Dat kun je zelf aanpassen in Content Manager he.Robin schreef: 27 mar 2025, 15:25 ^^^Klopt is dezelfde (Author: FSR/PM3DM) maar op deze screenshot staat jouw automodel wel met de neus naar links en heeft meer info ernaast.
![]()

Dat kun je zelf aanpassen in Content Manager he.Robin schreef: 27 mar 2025, 15:25 ^^^Klopt is dezelfde (Author: FSR/PM3DM) maar op deze screenshot staat jouw automodel wel met de neus naar links en heeft meer info ernaast.
![]()
Info in ui_car aanpassen en preview picture aanpassen? Of hoe en wat? Ik ben veel aan het data /tunen van de auto zélf, maar van CM weet ik niet eens de helft ben ik bang.
Ja hier ook dezelfde vraagRivanov schreef: 29 mar 2025, 08:59 @Robin: Wat is jouw setup van de BMW 320i BTCC? Op de Nordschleife hangt hij al bij 227km/h in de begrenzer. Niet echt handig.![]()
Twee clicks hogere gearing (237 max?) , maar nog niet mee op de NS gereden. Lijkt mij idd dat ie gauw daarin hangt.Rivanov schreef: 29 mar 2025, 08:59 @Robin: Wat is jouw setup van de BMW 320i BTCC? Op de Nordschleife hangt hij al bij 227km/h in de begrenzer. Niet echt handig.![]()
Ben jij Filter Tester lid dus denk ik?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten