Tja, die posts van Romo gaan hard achteruit...............RVV schreef:Jezus wat is dit geworden voor een draad? Een mijn papa heeft een grotere/dikkere/langere/sterkere............... Dan jou papa draad??????![]()
LB een 0-100 sprint, denk dat tractie hier ook een hoop doeta90 schreef:Ik zit eerder te kijken naar de X6 van 2371 kilo die nog sneller op de 100 zit dan de E60 M5 die 1730 kilo is.
Dat gebeurt toch in elk draadje waar Romo, Robin en Ferdi verschijnen? De rest rijdt circuits dus hoeft niks te bewijzen...RVV schreef:Jezus wat is dit geworden voor een draad? Een mijn papa heeft een grotere/dikkere/langere/sterkere............... Dan jou papa draad??????![]()
Preciesdvh schreef:Hoeft niks te bewijzen maar kunnen ook niks ontkennen..
SpyderFerdi schreef:nee, die heeft romo, die rijdt bee-em-wee
....doelende op Jules de Corte, Heino en Stieve W. Gelijk heb je.romo schreef:SpyderFerdi schreef:nee, die heeft romo, die rijdt bee-em-wee
Waar gaat het nu over?
Post ik een aardig vergelijk, is het weer niet goed..................mannen, jullie bekijken het maar
Beide voor onsGTRene schreef:ziet er mooi uit de nwe 5
die zwarte? niet voor jullie?
smudde hier krijgt er ook 1, maar kleur vergeten
Nouja Ferdi heeft de humor nog, dat kan ik van een paar andere kontlikkers niet zeggen. Waardeloos.romo schreef:SpyderFerdi schreef:nee, die heeft romo, die rijdt bee-em-wee
Als ik eerlijk ben vind ik de tijden van de X6M en X5M nog het indrukwekkendst. 1 sec langzamer dan M3 cabrio. Niet normaal voor zulke tanks.Joy schreef:Autobild Shootout Sachsenring lap time
BMW M3 GTS (on semi-slicks) 1:37.30
BMW M3 CRT 1:38.87
BMW F10 M5 (driven by Claudia Hürtgen. Other cars were driven by Autobild drivers) 1:38.90
BMW 1M Coupe 1:40.18
BMW M3 Coupe DCT 1:40.52
BMW M3 Sedan DCT 1:40.60
BMW M3 Convertible DCT 1:42.63
BMW X6 M 1:43.67
BMW X5 M 1:43.72
BMW E60 M5 1:43.77
Porsche Panamera Turbo S 1:38.13
Mercedes E63 AMG PP 1:40.59
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten