Is inderdaad niet slecht..Sebastian Keijmel schreef:ik vind 10min37 niet slecht voor een zo'n klein autotje met maar 1.0 motor met 68 pk op eco banden
reedKgroot.nl schreef: die Viper die er rond rijd
laatste keer dat ik er was reed ie er nog (lees 19 tot 23 juli)steve smith schreef:reedKgroot.nl schreef: die Viper die er rond rijd
Wanker?steve smith schreef:De Engelse uitleg van de W op de Winnersgruppe stickers is wellicht ook van toepassing
Kasteel schreef:Wanker?steve smith schreef:De Engelse uitleg van de W op de Winnersgruppe stickers is wellicht ook van toepassing
Hoorde volgens mij ook nog een zilveren NL celica met wielspin wegrijden bij het poortje. Werd er volgens mij ook op aangesproken. Gaat om zelfde meneer in rode pak? Goede indruk laat je dan achter... Immer die Hollander....Tommy schreef: Zelfs bij iets simpels als met wielspin wegtrekken..
Dat heb ik idd een keertje gehad ja was erg glad bij de poortjes me eerste lap. en dat wheel spin moet je niet overdrijven was maar een heel kort slipje het was er best glad door al het zand/stof dat de mensen mee namen van de parkeerplaatsen. En ze gebaarden idd rustig aan doen naar me. kwam ook meede door mijn koppeling die niet meer zo goed aanpakt.BugsM schreef:Hoorde volgens mij ook nog een zilveren NL celica met wielspin wegrijden bij het poortje. Werd er volgens mij ook op aangesproken. Gaat om zelfde meneer in rode pak? Goede indruk laat je dan achter... Immer die Hollander....Tommy schreef: Zelfs bij iets simpels als met wielspin wegtrekken..
Feit dat ik het hoorde en dat de streckensicherung er zich ook aan stoort, zegt toch genoeg? Dan gaat het toch niet meer om een kleinigheidje? Hoeveel GT3's rijden er probleemloos weg?Sebastian Keijmel schreef:BugsM schreef:Hoorde volgens mij ook nog een zilveren NL celica met wielspin wegrijden bij het poortje. Werd er volgens mij ook op aangesproken. Gaat om zelfde meneer in rode pak? Goede indruk laat je dan achter... Immer die Hollander....Tommy schreef: Zelfs bij iets simpels als met wielspin wegtrekken..
....
(jij laat het klinken alsof ik er als een malloot wegreedt)
Mag ik vragen waarom je een overal draagt? Heeft dit met lifestyle te maken?Sebastian Keijmel schreef:jazeker !
heb hier ook even een rondje in mogen rijden om te kijken hoe snel hij gaat:)
Toyota iq 1.0 68 pk
hier de video: http://www.youtube.com/watch?v=yoieOmCjgAA&fmt=18" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat wordt de nieuwe DF-trend....Ernst Jan Dekker schreef:
Mag ik vragen waarom je een overal draagt? Heeft dit met lifestyle te maken?
allen schreef:Denk aan je hart Hans...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten