Nee, maar die voorzie ik (ook) niet van een kleurtje.
Prijs lijkt me bijna TE scherp. Dat i.c.m. dat ie vorig jaar nog te koop stond in Apeldoorn nota bene, laat bij mij alarmbellen af gaan. Maar goed, het kan ook het buitenkansje van de week zijn.Haantje schreef: 21 okt 2017, 21:47 Geen gekke prijs voor een LCI met flink wat opties. Stond vorig jaar te koop bij een handelaar in Apeldoorn, maar zo op de foto's ziet 'ie er verzorgd uit.
https://link.marktplaats.nl/m1216411408
+ importArthur schreef: 22 okt 2017, 01:06 Geen xenon, geen M-pakket, dat interieurNiks buitenkansje vd week, voor 10k hoefde ik hem nog niet
![]()
O ja, ik had niet verder gekeken dan mn neus lang is. Maar ik ben idd rond de 15k gewend de laatste tijd voor een 130i met lage km stand.Arthur schreef: 22 okt 2017, 01:06 Geen xenon, geen M-pakket, dat interieurNiks buitenkansje vd week, voor 10k hoefde ik hem nog niet
![]()
Kofferbak, onder de plank richting de achterbank. Als het goed is een zilverkleurig kastje. Er zijn wel diverse versie afhankelijk van bouwjaar/opties etc.Jeroen schreef: 25 okt 2017, 08:38 Heeft iemand een idee waar de Mulf module (Bluetooth) geplaatst is in een 130i?
De subframerubbers laten relatief veel zijdelingse beweging toe, dit kan in kleine mate de auto sturen. Bij hoge snelheid komt dat duidelijker naar voren. Richels in bochten, hard remmen en sturen, snel van links naar rechts halen hetzelfde, wiebelende gedrag naar voren.Obbe schreef: 29 okt 2017, 09:28 Kan dat te maken hebben met de combi van oudere rft banden op de vooras en de nieuwe non rft op de achteras?
de '45' is een verhouding van de breedte van '205'. Je moet dit inderdaad aanpassen omdat 45 tov 225 anders is. Op internet zijn voldoende tyre size calculator te vinden om de juiste maten voor je uit te rekenen.Obbe schreef: 29 okt 2017, 15:59 De auto is natuurlijk 10 jaar oud. Rubbers hebben hun beste tijd waarschijnlijk wel gehad maar kort geleden was 250 goed te doen. Het voelde een beetje als een overijverig meesturende achteras. Zal op korte termijn ook een nieuw setje voorbanden bestellen en kijken of dat de problemen oplost.
Wil eigenlijk naar de 225 voor ipv de 205 nu. Nu is het achter 225/40 18 en voor 205/45 18. Moet ik dan voor ook naar 40 hoogte om hoogteverschil te voorkomen? Het is een breedset.
Gebruikers op dit forum: frank de jonge, markk, Martijn M, matthyssie, Wout309t en 10 gasten