Mari Oh Oh! schreef: 24 mei 2019, 18:11
Luco schreef: 24 mei 2019, 17:46
Mari Oh Oh! schreef: 24 mei 2019, 17:27
Zeg ik iets anders dan? Al doet de RB het zeker als je begin vorig seizoen vergelijkt echt niet verkeerd t.o.v. Mercedes. Kan medio dit seizoen nog best leuk worden.
Qua punten en positie heb je helemaal gelijk, qua progressie in tijden valt het tegen tov veel andere teams, maar omdat het gat zo groot is ondervinden ze daar geen schade van, maar ze staan zeker niet dichterbij dan vorig jaar qua tijden.
Heb je het nou over Renault of Red Bull? 'Pruster' Gasly heeft bijna 2x zoveel punten als heel Renault. En Max bijna 2x zoveel als alle Renault aangedreven teams.
En ik weet niet hoor, maar Max staat derde in het kampioenschap..

Dus ja, Mercedes is nog net te ver weg. Dat is het dan ook...
Over RB, ik heb het al eerder gepost kijk maar naar de analyses van bv sky, dan zie je dat ze minder progressie geboekt hebben dan veel andere teams qua tijd, maar ze lagen een straatlengte voor dus hebben ze er nu geen pijn van, maar uit die analyses kon je heel goed zien dat ze vorig jaar onderaan bungelde qua topsnelheid, maar dat ze dat goed maakte in de langzame gedeeltes.
Als je kijkt naar dit jaar bungelen ze nog steeds onderaan qua topsnelheid, maar maken ze op de bochtige gedeeltes veel minder goed dan vorig jaar.
En Arthur, dat is geen katten, het is een feit, gezien door de ogen van analisten ipv een roze max verstappen bril.
Ferrari heeft de sterkste motor, maar ze verleizen veel te veel in de bochtige gedeeltes.
Mercedes heeft vooral in de langzame gedeeltes erg veel progressie geboekt en staan daarom nog verder weg dan vorig jaar.
Alleen in punten staat RB stukken dichterbij omdat Max dit jaar gewoon finisht ipv uitvalt, dat is de grootste winst.