DOWNFORCE MOTORSPORT
-
- Auto: M3P, 130i
Re: DOWNFORCE MOTORSPORT
Mooie prestaties! 

- RVV
Andre gefeliciteerd ! En Downforce al team, alle medewerkers en Jan ! Mooie afsluiting van het seizoen (aldus Rico die met 39,7 koorts in bed ligt
)

- RJay
Andre eerste, Laurens 4e en Peter en Jitse 9e in de klasse, Die zijn druk aan het rijden geweest vandaag.
- Dennis Cavallino
De monteurs zullen vanavond wel een biertje extra krijgen. :drinking:
-
+ nog meer, kan het niet mooier zeggen.Metchu schreef:Mark Nauta schreef:Ik vind het wel een mooie situatie, zeker na alles wat er gezegd en geschreven is!!
André de Vries met zijn eigen 130i onder de vlag van Downforce met rondom zelfs H2O op de wagen op plek nummer 1. De wonderen zijn de wereld nog
niet uit!!
Fantastisch resultaat!!!!
Downforce for the win!! 2 maal eerste plek is FENOMENAAL!!!!!!!!!
Jan, Dennis, Peter, Björn, Laurens, André, Jitse, Nico, Leny en iedereen die ik vergeet, VAN HARTE!!!!!!!!! Wat een resultaat en wat een stoer seizoen is het
zo geweest. Veel ups en downs, maar dit is waar het voor gedaan is. 2 SUPER results!!!!!!!
+ heel veel! gefeliciteerd en hulde!![]()
Vandaag heerlijk de race bekeken, wat was het gaaf om te zien dat André achteraan startte, en vervolgens de ronde daarna al 6 man had ingehaald

Moet trouwens zeggen dat ik de 130 ook erg fraai vind met de PP bumper (?) En zag ook dat ie een carbon dak + spoiler heeft? Erg mooi.
Volgende keer in Assen ben ik er weer bij.
- Bijlagen
-
- 3.jpg (104.65 KiB) 1759 keer bekeken
-
- 2.jpg (237.69 KiB) 1760 keer bekeken
- Hendrik Kinderman
Hulde!!! Geweldige prestaties allemaal! Was geweldig om naar te kijken, wel wat koud op een gegeven moment, maar zeker wel de moeite waard!
Van harte allemaal! En dat er in de toekomst maar mooie dingen mogen gebeuren.
P.s. wat een geweldig pr-team daar bij/in de vrachtwagen
Van harte allemaal! En dat er in de toekomst maar mooie dingen mogen gebeuren.
P.s. wat een geweldig pr-team daar bij/in de vrachtwagen

- Bert ///M3
Is dat echt een carbon dak op Andre zijn auto of is dat gewoon gespoten? Ik zat me dat vanmiddag voor de livestream al af te vragen toen ik dat zwarte dak zag 

-
ja bert een echte
Ik typ vanavond even een kort verslag voor nu eerst bedankt voor de reacties.
Ik typ vanavond even een kort verslag voor nu eerst bedankt voor de reacties.
- Bert ///M3
Nice
Hij staat er erg mooi bij zo in elk geval met dat dak en op die ATS DTC wielen

Hij staat er erg mooi bij zo in elk geval met dat dak en op die ATS DTC wielen

- Tommy
en natuurlijk de BMW performance voorbumper ipv M bumper
Zag de plaat staan op supercarchallenge.nl

- Edwin van der Velden
Gefeliciteerd mannen!
Super leuk om te zien dat een group hug zoiets moois brengt!
En zo zien we de auto van Andre ook eens zonder bewerkt te zijn door paint
Super leuk om te zien dat een group hug zoiets moois brengt!
En zo zien we de auto van Andre ook eens zonder bewerkt te zijn door paint

- Kasteel
+1+1+1+1Mark Nauta schreef:
Jan, Dennis, Peter, Björn, Laurens, André, Jitse, Nico, Leny en iedereen die ik vergeet, VAN HARTE!!!!!!!!! Wat een resultaat en wat een stoer seizoen is het
zo geweest. Veel ups en downs, maar dit is waar het voor gedaan is. 2 SUPER results!!!!!!!
Geweldig mensen, vond het ook weer superleuk om weer eens te buurten, supergezellig race-gezelschap zo

Tijdens de wedstrijd een beetje staan klokken met als referentie de beruchte e36 en dan daarvan uit het verschil met de competitie, leuk om zo het verloop binnen de wedstrijd te zijn. Peter/Jitse/Laurens/André, echt een geweldige race

- RVV
Edwin de steekjes onder water geven nu geen pas, iets met oude koeien
het is een fantastische prestatie die neer is gezet dit weekend voor wat betreft alles wat in het verleden is voorgevallen heel veel zand erover. Wat dit weekend is gebeurd is de kern van DF, zoals iedereen het zal bedoelen en ik weet zeker dat iedereen deze mensen die dit gepresteert hebben een warm hart toedraagt 

- Tim R
Was idd weer een mooie race heren! Top om er weer bij te zijn en genoten van de actie. Samen met Kasteel een aantal ronden "de beruchte e36 geklokt". Bleek door de softe compound alleen de eerste paar ronden 55ers te kunnen rijden, waarna er snel 58ers op de klok kwamen. Andre en Laurens waren daarentegen en stuk constanter.
- Laurens
Zo na een lange rit weer thuis...
Nu even niet genoeg energie om nog een heel verhaal te gaan typen, maar allemaal super bedankt voor de leuke reacties
Vandaag wel heel erg veel straftijd ten opzichte van de rest om nog goede kansen te hebben. Dus uitrijden en zo ver mogelijk zien te komen was het motto. Uiteindelijk 4e en dus ook de 2e plaats in het kampioenschap behaald
Heel team Downforce bedankt voor een super geweldig seizoen !!!
En binnenkort kan ik goed uitrusten van een druk seizoen met dank aan Rico
Nu even niet genoeg energie om nog een heel verhaal te gaan typen, maar allemaal super bedankt voor de leuke reacties

Vandaag wel heel erg veel straftijd ten opzichte van de rest om nog goede kansen te hebben. Dus uitrijden en zo ver mogelijk zien te komen was het motto. Uiteindelijk 4e en dus ook de 2e plaats in het kampioenschap behaald

Heel team Downforce bedankt voor een super geweldig seizoen !!!

En binnenkort kan ik goed uitrusten van een druk seizoen met dank aan Rico

- RVV
Laurens gaat helemaal goedkomen, ik ga voor jouw het bed bestellen, je kunt kiezen uit een zwart, bruin of antraciet gekleurd bed, laat maar even weten welke kleur je wilt. Een zwarte is wel toepasselijk mooie oranje Downforce stickers er op 

-
Even met Elmar langs geweest, was gezellig.. volgende keer weer zelf achter het stuur 

- Maik
Top gedaan mensen! Proficiat 

- Sander
Ik ben ook weer thuis, heb ernstig mijn best gedaan om te duimen voor het team... :banaan:
Downforce.nl van harte gefeliciteerd met het behalen van dit mooie resultaat en bedankt voor alle gastvrijheid en hapjes in de pitbox!!
Echt schitterend om een team van zo dichtbij mee te maken! Top, op naar volgend jaar

En dan de dag..

Andre en Jitse aan het knokken;

Hier zijn Andre en Laurens lekker aan het knokken;

Toen zag ik dat ze bij de Seat teams ook nog even leuk bij elkaar stonden, dus Luco... hier heb je ze alvast

Ook maar even wat filmpjes;
Downforce.nl Soundcheck;
Andre;
Jitse;

Downforce.nl van harte gefeliciteerd met het behalen van dit mooie resultaat en bedankt voor alle gastvrijheid en hapjes in de pitbox!!
Echt schitterend om een team van zo dichtbij mee te maken! Top, op naar volgend jaar

En dan de dag..
Andre en Jitse aan het knokken;
Hier zijn Andre en Laurens lekker aan het knokken;
Toen zag ik dat ze bij de Seat teams ook nog even leuk bij elkaar stonden, dus Luco... hier heb je ze alvast

Ook maar even wat filmpjes;
Downforce.nl Soundcheck;
Andre;
Jitse;
- Peric
Het begint afgezaagd te worden.
Maar Downforce, heeeeeel erg gefeliciteerd met dit fantastische resultaat.
Volgend jaar ook maar 's een kijkje gaan nemen bij een wedstrijd waar de Downforce heren bezig zijn.
Natuurlijk de rijders hulde, maar de resultaten zijn neergezet door het hele team. Ik wil niet schrijven dat dat ondergesneeuwd is, maar ook zeker hulde aan de mannen die achter de schermen bezig zijn om de wegens tip-top op de baan te hebben.
Maar Downforce, heeeeeel erg gefeliciteerd met dit fantastische resultaat.

Volgend jaar ook maar 's een kijkje gaan nemen bij een wedstrijd waar de Downforce heren bezig zijn.
Natuurlijk de rijders hulde, maar de resultaten zijn neergezet door het hele team. Ik wil niet schrijven dat dat ondergesneeuwd is, maar ook zeker hulde aan de mannen die achter de schermen bezig zijn om de wegens tip-top op de baan te hebben.
- GarreTT
Allemaal winnaars bij Downforce. Laurens, gefelicteerd met je 1e plaats. Andre gefeliciteerd met je 1e plaats, dus niet helemaal voor niets Papenburg laten schieten
En het hele team gefeliciteerd met de 2e plaats in het kampioenschap. Een hele knappe prestatie in het eerste seizoen waar het vooral op het laast niet altijd meegezeten heeft. Petje af :!:

-
Mooi dat Downforce op zaterdag de eerste overwinning van het seizoen heeft binnen gehaald, puike prestatie!
Ik ben er niet bij geweest, maar de overwinning op zondag heeft denk ik niet zoveel met Downforce te maken? Andre in zijn eigen auto die al volledig geprepareerd was, daar zie ik weinig 'downforce' aan.
Doet niets af aan het mooie eerste seizoen met ten minste 1 echte downforce overwinning en een 2e plaats algemeen. Alvast succes met de voorbereidingen voor volgend jaar.
Ik ben er niet bij geweest, maar de overwinning op zondag heeft denk ik niet zoveel met Downforce te maken? Andre in zijn eigen auto die al volledig geprepareerd was, daar zie ik weinig 'downforce' aan.
Doet niets af aan het mooie eerste seizoen met ten minste 1 echte downforce overwinning en een 2e plaats algemeen. Alvast succes met de voorbereidingen voor volgend jaar.
- Laurens
Op Spa was dat ook al een keer geluktk33z schreef:Mooi dat Downforce op zaterdag de eerste overwinning van het seizoen heeft binnen gehaald, puike prestatie!

- Downforce Hans
Nou, dat was me wel weer een weekendje zeg.
Twee keer nummer 1 is natuurlijk helemaal super.
Andre, bedankt voor de inzet en gefeliciteerd met je eerste plek.
Zeer goed gereden erg constante tijden en om het publiek nog even te plezieren ook nog ff een 360 maken en verder racen.
Laurens natuurlijk ook gefeliciteerd met wederom weer een goed weekend, met op zaterdag de eerste plaats.
Verder wil ik iedereen voor en achter de schermen bedanken voor de inzet van het afgelopen jaar.
We hebben een aantal zeer leuke weekenden zo mee gemaakt en ook weer een hoop(van elkaar) geleerd denk ik.
Grtz,Hans
P.S. Andre,als hij in de fik was gegaan,had ik echt wel geblust hoor.....no worries

Twee keer nummer 1 is natuurlijk helemaal super.
Andre, bedankt voor de inzet en gefeliciteerd met je eerste plek.
Zeer goed gereden erg constante tijden en om het publiek nog even te plezieren ook nog ff een 360 maken en verder racen.

Laurens natuurlijk ook gefeliciteerd met wederom weer een goed weekend, met op zaterdag de eerste plaats.
Verder wil ik iedereen voor en achter de schermen bedanken voor de inzet van het afgelopen jaar.
We hebben een aantal zeer leuke weekenden zo mee gemaakt en ook weer een hoop(van elkaar) geleerd denk ik.
Grtz,Hans
P.S. Andre,als hij in de fik was gegaan,had ik echt wel geblust hoor.....no worries

-
Nou kees daar wil ik toch even opinspringen.
Ik had dit weekend NIET gereden als dennis en team en jan en hans het niet voor mij mogelijk hadden gemaakt. Ze hebben alles op alles gezet om die auto s klaar te krijgen. Maar dit was gewoon een nood oplossing om mijn eigen auto te gebruiken. Soms loopt het zo.
Maar de aanzet komt van hun kant.
Ik had dit weekend NIET gereden als dennis en team en jan en hans het niet voor mij mogelijk hadden gemaakt. Ze hebben alles op alles gezet om die auto s klaar te krijgen. Maar dit was gewoon een nood oplossing om mijn eigen auto te gebruiken. Soms loopt het zo.
Maar de aanzet komt van hun kant.