Radio, maar die kan ik ook op de radio bedienen en cruise control, maar die deed het al sinds de motorombouw niet meer. Snelheden kloppen niet meer voor de sensor met de andere bakverhoudingen, maar lekker belangrijk, ik gebruikte het toch al bijna nooit.GTRene schreef:gelukkig maar dat het center op dezelfde hoogte zit![]()
ziet er wel meteen heel wat sportiever uit met zo'n stuurtje, hoe zit dat met al die knopjes op het originele stuur?
op de OMP zitten die functies niet, hoe gaat dat straks? of zijn het gewoon extra knopjes/schakelaars, welke
elders ook te vinden zijn in de auto?
Martijn's Coopertje
-
OnlineMartijnGizmo
Re: Martijn's Coopertje
- Riceaux
Het is nu volgende week.MartijnGizmo schreef:Is de week al voorbij dan?
- Peric
Mooie mods weer Martijn. Maarreee..... gaat 'ie ook nog een keer het circuit op?
Of zit dit er allemaal op omdat het kan?
Of zit dit er allemaal op omdat het kan?
-
OnlineMartijnGizmo
Staat wel op de planning, is er aardig voor geschikt zo, maar nog geen concrete plannen...
Zaterdagmiddag ophalen trouwens!
-
OnlineMartijnGizmo
Vandaag met Twingo-powerrrrr naar het Oost'n getogen voor de hereniging. Onderweg nog lekker een tijdje stilgestaan omdat iemand zijn BMW E60 had ingezet als BBQ, maar bij aankomst stond daar mijn wagentje te glimmen... inclusief de Aero-skirts die Spenki er nog op had gezet. Wat een held, die man!

Nog snel het OMP-stuur en de iPhone-6-houder gemonteerd, en op richting huis!

OMG, wat een verschrikking... Zó niet geschikt voor lange snelwegritten, hahaha, dat ik mezelf dit al die tijd heb aangedaan toen we nog in Groningen woonden. Logisch dat ik er helemaal klaar mee was!
Onderweg ff een stukje binnendoor gepakt, en dat was al vele malen beter. Wel weer ff wennen aan hoe mobiel de achterzijde is met alle onderstel-mods.
Thuis snel de Twingo gedumpt, en een leuk stukje gaan toeren. YES, DIT IS LEUK!!! Lekker beetje brullen, rotondes aanvallen, random scheurwerk. Geniaal!
Beetje revven voor het stoplicht onder een viaduct (zoals kleine jongetjes dat doen) leverde meteen een duim van iemand op. Geniaal, auto is nu met alle nieuwe mods nog zoveel leuker geworden!
Qua foto's moeten jullie het voor nu ff met telefoon-werk doen, camera had ik niet bij me.

Bagagenetje past mooi in de hoogte achterin, alleen nog ff keer een verhoogde vloer (laten) maken voor over de accu:

Kort filmpje, wederom in telefoon-kwaliteit, maar dat overleven jullie wel denk ik...

Nog snel het OMP-stuur en de iPhone-6-houder gemonteerd, en op richting huis!
OMG, wat een verschrikking... Zó niet geschikt voor lange snelwegritten, hahaha, dat ik mezelf dit al die tijd heb aangedaan toen we nog in Groningen woonden. Logisch dat ik er helemaal klaar mee was!
Onderweg ff een stukje binnendoor gepakt, en dat was al vele malen beter. Wel weer ff wennen aan hoe mobiel de achterzijde is met alle onderstel-mods.
Thuis snel de Twingo gedumpt, en een leuk stukje gaan toeren. YES, DIT IS LEUK!!! Lekker beetje brullen, rotondes aanvallen, random scheurwerk. Geniaal!
Qua foto's moeten jullie het voor nu ff met telefoon-werk doen, camera had ik niet bij me.

Bagagenetje past mooi in de hoogte achterin, alleen nog ff keer een verhoogde vloer (laten) maken voor over de accu:

Kort filmpje, wederom in telefoon-kwaliteit, maar dat overleven jullie wel denk ik...
- Arthur
- Auto: Nr.51
Mooi man
Klinkt best lekker hoor 
- GTRene
ziet er goed uit zo, klinkt ook wel sportief.
kun je niet betere een lagere/platte accu achterin plaatsen?
of blijft het dan nog te hoog.
kun je niet betere een lagere/platte accu achterin plaatsen?
- Riceaux
Oef wat een geniaal karretje blijft het toch! En mooie upgrades weer!

-
OnlineMartijnGizmo
Had ik voorheen ook, een Varley Red Top 30, maar dat was na een weekje stilstaan al lastig starten. Dan liever gewoon een volwaardige accu... Een Cooper S heeft een diepere accubak achterin, zou je erin kunnen lassen, maar dat past niet met de rechte uitlaat die er nu onder zit.GTRene schreef:kun je niet betere een lagere/platte accu achterin plaatsen?
- GTRene
owja, dan wordt het lastig qua stroom vasthouden e.d.
als de auto buiten staat zou je zo'n zonne oplader voor het raam kunnen leggen zodat die bij laad?
magoed, misschien ook niet ideaal, al komen ze met steeds beter spul, wellicht bv zo'n zonnelader in de vorm van
die plakstrip boven aan het raam, dan dus met dubbele functie
en bijladen accu en als zonneband.
als de auto buiten staat zou je zo'n zonne oplader voor het raam kunnen leggen zodat die bij laad?
magoed, misschien ook niet ideaal, al komen ze met steeds beter spul, wellicht bv zo'n zonnelader in de vorm van
die plakstrip boven aan het raam, dan dus met dubbele functie
-
OnlineMartijnGizmo
En dan met een verlengsnoer via het plafond zeker, want de auto staat nu overdekt... Ik vind gewoon een originele accu + vloertje klussen dan net iets makkelijker. 
- Martijn_bmw
Zat toch ook origineel een vloertje in waarom kan je die niet pas maken dan?
Verder echt een dik bommetje geworden zo! Heel gaaf
Verder echt een dik bommetje geworden zo! Heel gaaf
-
OnlineMartijnGizmo
Zou kunnen, met een gat voor de accu. Maar die staat dan alsnog 'bloot', dan liever een verhoogde vloer met twee opbergvakken aan weerskanten. Maar de prioriteit daarvan is niet heel hoog... 
- Niels
- Auto: Prius+
Lekker heur!!

-
OnlineMartijnGizmo
- Martijn_bmw
echt een dikke kar zo op de plaat ook

-
OnlineMartijnGizmo
- Sander-E46
Erg dikke stance, maar hoe gaat dat met drempels?
-
OnlineMartijnGizmo
Extreem korte overhangen, korte wielbasis en niks dat onder het subframe uitsteekt, dus dat gaat wel ok bij een MINI. 
- Robin Hartog
Tijd voor een kek kleurtje Martijn. 
Verder heel erg geslaagd!
Verder heel erg geslaagd!
-
OnlineMartijnGizmo
Heb ik ook wel eens overwogen, knalblauw of -rood oid, maar ik vind de mix tussen subtiele kleur en wat agressievere styling (voor een MINI dan) wel een leuke combinatie. Ik wil nog wat meer die kant op qua looks, zonder te overdrijven. Vandaar nu ook bijv. de skirts en (opnieuw) GP-inserts in de achterbumper...
-
OnlineMartijnGizmo
- GTRene
mooie plaat die laatste.
- Martijn_bmw
Idd mooie foto's weer!