Definition of cool. The RS was just driven to the track from Weissach by Horst. See, it's a street car!!!!
Damn skippyindobesar schreef:Monkey Tweets!
Ik zie de volgende namen op de auto:FreudeamFahren schreef:Chris Harris, op de vooravond van de 24h van Nürburg, waarin hij met Horst von Sauma en Walter Röhrl een praktisch standaard 997.2GT3RS deelt, meldt het volgende:Definition of cool. The RS was just driven to the track from Weissach by Horst. See, it's a street car!!!!
Daarna nog even schijven wisselen oefenen en ze zijn er klaar voor...
FreudeamFahren schreef:Chris Harris, op de vooravond van de 24h van Nürburg, waarin hij met Horst von Sauma en Walter Röhrl een praktisch standaard 997.2GT3RS deelt, meldt het volgende:Definition of cool. The RS was just driven to the track from Weissach by Horst. See, it's a street car!!!!]
Zat ik net te kijken en het is wel wat ja.Individual schreef:Vanavond om 23:00 uur te zien op National Geographic: Megafactories: Porsche
Geen idee of het wat is, maar ik ga wel even kijken.
Leuk documentaire. Ook nog steeds redelijk wat handwerk.steve smith schreef:Megafactories op National Geographic, productie van 997 @ Weissach
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten