Kortom als ie rammelt en klappert dan zou ik de verkoper veel succes met de verkoop wensen

Niet meer nodig, want hij is al verkocht (niet aan mij). Gouden deal voor die kerel, want verkocht voor een krappe 2k meer dan hij er voor gegeven heeft (minus een beurt van 600 euro).Niels schreef:Mocht de ketting vernieuwd moeten worden dan moet de kop los. Alleen een nieuwe ketting is ook niet wat je wilt aangezien de tandwielen al een heel leven achter zich hebben met een daarbij behorend slijtage patroon. Ik meen dat een nieuwe distributie set + koppakking door de specialist gedaan bij mijn ex. voor een duizendje of 2 op de rekening stond.
Kortom als ie rammelt en klappert dan zou ik de verkoper veel succes met de verkoop wensen
Dat kan, maar lijkt me dat de prijzen van een 3.2 ook omhoog schieten dan. Toch..?Niels schreef:Tja liever een 3.2 voor dat geld....
+1. ik zie ze ook niet omhoog gaan, afgezien van deze 2. zelfs de E39 komt al richting de 13K. Enkel de cabrio zit vaak nog boven de 10k. je moet wel wat bijzonders hebben staan dus.Niels schreef:Prijzen schieten imho niet omhoog omdat er twee dure 3.0´s bij zijn gekomen. Er hebben M3´s voor meer dan een jaar te koop gestaan. Je kunt wel 13K vragen voor een 3.2 met bijna 2 ton maar de eerste E46´s met kilometers zijn al bij de 15K aanbeland. Een mooie voor een goede prijs verkoopt wel maar 10Kplus voor een 3.0...... dan moet het wel een verschrikkelijk knappe zijn a la de sedan van Joy en dan moet je echt wel geduld hebben als verkoper.
Zegt de man met de cabrio///Martijn schreef:
+1. ik zie ze ook niet omhoog gaan, afgezien van deze 2. zelfs de E39 komt al richting de 13K. Enkel de cabrio zit vaak nog boven de 10k. je moet wel wat bijzonders hebben staan dus.
Erik dB schreef:Zegt de man met de cabrio///Martijn schreef:
+1. ik zie ze ook niet omhoog gaan, afgezien van deze 2. zelfs de E39 komt al richting de 13K. Enkel de cabrio zit vaak nog boven de 10k. je moet wel wat bijzonders hebben staan dus.
Ebay.comFile this one under "D" for "Don't see that every day." For a Buy It Now price of $49,000, you can lay your loving mitts on a genuine 1995 BMW M3 CSL Lightweight. According to the seller, the vehicle has never been raced or abused, and the photos make the factory-built racer look like a slice of cherry pie. There are a scant 36,619 miles on the clock, and the ad makes it clear that this particular example needs nothing but a driver behind the wheel. A driver with a flush bank account, that is.
If you're wondering why we've gone all drooling ape over this car, you should probably know that this is one of the rarer M3 models out there. The seller notes that there were just 100 of these particular racers imported to the States, each with weight-adding bits like the spare tire sent to the dumpster in an attempt to keep weight as low as possible. Reports vary as to exactly how many pounds BMW managed to shed from the standard car, but estimates say that the models hit the scales at around 200-300 lbs less than their regular counterparts. Throw in even stiff springs and a host of go-fast parts that were user-installable for a little extra track dominance and you've got the beast you see above.
Morgenvroeg dan toch maar naar Veenwouden hobbelenTim N schreef:Dan ging ik toch eerder naar de sedan van hier op het forum kijken...Erik dB schreef:Wat vinden jullie/wat is er bekend van dit apparaat?
http://link.marktplaats.nl/374722796" onclick="window.open(this.href);return false;
Een sedan past mij bijzonder goed, de spoiler heet nu voor niets zo maar is voor mij geen deal-breaker, en de km-stand is wel aantrekkelijk.
Even naar Renswouden hobbelen echter niet
Klopt, maar geen dakkiebm-dub schreef:^^mooie sedan, ziet er netjes uit. dit ziet er ook goed uit: http://link.marktplaats.nl/381304728" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten