Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!

Alles over de Nürburgring, van Touristenfahrten en ideale lijnen tot de grootste schnitzels van de omgeving.
Plaats reactie
Tommy

Re: Nürburgring: alle foto's en filmpjes en verhalen !

Bericht door Tommy » 13 sep 2009, 17:08

moet het allemaal wel brandvertragend spul als nomex zijn, scheelt wat aangebrande forummers.

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 13 sep 2009, 17:19

Zijn volgende stap is in een rubberen pak naar kinky feestjes :mrgreen:

Tommy

Bericht door Tommy » 13 sep 2009, 17:22

Nou als het regent ben je in zo'n rubber pak best goed af in de caterham :P
Aangezien ik niet in leer of rubber wil, rij ik ook geen caterham :D

Sebastian Keijmel

Bericht door Sebastian Keijmel » 13 sep 2009, 17:37

een roze kimono lijkt me wel wat voor volgende keer :bag:

allen

Bericht door allen » 13 sep 2009, 17:38

Sebastian Keijmel schreef:een roze kimono lijkt me wel wat voor volgende keer :bag:
Bluf! 8)

Tommy

Bericht door Tommy » 13 sep 2009, 17:48

we wachten op de foto's.. ook met roze schoenen en handschoentjes he.
obv Hausrecht word je dan levenslang gebanned van de ring :P

BugsM

Bericht door BugsM » 13 sep 2009, 18:53

Downforce Hans schreef:
Dat jij het hoorde zegt mij verder niet zo veel,stonden er strepen van een meter of vijf?
Die jongen geeft net aan dat er troep lag en dat ze wielen een beetje piepten, big deal..........
Hoe vaak ben jij niet met piepende banden weggereden in het verleden.

NEXT..........
Piepende banden ala dukes of hazzard in het zand....

Zal er verder maar niet verder op in gaan. We lezen blijkbaar liever verhalen over btg tijden...
:blabla:

Marijn

Bericht door Marijn » 13 sep 2009, 19:19

BugsM schreef:
Sebastian Keijmel schreef:
BugsM schreef: Hoorde volgens mij ook nog een zilveren NL celica met wielspin wegrijden bij het poortje. Werd er volgens mij ook op aangesproken. Gaat om zelfde meneer in rode pak? Goede indruk laat je dan achter... Immer die Hollander....

....
(jij laat het klinken alsof ik er als een malloot wegreedt)
Feit dat ik het hoorde en dat de streckensicherung er zich ook aan stoort, zegt toch genoeg? Dan gaat het toch niet meer om een kleinigheidje? Hoeveel GT3's rijden er probleemloos weg?
Laten we met zn allen aub een goede indruk achterlaten, zodat we als nederlanders graag gezien worden daar. Dat is bij de britten in mijn oogpunt wel anders...
Zo hier de eigenaar van de iQ ook maar eens ;) en dan tevens bijrijder van de Celica.
Als je goed gekeken had naar die 'streckensicherung' had je gezien dat ze de situatie begrepen.
Dat jou het stoort hoeft toch niets te zeggen?

Ik zeg toch ook niets over Nederlanders met een Civic?

Enkel dat ze blijkbaar moeite hebben met de weg te volgen ;) : ook afgelopen woensdag :)
Afbeelding

Sebastian Keijmel

Bericht door Sebastian Keijmel » 13 sep 2009, 19:26

BugsM schreef:
Downforce Hans schreef:
Dat jij het hoorde zegt mij verder niet zo veel,stonden er strepen van een meter of vijf?
Die jongen geeft net aan dat er troep lag en dat ze wielen een beetje piepten, big deal..........
Hoe vaak ben jij niet met piepende banden weggereden in het verleden.

NEXT..........
Piepende banden ala dukes of hazzard in het zand....

Zal er verder maar niet verder op in gaan. We lezen blijkbaar liever verhalen over btg tijden...
:blabla:

jij wilt ook alleen maar zeuren he, beetje jammer.....

strooi maar eens iets zand/stof op de weg kijk maar hoeveel makkelijker je wegpiept of kan je dat niet begrijpen?

De streckensicherung begreep het ook heel goed, want we staken beide ons hand op i.v.m. het misverstandje.
Laatst gewijzigd door Sebastian Keijmel op 13 sep 2009, 19:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Fietsbel

Bericht door Fietsbel » 13 sep 2009, 19:33

Marijn schreef:

Enkel dat ze blijkbaar moeite hebben met de weg te volgen ;) : ook afgelopen woensdag :)
*plaatje*
Beetje jammer dat je nu op de man gaat spelen, hij bedoelde Nederlands in het algemeen, niet nederlanders met een bepaalde auto.

Marijn

Bericht door Marijn » 13 sep 2009, 19:39

Fietsbel schreef:
Marijn schreef:

*plaatje*
Beetje jammer dat je nu op de man gaat spelen, hij bedoelde Nederlands in het algemeen, niet nederlanders met een bepaalde auto.
Ik speel toch niet op de man? Ik kaats de bal terug, een vooroordeel met een vooroordeel bestrijden. 8)
Ik kan net zoals BugsM me de indruk geeft dingen uit het verbrand trekken.

Wheelspin is een heeel erg groot woord voor die situatie, dan is een bocht wijd nemen gelijk aan een crash. De piep was amper te horen. En zelfs de man bij het poortje begreep dat het een beetje vies was daar.

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 13 sep 2009, 19:45

Nou, dat is dan ook weer allemaal duidelijk voor ons, was dus eigenlijk niks aan het handje........ :whistle:

NEXT....... :mrgreen:

Marijn

Bericht door Marijn » 13 sep 2009, 19:46

Downforce Hans schreef:Nou, dat is dan ook weer allemaal duidelijk voor ons, was dus eigenlijk niks aan het handje........ :whistle:

NEXT....... :mrgreen:
Juist jij snapt hem 8) :thumbup:

Fietsbel

Bericht door Fietsbel » 13 sep 2009, 19:48

Marijn schreef:
Fietsbel schreef:
Marijn schreef:

*plaatje*
Ik speel toch niet op de man? Ik kaats de bal terug, een vooroordeel met een vooroordeel bestrijden. 8)

Wheelspin is een heeel erg groot woord voor die situatie, dan is een bocht wijd nemen gelijk aan een crash. De piep was amper te horen. En zelfs de man bij het poortje begreep dat het een beetje vies was daar.
Welk vooroordeel is er gegeven? geen. Maargoed, ik merk al aan de manier van discussieren dat dit tot niets zal lijden.

Foto's en filmpjes kunnen er beter weer gepost worden.

TurboClouseau

Bericht door TurboClouseau » 13 sep 2009, 19:58

Welk vooroordeel is er gegeven? geen. Maargoed, ik merk al aan de manier van discussieren dat dit tot niets zal lijden.

Foto's en filmpjes kunnen er beter weer gepost worden.
Bij deze:

http://vimeo.com/6383825" onclick="window.open(this.href);return false;

Filmverslagje van 2 weekenden geleden...

Haipeng

Bericht door Haipeng » 13 sep 2009, 20:13

Nu ik dat filmpje zie he, de weg van Nurburg (Start/Finish) naar Adenau (Breidscheid)... weet de naam niet. Maar ik schrik me soms kapot hoe sommige mensen daar rijden, in blinde bochten rijden ze keihard en soms ook over mijn weghelft.... Dan moet ik snel uitwijken of hard remmen. Het is de Nordschleife niet! :x

BugsM

Bericht door BugsM » 13 sep 2009, 20:38

Marijn schreef:
Fietsbel schreef:
Marijn schreef:

*plaatje*

Ok jongens, jullie hebben helemaal gelijk. Ik zal het wel verkeerd gehoord hebben. Rijd Marijn trouwens zelf ook op de ring? Aangezien civic rijders de weg niet helemaal weten, mag je me die graag eens laten zien...
Stond trouwens die woendag ook een britse civic in Eschbach tegen de vangrail, waarschijnlijk kan die je hulp ook gebruiken, of stond die daar vanwege een vloeistofspoor. Ach wat maakt het uit....
Laatst gewijzigd door BugsM op 13 sep 2009, 20:41, 1 keer totaal gewijzigd.

allen

Bericht door allen » 13 sep 2009, 20:39

Hebben die ringridders nu altijd korte pikkies of lange tenen? Wat een jankerds. Zoveel gekift heb ik met Hans niet eens. :mrgreen:

Tommy

Bericht door Tommy » 13 sep 2009, 20:44

merken oorlog? Snap ook niet wat die crash civic foto hier iets mee te maken heeft.
Nouja bij deze dan, british cars suck! VANOS JUST KICKED IN YOOOO
Bijlagen
truck.gif
truck.gif (145.5 KiB) 1289 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Tommy op 13 sep 2009, 21:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Miesjel
Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4

Bericht door Miesjel » 13 sep 2009, 21:03

Tommy schreef:of is het gewoon de "JDM for life" mentaliteit waar het merken oorlog is? Snap ook niet wat die crash civic foto hier iets mee te maken heeft.
Honda kamp vs Toyota kamp? Fucking hell zeg. Water naar de zee dragen, of van de klant weg.. zou Hanz06 gezegd hebben.
LOL nou we staan quite hoor, ik heb vandaag schade gereden met de MR2. En nu allemaal jullie smoel houden :mrgreen:

Tommy

Bericht door Tommy » 13 sep 2009, 21:05

ja lummel, je moet ook niet zeggen dat de V6 eraan komt en erin gaat tenzij je hem plat zou rijden... Wel mooi klote dan weer. Nouja, 1x Honda down, 1x Civic down.... en nu allemaal group hug.

goed, on topic, foto's!!!

Alexander

Bericht door Alexander » 13 sep 2009, 21:06

iemand geeft aan dat wielspinnen bij het poortje niet wordt gewaardeerd, bewust of onbewust. Lijkt me logisch toch, kwestie van fatsoen.

Vervolgens wordt de persoon in kwestie persoonlijk aangevallen, zegt daar wat van én dan nog als een jankert gebrandmerkt.

lekker verhaal..

JP

Bericht door JP » 13 sep 2009, 21:12

Vroegûh;

VLA

Bericht door VLA » 15 sep 2009, 07:56

Michel Huisman schreef:
Tommy schreef:of is het gewoon de "JDM for life" mentaliteit waar het merken oorlog is? Snap ook niet wat die crash civic foto hier iets mee te maken heeft.
Honda kamp vs Toyota kamp? Fucking hell zeg. Water naar de zee dragen, of van de klant weg.. zou Hanz06 gezegd hebben.
LOL nou we staan quite hoor, ik heb vandaag schade gereden met de MR2. En nu allemaal jullie smoel houden :mrgreen:
:shock: Je had net weer een blokkie erin !!! Wat is er gebeurd dan ? Niks ernstigs hoop ik ?

Miesjel
Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4

Bericht door Miesjel » 15 sep 2009, 08:33

Nee niets ernstigs hoor. Ik heb zelf niets.. auto staat nog bij sleep-/takelbedrijf in Müllenbach dus nog maar even afwachten wat er precies aan is. Zover ik kon zien valt het allemaal wel mee voor Nordschleife begrippen. Achterbumper, achterlichtunit, rechter-achterscherm en wielophanging. Het rechterachterwiel staat een scheetje beef.. die stang van het achterwiel naar het subframe (spoorstang?) staat onder een 90º hoek.. hopelijk verder niets scheef ofzo. In het slechtste geval moet er een ander subframe onder.. denk ik.. hoop ik.

Het was erg snel gebeurd. Het was nat, had redelijk weinig grip en dat wist ik al want ik had al zitten spelen in het begin van dat rondje, dus ik deed het rustig aan. Waarschijnlijk was dat niet rustig genoeg want na de Karussel, richting Hohe Acht, kwam de achterkant spontaan om in de eerste linkerknik. Redelijk flauwe bocht maar je rijd er toch al aardig snel.. Voordat ik het goed en wel in de gaten had gleed ik achteruit de vangrail in en toen ben ik over het natte gras nog aardig wat meters door geschoven.

Shit happens maar dat weet je als je regelmatig op de ring komt.. ooit kom je zelf ook aan de beurt.

Afbeelding

Afbeelding

Plaats reactie