Edit, Martin Schulz, leider van SPD (PvdA van Duitsland zeg maar)

En nog een prettige dag.
Even nagevraagd maar hier staat boerenkool met worst en Meiden van Holland op het menu. Dat laat ik niet schieten !Robin schreef: 18 mar 2019, 14:53 Vanavond halen we Döner en kijken we Turks Fruit met Monique van de Ven.
Serieus vraag je je dat echt nog af?speedy25 schreef: 18 mar 2019, 15:19 Vraag me echt af wat er in zo iemand omgaat om zomaar willekeurige mensen te gaan vermoorden.
Is dat zo gek? Ik snap gewoon niet dat mensen zo diep kunnen zinken dat ze denken dat dit soort acties ook maar iets oplevert.
Leuke woordspeling
De gezochte Gökmen Tanis stond twee weken geleden terecht in een verkrachtingszaak, blijkt uit informatie van de rechtbank in Utrecht. Het zou gaan om een verkrachting in de zomer van 2017.
Johtomgtr schreef: 18 mar 2019, 15:42 Eh sorry maar de hale tram neerschieten als eerwraak is iets overkill. Letterlijk helaas.
Hier moet ik zelf het menu bepalen want vriendin werd gevangen gehouden in de Universiteit.
Hij had zo'n moeilijke jeugd, beperkte mentale capaciteiten, kon geen stageplek vinden...
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bokkepoot, EricYellow en 9 gasten