Ik ben hier weg vanwege de verziekte sfeer. Het is niet dat een topic over mijn auto de boel hier oplost toch ? Ik zou niets anders willen dan verhalen schrijven over auto’s zoals ik altijd deed.flieger schreef: 11 nov 2020, 08:36 Gaaf om te lezen ArjandeV! Mooie foto's maak je!
Die Macboy is ook een mooie. Komt na lange tijd terug om punten over de sfeer te maken, maar waar het in de basis allemaal om draait; liefhebberij en mooie auto's delen, dat vertikt hij! Zelfs nu hij eindelijk een eigen Porsche heeft. Vroeger riep hij dan zelf ook op om een 'Mijn auto' topic te maken. Leuk om zo toch nog wat van de T te zien en te lezen.
Ik weet nu al dat als ik een topic over mijn auto ga maken dat een aantal mensen gaan denken ja komt die weer om te patsen met zijn nieuwe auto. Ik heb daar gewoon geen zin. Precies zoals Rico (RVV) het heeft verwoord. Je moet dan rekening houden met anderen en krijgt daar alleen maar negatieve energie van.
Er zullen een aantal roepen: je kan toch die paar negativos negeren ? Ignoren ? Nee ik kan dat niet. Als ik dat kon dan was ik toen toch ook niet weggegaan ? Het is mooi dat er een aantal mensen zijn die schijt hebben aan anderen en er zelf geen last van hebben. Dat lukt mij gewoon niet.
Ik zit hier om een passie te delen. En kon hier mijn ei in kwijt en daar leuke ellenlange verhalen over schrijven. Nog steeds doe ik niks liever hier. Dus ik hoop dat de sfeer nu wat beter blijft en de mods hard ingrijpen bij steken onder water en onnodige kritiek in draadjes.
Dan ga ik graag weer hier posten over mijn auto !