Mooie rally sim.
Denk dat ik RBR liever heb voor gravel. Maar asfalt is weer beter in AC Rally.
Assetto Corsa!!!
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Re: Assetto Corsa!!!
Ik wacht met smart op een betere processor:)
Zojuist even weer de langste gravel in Wales gedaan. Met de allerlistigste klotekar: 037
Met wat Dukes of Hazzard gaten gestuiter( Ja daar moet je niet vol doorheen Robin!) en nog een paar seconden vertraging door in 't struweel te belanden 100m voor de finish(sukkel!) toch nog 'n 'foutloze' Stage gedaan: Geen respawn of brokken.
Mind you (driver excuses) ik rij met 'n bureaustoel op rolletjes met op m'n bureau m'n (Prima RS50 , maar die heeft géén/amper roadfeel FFB
EDIT: M'n ROAD WETNESS stond op 25(%) , vergeten eraf te halen toen ik in de RAIN wilde rijden
vandaar die prachtige muddy ondergrond met staand water beetje, heel mooi om te zien. Wél OPTIMAL grip overigens. En GEEN aanpassingen aan SETUP, gewoon 4x softs gravel
Die <8 minuten komen er wel. Binnenkort.

(ja ik log altijd in op m'n zoon's Steam account)
Dus:
-processor
-letterlijk een handrem (knopbediening werkt niet goed ingame), misschien dat ik de feitelijke clutch in m'n pedalen als handrem zet?
-groter beeldscherm
We gaan voor verfijning en hogere resuluties en >100FPS altijd.
Nu koffie en AC EVO. Briljante sim ook.
Zojuist even weer de langste gravel in Wales gedaan. Met de allerlistigste klotekar: 037
Met wat Dukes of Hazzard gaten gestuiter( Ja daar moet je niet vol doorheen Robin!) en nog een paar seconden vertraging door in 't struweel te belanden 100m voor de finish(sukkel!) toch nog 'n 'foutloze' Stage gedaan: Geen respawn of brokken.
Mind you (driver excuses) ik rij met 'n bureaustoel op rolletjes met op m'n bureau m'n (Prima RS50 , maar die heeft géén/amper roadfeel FFB
EDIT: M'n ROAD WETNESS stond op 25(%) , vergeten eraf te halen toen ik in de RAIN wilde rijden
Die <8 minuten komen er wel. Binnenkort.

(ja ik log altijd in op m'n zoon's Steam account)
Dus:
-processor
-letterlijk een handrem (knopbediening werkt niet goed ingame), misschien dat ik de feitelijke clutch in m'n pedalen als handrem zet?
-groter beeldscherm
We gaan voor verfijning en hogere resuluties en >100FPS altijd.
Nu koffie en AC EVO. Briljante sim ook.
-
Robin
Over Road WETNESS op gravel. Hier volgas aan 't begin van die lange eerste Stage van hierboven op 25 WETNESS. Zichtbaar op de screenshots zijn de natte stukken:
Kan placebo zijn , en stuuruitslag etc ook.

Overstuur is geinig, maar schiet op 'n stage minder op
Versus Nul(0) ROAD WETNESS droge moddertroep daarna:

De onderste voelt dus meer grippy, lijkt (is) sneller (DOH) dus wat die ROAD WETNESS doet? Iig meer overstuur/correcties imho....
Kan placebo zijn , en stuuruitslag etc ook.

Overstuur is geinig, maar schiet op 'n stage minder op
Versus Nul(0) ROAD WETNESS droge moddertroep daarna:

De onderste voelt dus meer grippy, lijkt (is) sneller (DOH) dus wat die ROAD WETNESS doet? Iig meer overstuur/correcties imho....
-
Robin
- Rivanov
- Auto: '25 Tesla Model Y Juniper
Good old Empty Box!
-
Robin
En waar is deze stage dan??? Of kijk ik er verkeerd na of ben aan t dementeren