sta je rechts bij het stoplicht met een grote sleurhut en dan nog alles er uit rijden wat naast je komt staan
Als deze uit friesland komt, is ie helemaal over gespoten.speedy25 schreef:tevens werkt de navi en de radio niet in die m5 met een ton op de klok,ding stond eerst eerst in friesland te koop voor 15k
heb de auto niet in het echt bekeken maar heb hem wel een paar keer op mp voorbij zien komen mede door de spiegels viel die mij op,weet wel zeker dat dit die is zou wel heel toevallig zijn als er 2 dezelfde zouden zijn kwa spiegels en km standNiels v/d burgh schreef:Als deze uit friesland komt, is ie helemaal over gespoten.speedy25 schreef:tevens werkt de navi en de radio niet in die m5 met een ton op de klok,ding stond eerst eerst in friesland te koop voor 15k
Ik heb deze auto samen met een collega destijds bekeken, de spiegels viel mij toen ook al op.![]()
Auto zat vol met forse deuken, op het dak, zij kanten, motorkap en voor schermen.
Die collega van mij heeft 'm toen aan gepakt, heeft er gebruikte voor schermen en motorkap opgezet.
Lijkt mij niet helemaal fris deze.
Misschien binnenkort los verkrijgbaarB46 schreef:Komen nog best wat kosten bij dan, 16:9 schermpje met MK4 ben je ook gauw 1k verder......
Laat je het even weten dan?Knot schreef:Misschien binnenkort los verkrijgbaarB46 schreef:Komen nog best wat kosten bij dan, 16:9 schermpje met MK4 ben je ook gauw 1k verder......
Knot schreef:http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=lh1pyixqgnrq" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat denkt deze dan wel niet.. facelift model met een mk2 computer???? en dan 20k vragen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten