iPhone

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Rebel

Re: iPhone

Bericht door Rebel » 28 sep 2012, 18:08

Andre schreef:Ik vindt het aso van Apple dat je niet meer op voorraad hebt.

Er staan meer als duizend man in de rij te wachten en dan vertellen dat je uitverkocht bent. GVD zorg ervoor dat er 10.000 iphone s in amsterdam liggen. En als er dan voorraad over is dan kan je van daaruit doorsturen naar alle andere apple stores in Nederland.

Los daarvan zou ik dus ook niet in de rij gaan staan voor een telefoon die 0.5 inch langer is.

Andre, snap dat nou. :) Ze hebben genoeg van die Iphone's op voorraad bij Apple. Maar dit doen ze iedere jaar opnieuw. Op deze wijze wordt er veel meer over geschreven. Je creëert een hype. Dit doen ze juist met voorbedachte rade. In ieder land halen de lange rijen het nieuws. Apple begrijpt marketing als geen ander. Fenomenaal !

RutgerK

Bericht door RutgerK » 28 sep 2012, 18:32

Er staan meer als duizend man in de rij te wachten en dan vertellen dat je uitverkocht bent. GVD zorg ervoor dat er 10.000 iphone s in amsterdam liggen. En als er dan voorraad over is dan kan je van daaruit doorsturen naar alle andere apple stores in Nederland.

Los daarvan zou ik dus ook niet in de rij gaan staan voor een telefoon die 0.5 inch langer is.
Waren het meer dan duizend, honderdtallen of tientallen? De media verschilt nogal van mening.

Marc R

Bericht door Marc R » 28 sep 2012, 18:34

Ik zou helemaal nooit een Apple halen...zo verrot overrated...en iedereen trapt erin.

900 euro voor een telefoon die marginaal beter is dan zijn voorganger en daarbij ook nog eens een stuk duurder is dan zijn directe concurrent (die hem notabene op alle fronten verslaat)...

Hoe dom kan je zijn om zoiets te kopen,ja tuurlijk je hebt dan al een Ipod en een Mac dus je koop dan ook maar de Iphone..zeer slim van Apple,dat wel.

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 28 sep 2012, 19:59

Marc RS4 schreef:Ik zou helemaal nooit een Apple halen...zo verrot overrated...en iedereen trapt erin.

900 euro voor een telefoon die marginaal beter is dan zijn voorganger en daarbij ook nog eens een stuk duurder is dan zijn directe concurrent (die hem notabene op alle fronten verslaat)...

Hoe dom kan je zijn om zoiets te kopen,ja tuurlijk je hebt dan al een Ipod en een Mac dus je koop dan ook maar de Iphone..zeer slim van Apple,dat wel.
Doet Audi eigenlijk niet hetzelfde........voor minder koop je dezelfde kwaliteit alleen staat er dan VW op je motorkap............. :lol:

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 28 sep 2012, 20:01

romo schreef:Ja, ik ben te groot....... :hot: :tooth:
Je buik is te groot........dat is wat ze bedoelen :mrgreen:

Snipe

Bericht door Snipe » 28 sep 2012, 20:11

RutgerK schreef:

Waren het meer dan duizend, honderdtallen of tientallen? De media verschilt nogal van mening.
Heb je dat filmpje gezien op de vorige pagina? De rij stond bijna tot aan het Rijksmuseum..!

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 28 sep 2012, 20:19

Snipe schreef:
RutgerK schreef:

Heb je dat filmpje gezien op de vorige pagina? De rij stond bijna tot aan het Rijksmuseum..!
vanaf de Afsluitdijk.

Ik zou vandaag gebeld worden, maar neen hoor.

Jussi

Bericht door Jussi » 28 sep 2012, 20:29

Apple CEO verontschuldigt zich voor de tekortkomingen van de nieuwe 'Maps' app.

http://mashable.com/2012/09/28/apple-ce ... -for-maps/

Marc R

Bericht door Marc R » 28 sep 2012, 20:32

Downforce Hans schreef:
Marc RS4 schreef:Ik zou helemaal nooit een Apple halen...zo verrot overrated...en iedereen trapt erin.

Doet Audi eigenlijk niet hetzelfde........voor minder koop je dezelfde kwaliteit alleen staat er dan VW op je motorkap............. :lol:

GM = Opel....nuff said.... :tooth: :tong:

maarten22
Auto: Porsche 911 964 C2

Bericht door maarten22 » 28 sep 2012, 21:42

Bron? Verslaan op alle fronten doet hij bij lange na niet. Toestellen zijn op zijn minst aan elkaar gewaagd.

Scherm van de iPhone is beter: http://www.displaymate.com/Smartphone_ShootOut_2.htm

Performance is bijna identiek(ondanks dat de iPhone maar 2 cores heeft en de Galaxy 4) Echter met de betere software optimalisatie van iOS draait de iPhone gewoon sneller en beter.

Cnet over de camera's:
I hesitate to pick an overall winner here -- my time shooting with all three was brief -- but when it came down to picture quality, the iPhone 5 regularly produced excellent photos regardless of lighting. The One X is a pretty close second, however, turning out photos with nice color and detail. The Galaxy S3 turns out very good pictures, too, but they're not as usable at larger sizes as the iPhone 5's. (You can take a look for yourself in the slideshow above.)
http://reviews.cnet.com/8301-6454_7-575 ... e-cameras/

Bert ///M3

Bericht door Bert ///M3 » 28 sep 2012, 22:02

Quad core en duo core en al dat geneuzel boeit ook niet zo veel imho. Tenminste bij mij niet qua gebruik.

Gaat meer om de software en dergelijke. Ging bij mij tussen Galaxy SIII en de iPhone5. Ik gebruik zelf geen iCloud en dat soort zaken, de apps die ik wel gebruik zijn zo goed als gelijk op android en de iPhone en voor beiden gewoon verkrijgbaar. Dus in mijn geval inmiddels een SIII gekocht. Ik had ook even met de SIII gespeeld na een iPhone 4S en zo veel verschil vind ik er niet tussen zitten qua gebruikersgemak, manieren van bedienen etc. Dus in mijn geval een SIII genomen ivm het prijsverschil.

Of een iPhone na een jaar stabieler is, weet niet zou kunnen.

Ben je gebruiker van zaken als iCloud en noem het allemaal maar op dan kan ik het me voorstellen dat je liever een iPhone hebt. Maar verder heb ik het idee dat het allemaal een beetje op hetzelfde neer komt. Net wat er eerder al gezegd werd, iPhone = M3 en SIII = WRX STI :lol:

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 28 sep 2012, 22:05

Zal ik dan ff mededelen dat ik nog altijd een Nokia 6310i gebruik :coffee:

Rebel

Bericht door Rebel » 28 sep 2012, 22:31

Dan heb je een uitgekookte werkgever :D

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 28 sep 2012, 22:51

En ik koester hem (beide overigens :) )

JWD

Bericht door JWD » 28 sep 2012, 23:49

Beetje jammer.... :devil:

Afbeelding

Tom V

Bericht door Tom V » 28 sep 2012, 23:54

JWD schreef:Beetje jammer.... :devil:

Afbeelding
http://store.apple.com/nl/product/MD823 ... ns-adapter oktober leverbaar

dvh

Bericht door dvh » 28 sep 2012, 23:57

Tijd voor een modernere auto :)....

RVV

Bericht door RVV » 29 sep 2012, 00:02

En dan allemaal met een slaapzak voor de deur bij de Apple stores voor een adapter :lol:

Maar eigenlijk toch ook treurig, gaan ze een state of art connector systeem ontwikkelen, moet er alsnog ouwe meuk techniek aan worden *geknoopt* om het een beetje werkbaar te krijgen.

Tom V

Bericht door Tom V » 29 sep 2012, 07:10

RVV schreef:En dan allemaal met een slaapzak voor de deur bij de Apple stores voor een adapter :lol:

Maar eigenlijk toch ook treurig, gaan ze een state of art connector systeem ontwikkelen, moet er alsnog ouwe meuk techniek aan worden *geknoopt* om het een beetje werkbaar te krijgen.
Dat is natuurlijk een beetje flauw. Die connector is een week oud, je kunt moeilijk verwachten dat alle accessoire makers alles al aangepast hebben.

Shakes

Bericht door Shakes » 29 sep 2012, 08:35

LOL

En de prijs voor de adapter is.......

Marc R

Bericht door Marc R » 29 sep 2012, 08:36

iCloud.....ook zoiets "leuks"....ff tekenen dat je geen eigenaar meer bent van de door jou geuploade bestanden....kan nog wel eens verstrekkende gevolgen hebben

Ammenooit niet gebruiken dus...

indobesar
Auto: M3P, 130i

Bericht door indobesar » 29 sep 2012, 09:38

Marc RS4 schreef:iCloud.....ook zoiets "leuks"....ff tekenen dat je geen eigenaar meer bent van de door jou geuploade bestanden....kan nog wel eens verstrekkende gevolgen hebben

Google eens naar Google... ;) :?

Martijn_bmw

Bericht door Martijn_bmw » 29 sep 2012, 09:54

Arthur schreef:Zal ik dan ff mededelen dat ik nog altijd een Nokia 6310i gebruik :coffee:
Beste telefoon ooit :mrgreen:

Ding had altijd bereik liep nooit vast en de accu ging een week mee ;-)

indobesar
Auto: M3P, 130i

Bericht door indobesar » 29 sep 2012, 10:00

Marc R

Bericht door Marc R » 29 sep 2012, 10:06

indobesar schreef:
Marc RS4 schreef:iCloud.....ook zoiets "leuks"....ff tekenen dat je geen eigenaar meer bent van de door jou geuploade bestanden....kan nog wel eens verstrekkende gevolgen hebben

Google eens naar Google... ;) :?
ook waar!

Plaats reactie