Hoeft ook niet meer Robin, die discussie is vorig jaar inderdaad uitgebreid gevoerd.Robin schreef:Ik wil hier niet meer over discussieren.
Stephan
Hoeft ook niet meer Robin, die discussie is vorig jaar inderdaad uitgebreid gevoerd.Robin schreef:Ik wil hier niet meer over discussieren.
+1frank de jonge schreef:Van mij mag die teringzooi nu wel weg blijven.
Pad hier moet zowiezo helemaal vrij van sneeuw want mn motor wordt binnenkort gehaald en dat kan niet wanneer er een dik pak ligt.
Dussss, opbokken met die witte rommel.
Elfstedentocht? Nee dankje! Gewoon lekker 25 graden, zo snel mogelijkSander schreef:Zojuist de stoep voor de zoveelste keer sneeuwvrij gemaakt.. ben het onderhand wel een beetje beu.
Tijd voor een goede dooi periode zodat die rot sneeuw weg is! Op de friesestraatweg liggen bulten sneeuw (ijs) van bijna een meter hoogdus oppassen dat je daar niet in komt als het glad is.
Ik blijf nu zo'n kerstgevoel houdeneven een goede dooi periode en daarna een vorstperiode zodat de elfsteden toch gereden kan worden!
Heheh Robin, dat zat ik ook te denken toen ik een post van 'm zag..Robin schreef:Nou hier is 't gewoon miezerig en 'n graad of +2, niks dus.
@ Peter van den Berg uut Emmmm'weet je wel dat je avatar niet meer klopt?
Fuck de snow.Peric schreef:Heheh Robin, dat zat ik ook te denken toen ik een post van 'm zag..Robin schreef:Nou hier is 't gewoon miezerig en 'n graad of +2, niks dus.
@ Peter van den Berg uut Emmmm'weet je wel dat je avatar niet meer klopt?
Arme Lewis, die zal wat gaan missen...
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], BMeinders, Edwin de Haas, KoenM, maurizio, SlowCo en 13 gasten