@JohanH, ik heb je pb ontvangen, maar zelfs tweemaal antwoorden zonder resultaat. De berichten blijven in postvak uit staan. Maar het gaat wel goedkomen!
Komt goed Allen, ik had geen tijd meer gehad de pb's te lezen - mea culpaallen schreef:@JohanH, ik heb je pb ontvangen, maar zelfs tweemaal antwoorden zonder resultaat. De berichten blijven in postvak uit staan. Maar het gaat wel goedkomen!
Je wilt niet weten hoeveel auto's daar met het achterwieltje (of zelfs twee...) los komenFreudeamFahren schreef:D'r zitten leuke foto's tussen! Deze bijvoorbeeld...
[plaatje]
Ik hoop wel dat 't opzet was...
Dat is de auto van Victor Muller himself.indobesar schreef:
Leuk verslagPaskal Morriën schreef:Ik was er ook weer afgelopen weekend.... mijn verslag vergezeld van de nodige foto's vind je hier.
Het was wederom een uitermate geslaagd weekend!
Michel Huisman schreef:??
Je 205 ziet er goed uit Paskal, kwam je nog een keer tegen bij T13 (Blauwe Renault 19 16V met kooi)Paskal Morriën schreef:No worry...
Had eerder opmerkingen verwacht op twee andere zaken in de kofferbak:
- de klompen onder de muis ----> blijven je voeten tenminste droog op het altijd natte camping-gras
- de stand van het 3e remlicht---> na eerste keer remmen toch maar aangepast want dit is niet echt zinvol
Aan de buitenkant van de Carroussel staat een wit bordje boven de vangrail wat een paar honderd meter vantevoren in zicht komt. Mik recht op dit bordje totdat je je linker voorwiel naar beneden voelt gaan. Dit is het moment waarop je in gaat sturen met je rechter hand, en je auto ongeveer ongeveer in het midden van de betonplaten brengt. Hier blijf je de hele Carroussel rond, pak na het insturen met je linkerhand het stuur vast op wat dan 9uur is, en verzet rechts naar 3uur. Je zit dan met je handen ongeveer 90gr verzet op het stuur, dus kwart-voor-drie terwijl je in de kom hangt zodat je kunt reageren als er wat gebeurt. Nooit op het zwarte binnenin komen, je verkleint daarmee je contactvlak omdat je banden schuin komen te staan. Om dezelfde rede wil je ook de bovenste meter van de betonplaten niet gebruiken, die platen zijn nl niet vlak. De bovenkant loopt rond weg dus de buitenkant van je band verliest grip naarmate je hoger komt. Bij uitkomen de buitenste hoek van de laatste linker plaat onder het midden van je auto door laten gaan.Joop schreef:Ben gisteren ook nog met 5 andere E9x 3ers bij de Ring geweest en een stukje in de Eifel rond wezen toeren...
...vond zelf deze foto van mezelf in de Karussel:
wel een beetje aan de lage kant van de bocht geloof ik; ben nog wel benieuwd hoe je deze bocht nou het beste pakt:
a. laag in, hoog eruit (zoals ik 'm gisteren pakte) of;
b. volledig halfweg op het 'vlakkendeel';
c. hoog - laag - hoog lijkt me iig niet het geval...
Thanx,Ronald Middendorp schreef:Je 205 ziet er goed uit Paskal, kwam je nog een keer tegen bij T13 (Blauwe Renault 19 16V met kooi)
Wat slecht dat ik jullie (en de wagens) niet eens gezien heb... die blauwe neus achteraan de rij is mijn AccordJoop schreef:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten