ontwikkelaars die weglopen bij Sony consoles. Daaronder is bijvoorbeeld Square Enix(ja, die van Final Fantasy), die niet meer voor de PS3 wil ontwikkelen en de maker van God of War doet niks meer voor de PSP(Ubisoft wil er ook al mee kappen). Ze klagen allemaal over de manier waarop Sony zijn machines in de markt zet(en de effecten daarvan voor de verkopen van spellen).

Het probleem is misschien wel dat Sony op teveel paarden wedt. Ze hebben nu 3 consoles waarvan de PS2 het eigenlijk nog verbazend goed doet. Ik denk d'r alweer over om extra PS2* spellen te kopen.

*=(die ik genoodzaakt ben ernaast te houden omdat een PS3 bezitter zogenaamd niet op PS2 spellen zat te wachten(40GB versie), nee ik zit op goede PS3 spellen te wachten, dus bij gebrek aan beter) .

Roman

Bericht door Roman » 16 jun 2008, 09:52

atomchris schreef: FANBOY :evil:
?

Hoezo fanboy? Heb allebei de consoles. Ben alleen al aan de 3de Xbox omdat deze van dergelijke kwaliteit zijn dat ze het gewoon niet uithouden.

Zoek maar eens op internet naar Xbox problemen, je krijgt dan een waslijst wat je helemaal niet wil.
Heb zo'n beetje ieder probleem wel gehad dus als iemand vragen heeft ga ja gang.

Laatste probleem was dat tijdens GTA IV het vast liep en daarna met verneukt scherm weer opstarte. Alles zag er niet uit en er brande 1 rood lampje op de ring. Alles omdat blijkbaar een stukje soldering los laat. Microsoft vraagt hier 200€ voor in reparatie kosten en je bent hem goed een maand of 2 minstens kwijt (weten wij hier uit ervaring).

Achterlijk, dus voor 120 euro een 2de hands (met HDMI) opgehaald bij Game met nog een jaar garantie.

Als het verschil in geld je niks uit maakt ga dan altijd 100% voor de PS3. Serieus je bent beter af.

En het heb niks te maken met "fanboy" want anders zou ik niet steeds de Xbox vervangen als het kaduuk gaat. :roll:

Roman

Bericht door Roman » 16 jun 2008, 09:55

Mari Oh Oh! schreef:LOL!

De problemen zijn vooral met de 60GB PS3, maar ook bij mij(40GB) bleef hij bij de eerste keer laden in een eindeloze loop hangen.

De X-box heeft wel meer hardware problemen(al zijn die er voor de PS3 ook gewoon hoor), maar daar staat dan ook een tot 3 jaar verlengde garantie tegenover(ding een paar weken kwijt zijn is natuurlijk nooit fijn). Alleen heeft hij ook veel meer (goede) spellen en ook al veel meer in de aanbiedingen bak. De selectie die hier voor de PS3 in de gemiddelde winkel staat is gewoon om te huilen zo erg, wat dat betreft krijg ik een PSP deja vu. Als je hem puur voor de spellen koopt dan is een 360 naar mijn mening de betere keuze. Voor de 360 staat bovendien vast dat er nog een redelijke uitbreiding voor GTA IV aankomt, of de PS3 die ooit gaat krijgen is afhankelijk van het contract tussen MS en R*.

Overigens zijn er verschillende ontwikkelaars die weglopen bij Sony consoles. Daaronder is bijvoorbeeld Square Enix(ja, die van Final Fantasy), die niet meer voor de PS3 wil ontwikkelen en de maker van God of War doet niks meer voor de PSP(Ubisoft wil er ook al mee kappen). Ze klagen allemaal over de manier waarop Sony zijn machines in de markt zet(en de effecten daarvan voor de verkopen van spellen).

Het probleem is misschien wel dat Sony op teveel paarden wedt. Ze hebben nu 3 consoles waarvan de PS2 het eigenlijk nog verbazend goed doet. Ik denk d'r alweer over om extra PS2* spellen te kopen.

*=(die ik genoodzaakt ben ernaast te houden omdat een PS3 bezitter zogenaamd niet op PS2 spellen zat te wachten(40GB versie), nee ik zit op goede PS3 spellen te wachten, dus bij gebrek aan beter) .
PS3 krijgt de uitbreidingen voor GTA IV ook hoor, is al bevestigd. En waarschijnlijk zal je bij de XBox net als bij alles er weer lekker voor kunnen betalen (denk COD4).

PS3 heb steeds meer spellen, het aanbod van moderne nieuwe spellen is echt niet veel anders meer. Ja de Xbox heb veel oude ook nog, maar wat moet je daar mee?

Xbox is al bijna aan het einde van z'n levenscyclus en de PS3 is nog maar net begonnen.

R* zei al dat de Xbox de PS3 achterhoud met het ontwikkelen van spellen.

Ik blijf erbij, als je gewoon 1 goede console wilt en het beetje extra geld is geen probleem ga voor de PS3. Kun je ook gewoon nog lekker blu-ray kijken EN uiteraard Gran Turismo 5. 8)

Mari Oh Oh!

Bericht door Mari Oh Oh! » 16 jun 2008, 10:11

Het valt nog allemaal te bezien, voor nu heeft de PS3 minder spellen, zijn ze duurder(minder gauw goedkoop) en rennen er ontwikkelaars over. Het is leuk dat de machine theoretisch de potentie heeft(al is de discussie daarover nog steeds niet gestreden volgens mij), maar daar heb ik niks aan.

Hoe kom je er trouwens bij dat COD4 maps op de PS3 gratis zijn? In de Playstation Store moet voor vele add-ons ook betaald worden. Ik denk overigens dat het gewoon de spelonwikkelaar is die er geld voor vraagt(en Sony en MS er een graantje van meepikken).

Metchu

Bericht door Metchu » 16 jun 2008, 10:13

Jongens jongens jongens, laat dit mooie GTA draadje nou niet verwateren in een PS3/XBOX360 discussie :cry:

Roman

Bericht door Roman » 16 jun 2008, 10:23

Mari Oh Oh! schreef:Het valt nog allemaal te bezien, voor nu heeft de PS3 minder spellen, zijn ze duurder(minder gauw goedkoop) en rennen er ontwikkelaars over. Het is leuk dat de machine theoretisch de potentie heeft(al is de discussie daarover nog steeds niet gestreden volgens mij), maar daar heb ik niks aan.

Hoe kom je er trouwens bij dat COD4 maps op de PS3 gratis zijn? In de Playstation Store moet voor vele add-ons ook betaald worden. Ik denk overigens dat het gewoon de spelonwikkelaar is die er geld voor vraagt(en Sony en MS er een graantje van meepikken).
Ik heb niets betaald voor de COD4 add-ons via PSN. Ik heb wel moeten betalen voor de Xbox add-ons. Not done.

Sorry Metchu hierbij houd het op.

Zijn er hier meer mensen te vinden die races in GTA IV op Xbox Live doen?

Ik ben vaak te vinden daarzo, echt wonderbaarlijk de crashes die je soms ziet als je met z'n 16-en de eerste bocht probeert door te komen.
Comet is trouwens verreweg mijn lievelings auto.
De Futo is trouwens ook een werelds karretje vind ik, zeker in de regen.

8)

Mari Oh Oh!

Bericht door Mari Oh Oh! » 16 jun 2008, 10:24

Tja eigenlijk hadden we daar dit draadje voor http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?t=10050 Maar er moet toch goed advies gegeven worden? ;)

Anyway, mooi spel los van het feit welke console je hebt. Ik ga me binnenkort ook eens wat meer on-line begeven. Voordeel is wel dat iedereen die ik ken met een PS3(5) dit spel ook gewoon heeft(afgezien van één druif die denkt dat zijn PS3 een dedicated Bluray speler is :roll: ), dus hoef je je dan ook niet in de publieke game-ruimtes te begeven.

JohanH

Bericht door JohanH » 16 jun 2008, 11:54

Mari Oh Oh! schreef: Overigens zijn er verschillende ontwikkelaars die weglopen bij Sony consoles. Daaronder is bijvoorbeeld Square Enix(ja, die van Final Fantasy), die niet meer voor de PS3 wil ontwikkelen.
Tweakers.net headlines nableren is iets te makkelijk in deze.

Medewerkers van SE hebben op een XBOX/MS bijeenkomst aangegeven dat het niet zeker is of een tweetal nieuwe franchises ook uitgebracht wordt op de PS3. Nogal logisch dat men daar geen toezeggingen doet over de directe concurrent.

Dit soort berichtgeving moet je met een grote korrel zout nemen tenzij het bedrijf er zelf mee komt in een persverklaring.

Probleem op de PS3 wordt veroorzaakt doordat de servers onbereikbaar waren terwijl je automagisch ingelogd was op PSN. Sony kreeg hier de schuld van, maar waarom er voor het laden van een single player save een verbinding wordt gemaakt met PSN ontgaat mij eerlijk gezegd :shock:

Overigens heb ik sinds kort mijn automatisch inloggen op PSN weer aanstaan en tot nu toe geen problemen met vastlopers...

Mijn PS3 is overigens (voor 80% van de tijd) een dedicated bluray en mp4/divx speler 8)

Mari Oh Oh!

Bericht door Mari Oh Oh! » 16 jun 2008, 12:42

Ik ga even hier verder om dit draadje te ontlasten. :D

Plaats reactie